از کجای تهران سردخانه بالای صفر دست دوم خریداری کنیم؟

سردخانه های صنعتی متنوعی در کشور تولید و به بازار عرضه می شود. لازم است قبل از خرید این محصولات حتما در مورد آن ها آگاهی هایی داشته باشید تا خریدی معقولانه انجام دهید.

سردخانه ها و همچنین هواکش های صنعتی در انواع مختلفی به مرحله تولید رسیده اند. با وجود گرانی این محصولات و هزینه های زیادی که برای تهیهسردخانه های نو باید تحمیل شد، برخی از افراد تمایل دارند به جای اینکه هزینه هنگفتی برای خرید سردخانه نو داشته باشند، از سردخانه دست دوم استفاده کنند.

افرادی که قصد خرید سردخانه دست دوم دارند، می توانند با مطالعه ادامه این مطلب با نکاتی که لازمه خریدی معقولانه است آشنا شوند.

ابعاد سردخانه: در مرحله نخست برای خرید سردخانه باید به اندازه و ابعاد آن توجه نمایید، مثلا برای کشاورزانی که محصولات سالانه شان بالای ده تن است باید از سردخانه ای که فضای ده تن و بالای ده تن دارد استفاده شود.

عایق بندی آن: معمولا دیواره ها و پانلهای سردخانه بالای صفر دست دوم به مرور زمان خراب و دچار سوراخ یا عیب می شوند. در این صورت هنگام خرید حتما حضوری مراجعه کنید و همه قسمتهای سردخانه را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.

بررسی تجهیزات به کار رفته در آن: به عنوان مثال بیشتر سردخانه ها علاوه بر دیواره های ضخیم از تجهیزات دیگری نیز برای تنظیم دما و سرما مانند کمپرسور، اواپراتور، کندانسور، گازهای سرما ساز، فنهای خنک کننده و تابلو برق بهره گرفته اندکه بررسی مرغوبیت این موارد از بدیهی ترین موارد قابل توجه هنگام خرید است.

البته باید توجه داشته باشید که برای بررسی این تجهیزات باید از یک فرد متخصص و باتجربه کمک گرفت. زیرا همه این تجهیزات تخصصی هستند و افرادی که آگاهی کافی ندارند نمی توانند در مورد سالم بودن آنها نظر بدهند.

سردخانه بالای صفر تهران

آنچه که باید از سردخانه بالای صفر در تهران بدانید این است که این محصولات از بهترین نوع مواد اولیه و متریال ساخته می شوند. چرا که عملکردشان باید به نحوی باشد که قادر باشند محصولات را سرد نگه دارد.

سردخانه های کم مصرف معمولا از پرفروش ترین انواع این محصولات هستند. چراکه با توجه به مصرف برق بالای این طیف محصولات، اگر محصولی که تولید و به بازار عرضه می شود دارای راندمان انرژی بالا و مصرف کم انرژی باشد، قاعدتا تهیه و استفاده از آن امری معقولانه در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین برای ساخت سردخانه بالای صفر تهران باید مواد اولیه آن از بهترین نوع انتخاب شود که در اثر نقص فنی دچار مشکل عمده نشده و در صورت خرابی بتوان سریعا آن را تعمیر نمود. چرا که اگر کیفیت مواد اولیه مناسب نباشد، نگهداری از آن امری معقولانه نخواهد بود.

سردخانه باید به گونه ای باشد که در هرشرایط آب و هوایی مطلوب عمل نموده و از محصولات به خوبی نگهداری نماید.لذا کیفیت نقش مهمی دارد که باید به آن بسیار توجه نمود.

از این رو، شما باید از کالایی استفاده نمایید که کاربردی بوده و بتوان در هرفضایی از آن به خوبی استفاده کردو از مزایای آن بهره مند شد. سردخانه ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آنها کاربرد خاصی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و استفاده تان آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

فروش سردخانه بالای صفر

امروزه مراکز متعددی قیمت سردخانه های بالای صفر را تنها بر اساس میزان فروش بیشتر خود تعیین می نمایند و به دلیل بی رقابت بودن در بازار سعی بر عرضه محصولاتشان با قیمتی نامعقول دارند.

بدین روی ما برآن شده ایم تا به ارائه نمونه های بی نظیری از سردخانه بالای صفر برای نگهداری محصولاتی مانند کنسانتره میوه اقدام نموده و از این نظر تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا قیمتهای مناسب و منصفانه ای را برای این محصولات تعیین نماییم.

یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت و فروش سردخانه بالای صفر، متریال به کار رفته در آن است که می توان بیان نمود در بخش میانی این اتاقکها از لایه های باکیفیت پلی اورتان بهره گرفته شده که می تواند به صورت عایق عمل نموده و تمام محصولات را از گرما حفظ نماید.

ما بدنه این سردخانه های بالای صفر را از نوعی ساندویچ پانل تهیه نموده ایم که در واقع از فلزاتی مرغوب تهیه شده که در بین آنها نیز فوم قرار دارد که مجموعاً عایق مناسبی برای نگهداری مواد غذایی می باشند. همچنین شاسیهای به کار رفته در سردخانه های بالای صفر، از نوعی فولاد می باشند که دوام بالای این محصول را تضمین می نمایند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*