تصاویر و ویدیوی گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ چه چیزی تغییر کرده است؟

تصاویر و ویدیوی جدید سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra تغییرات جزئی طراحی آن نسبت به S22 را نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود دو مدل استاندارد و پلاس پرچمدار جدید سامسونگ یعنی S23 طراحی دقیقاً یکسانی با نسخه قبلی داشته باشند و صرفاً از یک یا دو رنگ جدید برخوردار شوند. با این حال، به نظر می‌رسد گلکسی S23 اولترا دستخوش تغییراتی جزئی خواهد شد که به خاطر بهبودهای سخت‌افزاری آن مورد نیازند.

تفاوت انحنای گلکسی S23 اولترا و S22 اولترا

به گفته افشاگر معروف Ice Universe، شعاع انحنای بالاتر فریم کناری در اس 23 اولترا یکی از این تغییرات است که احتمالاً فضای بیشتری را برای داخل گوشی فراهم می‌کند. یک طراح گرافیک با نام Technizo Concept بر اساس شایعات اخیر درباره طراحی این گوشی یک رندر سه‌بعدی را تهیه کرده که این تفاوت در شعاع کناری را هم به نمایش می‌گذارد. در ادامه ویدیوی ساخته این طراح را مشاهده می‌کنید:

گلکسی S23 اولترا به جز شکل مربعی‌تر کناره‌ها ظاهراً هیچ تغییر دیگری در طراحی نخواهد داشت. حتی با سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی که اخیراً زمزمه‌هایش به گوش می‌رسد، تغییری در طراحی دوربین قطره‌ای پنل پشتی ایجاد نخواهد شد. پشت این پرچمدار جدید سامسونگ همچنان سه دوربین قطره‌ای جدا از همدیگر قرار می‌گیرند؛ به جای اینکه مثل اکثر گوشی‌های موجود در بازار شاهد یک قسمت دوربین یکپارچه باشیم.

هرچند سامسونگ برای پرچمدار جدید خود دوربین اصلی قدرتمندتری را به کار می‌گیرد اما دوربین‌های زوم آن دست‌نخورده باقی خواهند ماند. به احتمال زیاد همچنان دو سنسور 10 مگاپیکسلی، یکی با زوم 10 برابری و دیگری با زوم 3 برابری برای این گوشی استفاده خواهد شد.

تفاوت انحنای گلکسی S23 اولترا و S22 اولترا

از سنسور اصلی دوربین گلکسی S23 اولترا که بگذریم، گفته می‌شود این گوشی پرچمدار به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه جدید و فناوری نمایشگر اولد M12 مجهز خواهد بود. این فناوری پیش‌تر در گلکسی Z فولد 4 به کار گرفته شده است و احتمالاً آیفون 14 پرو مکس هم از آن بهره می‌گیرد.