سامسونگ گلکسی A04s

سامسونگ گلکسی A04s با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی خوش قیمت سامسونگ گلکسی A04s با امکانات جذابی مثل یک نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت رسماً رونمایی شد.

امروز یک عضو جوان و جدید به گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ اضافه شد: نسخه جدیدی از گوشی گلکسی A03s سال گذشته و نسخه ارتقا یافته گلکسی A04 که امسال عرضه شده است. این مدل جدید که سامسونگ گلکسی A04s نام دارد، بدون هرگونه مراسم خاصی از امروز وارد بازار اروپای شمالی شده و به زودی به سراسر جهان عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A04s ؛‌ اقتصادی ولی جذاب

گلکسی ای ۰۴ اس سامسونگ یک گوشی رده ابتدایی، ولی با پتانسیل است. به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی One UI Core 4.1 که نسخه سبک One UI است، روی این گوشی نصب خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A04s

سامسونگ نامی از چیپست به کار رفته در زیر قاب این گوشی نیاورده است، ولی ما حدس می‌زنیم که آن Exynos 850 باشد. این تراشه ۸ نانومتری با ۸ هسته Cortex-A55 به مراتب سریع‌تر از چیپست Helio P35 زیر قاب گوشی گلکسی A03s سال گذشته است. بنابراین مشخصاً اختلاف عملکرد بسیار زیادی با چیپست ۲۸ نانومتری Unisoc زیر قاب گوشی A04 خواهد داشت. سامسونگ نسخه‌های مختلفی از این گوشی را با ۳ یا ۴ گیگ رم و ۳۲،۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد کرد. البته یک اسلات کارت حافظه microSD نیز روی این دیوایس تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی A04s

یکی دیگر از بخش‌های ارتقا یافته در گوشی گلکسی A04s سامسونگ نمایشگر آن است. هرچند هنوز هم از یک پنل ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی استفاده شده، اما نرخ رفرش آن از ۶۰ هرتز به ۹۰ هرتز ارتقا پیدا کرده است. درون بریدگی بالای این نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A04s

در پشت گوشی، سازنده از سه دوربین استفاده کرده که هر سه به یک ماژول دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی متکی هستند. این دوربین قادر به فیلمبرداری با وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است. به جز این، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی A04s

درست مثل دیگر گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ، در این مدل هم می‌توانید یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را داشته باشید که برای ۹۰ ساعت پخش موسیقی یا ۲۱ ساعت وب‌گردی بر بستر Wi-Fi کافی است. هرچند این باتری از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، اما خبر خوب اینکه پورت microUSB از آن کنار گذاشته شده و یک پورت مدرن USB تایپ C جایگزینش شده است.

این گوشی رده ابتدایی، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از Dolby Atmos، دو اسلات سیم کارت با یک اسلات جداگانه microSD، اتصال 4G، بلوتوث نسخه ۵.۰ و وای فای ۵ (ac) در کنار یک حسگر اثر انگشت جانبی از جمله امکانات خوبی است که گوشی گلکسی A04s سامسونگ در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

در حال حاضر قیمت این دیوایس مشخص نیست. اما قرار است سامسونگ آن را در رنگ‌بندی مشکی، سبز، سفید و مسی وارد بازارهای جهانی کند. به زودی قیمت این محصول در بازار ایران هم مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*