جک J4 جدید

جک J4 جدید با چه امکانات و قیمتی روانه بازار شده است؟

جک J4 جدید به عنوان نسخه ارتقا پیدا کرده جک جی 4 برای اولین بار در شهریور ماه به بازار عرضه شد. اما کرمان موتور نسخه جدید جک J4 را با چه امکانات و قیمتی به فروش می‌رساند؟

با توجه به این که ایران خودرو و سایپا سدان‌های جدیدی نظیر سایپا شاهین اتوماتیک و تارا اتوماتیک را به بازار عرضه کردند، شرکت کرمان موتور نیز تصمیم گرفت تا برای رقابت بهتر نسخه ارتقا پیدا کرده سدان چینی جک جی 4 را به بازار عرضه کند. این خودرو از لحاظ ظاهری مشابه قبل بوده و اکنون فقط از امکانات بیشتری بهره می‌برد.

امکانات جک J4 جدید 

جک J4 جدید

از تغییراتی که کرمان موتور برای نسخه جدید جی 4 نسبت به مدل‌های قبلی در نظر گرفته می‌توان به مانیتور، رینگ‌های جدید، دی‌لایت، ترمزهای دیسکی چهار چرخ و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد. به واسطه این امکانات جدید، جک جی 4 که به عنوان یک سدان اتوماتیک بدون آپشن در بازار ایران محسوب می‌شد، اکنون می‌تواند بهتر از قبل با سایپا شاهین و تارا اتوماتیک رقابت کند.

به طور کلی این خودرو به شکل استاندارد از امکانات ایمنی و رفاهی متعددی مانند کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تریم چرمی، ایزوفیکس، سنسور نور، سیستم کنترل پایش باد تایرها، کروز کنترل، دو ایربگ ایمنی و مانیتور بهره می‌برد.

مشخصات فنی

جک J4 جدید

جک J4 جدید به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر را تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

قیمت جک جی 4 جدید

کرمان موتور در شهریورماه جک جی 4 جدید را در قالب طرح فروش اقساطی با قیمت مصوب 520 میلیون تومان به بازار عرضه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*