گلکسی اس 22

آپدیت جدید گلکسی S22 سامسونگ، دوربین این پرچمدار را هدف گرفته است

آپدیت جدید گلکسی S22 سامسونگ با رفع چند باگ مهم و اضافه شدن قابلیت‌های جدید به دوربین این پرچم‌دار، به زودی منتشر خواهد شد.

سامسونگ در حال ارائه یک آپدیت جدید برای سری گلکسی S22 سامسونگ است. این شرکت در نظر دارد تا بهترین تجربه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ممکن را از طریق این دستگاه‌ها ارائه دهد. به‌روزرسانی جدید، مجموعه‌ای از چند ارتقای کلیدی را برای دوربین این سری پرچم‌دار به ارمغان می‌آورد. سامسونگ اکنون امکان استفاده از لنز تله‌فوتو را در حالت هایپرلپس نیز اضافه کرده و ویژگی اسکنر QR را برای ناوبری ارتقا داده است.

ارتقای عملکرد دوربین در آپدیت جدید گلکسی S22

به گفته شرکت کره‌ای، سری گلکسی اس 22 سامسونگ با دریافت آپدیت جدید بر پایه اندروید 12، در چند زمینه بهبود یافته است. این به‌روزرسانی از حالت هایپرلپس با استفاده از دوربین تله‌فوتو پشتیبانی می‌کند. این حالت از طریق دوربین‌های عریض و فوق‌عریض قابل ضبط است و اکنون با پشتیبانی لنز جدید، زوم 3 برابری نیز به هایپرلپس اضافه شده است. علاوه بر آن، ساسمونگ ویژگی کلیدی جدیدی به نام “Astro Hyperlapse” را معرفی کرده که ظاهرا به کاربران اجازه خواهد داد تا به‌زودی عکس‌هایی فوق هنری از آسمان شب بگیرند.

دوربین اس 22

هم‌چنین، ویژگی اسکن QR نیز از طریق آپدیت جدید گلکسی S22 دستخوش ارتقا شده است. با توجه به اهمیت رو به رشد استفاده از QR، این قابلیت اکنون عملکرد بهتری دارد. ظاهرا به‌روزرسانی اخیر، این امکان را داده تا ویژگی مذکور مناطق بزرگ‌تری را اسکن کند. علاوه بر این، گزینه ضربه به اسکن، در صورتی‌که برنامه به تنهایی قادر به یافتن کد نباشد، امکان‌پذیر است. آپدیت جدید هم‌چنین یک ایراد گزارش شده در اسکنر QR برنامه دوربین را نیز برطرف کرده است. بدین ترتیب، در صورتی‌که برنامه دوربین، سندی را شناسایی کند، از اسکن کد QR توسط کاربران جلوگیری خواهد کرد. و اما آخرین تغییر، به‌روزرسانی عملکرد HDR برای بازتولید بهتر رنگ‌ در نمایشگر سری گلکسی S22 است. علاوه بر این، استفاده از حافظه و عملکرد هوش مصنوعی در حالت‌های عکس، ویدیو و شب نیز بهینه شده‌اند.

در فاز اول، این آپدیت ابتدا برای کاربران کره‌جنوبی منتشر می‌شود و سپس به صورت تدریجی، برای مناطق دیگر نیز ارائه خواهد شد. این شرکت به‌زودی جزئیات بیش‌تری در مورد عرضه آپدیت جدید گلکسی S22 را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. آپدیت جدید گلکسی اس 22، به‌روزرسانی کوچکی پیش از ارائه One UI 5 محسوب می‌شود که طبق گزارش‌ها در کنار آپدیت اندروید 13، در ماه اکتبر برای این سری منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*