تلویزیون ال جی OLED

بزرگترین تلویزیون OLED جهان به زودی توسط ال جی روانه بازار خواهد شد

کمپانی ال جی به زودی بزرگترین تلویزیون OLED جهان را وارد بازار می‌کند. این یک تلویزیون ۹۲ اینچی به نام LG G2 OLED Evo است.

اولین بار در جریان نمایشگاه CES بود که شرکت ال جی از تلویزیون بزرگ و پرچمدار خود رونمایی کرد. اکنون اعلام شده که بزودی می‌توانیم این محصول را در بازارهای جهانی مشاهده کنیم.

تلویزیون 97 اینچی ال جی G2 OLED Evo از بهترین فناوری OLED ال‌جی بهره می‌برد و آن را با افزایش سایزی خیره‌کننده در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بزرگترین تلویزیون OLED ال جی

خط تولید تلویزیون های OLED ال‌جی در سال 2022 شامل طیف وسیعی از اندازه‌ها می‌شود که از 42 اینچی کوچک شروع و به این هیولای 97 اینچی می‌رسد. G2 OLED Evo پس از عرضه به بزرگترین تلویزیون OLED بازار تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۸ کاربرد جالب برای تلویزیون های صفحه تخت قدیمی

این برند کره‌ای قصد دارد در مراسم IFA 2022، تلویزیون جدیدش را به عنوان عضوی از مجموعه تلویزیون های بالارده خود به نمایش بگذرد. این مراسم در 11 شهریور برگزار خواهد شد.

این تلویزیون OLED ال جی از پردازنده Alpha 9 Gen5 AI و الگوریتم‌های تصویری پیشرفته برای ارائه‌ی کیفیت مطلوب استفاده می‌کند که در چنین تلویزیون بزرگی به شدت مهم و حیاتی است.

لازم به ذکر است که G2 OLED Evo از طراحی فوق‌العاده نازک و همسطح با دیوار بهره می‌برد که تجربه‌ی سینما را به خانه مخاطبان می‌آورد.

این تنها تلویزیون خاصی نیست که ال جی در مراسم IFA به نمایش می‌گذارد. شرکت کره‌ای یک تلویزیون میکرو ال‌ای‌دی 4K با سایز 136 اینچ را نیز برای نمایش در نظر گرفته است. در ساخت این تلویزیون غول پیکر Micro LED از پیکسل‌هایی در اندازه میکرومتر استفاده شده است.

اگر کیفیت 4K برای چشم‌های تیزبین شما کافی نیست، شاید تلویزیون 88 اینچی OLED اینچی ال‌جی با رزولوشن 8K را ترجیح دهید که آن هم در مراسم IFA رونمایی خواهد شد.

قیمت نامشخص بزرگترین تلویزیون OLED ال جی

ال‌جی هنوز به قیمت محصولات جدید خود اشاره نکرده است، اما انتظار می‌رود که همه‌ی تلویزیون‌های غول پیکر، قیمت‌های گزافی داشته باشند.

تلویزیون 97 اینچی G2 OLED Evo به زودی در سراسر جهان عرضه و تاریخ‌های دقیق بارگیری در هفته‌های آینده اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*