گلکسی A04 سامسونگ

گلکسی A04 سامسونگ با دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سامسونگ از یک گوشی اقتصادی به نام گلکسی A04 رونمایی کرد که از چیپست اگزینوس ۸۵۰، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت مناسب برخوردار است.

سامسونگ نوامبر گذشته از گوشی گلکسی A03 رونمایی کرد و حالا ۹ ماه بعد از آن جریان، نسل جدیدش یعنی گلکسی A04 سامسونگ معرفی شد. ابعاد این گوشی برابر با ۱۶۴.۴ در ۷۶.۳ در ۹.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۲ گرم است.

گلکسی A04 سامسونگ چه برای ارائه دارد؟

این گوشی از نظر ظاهری شبیه نسل قبلی خودش است. این شامل یک نمایشگر Infinity-V و دو دوربین پشتی به همراه فلاش LED می‌شود. با این حال دوربین‌های پشتی مثل مدل A03 درون یک جزیره جداگانه قرار نگرفته‌اند. در واقع سامسونگ به سبک گلکسی اس ۲۲ اولترا، ماژول‌های دوربین این گوشی را مستقیماً روی قاب پشتی قرار داده و یک فلاش LED را هم در سمت راست آن‌ها تعبیه کرده است.

ابعاد نمایشگر گوشی گلکسی آی ۰۴ سامسونگ ۶.۵ اینچی و رزولوشن آن +HD است. همچنین مثل نسل قبلی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه پشتی ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است. اما سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در آن به ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده است.

در قلب تپنده این گوشی چیپست اگزینوس ۸۵۰ با پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای حضور پیدا کرده است و سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری سبک One UI Core 4.1 را اجرا می‌کند. سامسونگ این گوشی را با سه ظرفیت رم متفاوت ۴/۶/۸ گیگ و حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگ ارائه می‌کند. البته که می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه microSD ظرفیت داخلی گوشی گلکسی A04 سامسونگ را تا ۱ ترابایت هم افزایش دهید.

Galaxy A04 یک گوشی 4G با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ و وای فای 802.11a/b/g/n/ac است. این گوشی در چهار رنگ مختلف مشکی، سفید، سبز و مسی عرضه می‌شود و به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که البته سرعت شارژ آن از سوی سامسونگ اعلام نشده است. علاوه بر این ما هنوز اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه این گوشی نیز نداریم. البته انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی در حدود ۱۶۹ یورو وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*