لپ تاپ تکنو مگابوک t1

تکنو مگابوک T1؛ لپ تاپ اقتصادی با قیمت پایین برای دانشجویان

تکنو از لپ تاپ دانشجویی و خوش‌قیمت مگابوک T1 با پردازنده اینتل، نمایشگر IPS، باتری قدرتمند و وزن سبک رونمایی کرد.

شرکت تکنو، برند بین‌المللی دستگاه‌های هوشمند تکنو، در خلال نمایشگاه IFA 2022 از اولین لپ تاپ خود به نام مگابوک T1 رونمایی کرد. این دستگاه که به طور خاص برای قشر جوان و دانشجو طراحی شده که در میان سری MEGA، سبک‌تر، با عملکرد بهتر و در عین حال، قیمتی مقرون به صرفه عرضه خواهد شد. مگابوک T1 به لطف ضخامت باریک 14.8 میلی‌متری و وزن 1.48 کیلوگرم، برای حمل و نقل روزانه گزینه‌ای ایده‌آل است.

این لپ تاپ 15.6 اینچی، هم‌چنین به یک باتری با دوام 17.5 ساعت مجهز شده که ماندگاری 3 روزه را تضمین می‌کند. شارژ کم‌جا و بسیار کوچک این دستگاه نیز از توان 65 وات پشتیبانی می‌کند و از جنس گالیوم نیترید است. لپ تاپ MEGABOOK T1 تکنو، در سه ماهه سوم سال 2022، از طریق خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد.

مشخصات لپ تاپ تکنو مگابوگ T1 

مگابوک T1

لپ تاپ تکنو مگابوگ T1 دارای زبان طراحی “Startrail Phantom” است که با افزودن نمای خطی در سطح، از طراحی معمولی فاصله می‌گیرد. روکش خطی دستگاه، جنسی فلزی دارد که طی فرآیندی، نمای آینه‌ای به خود گرفته است. در همین حال، بدنه این لپ تاپ، پوششی یکپارچه از جنس آلومینیوم درجه یک دارد تا بافت ابریشمی و شیشه‌ای دستگاه را چشم‌گیرتر کند. قلب تپنده لپ تاپ تکنو مگابوگ T1، پردازنده Core i5-1155G7 اینتل است که در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه 512/12 گیگ و 1024/16 گیگابایت تکمیل می‌شود. این پیکربندی، به لپ تاپ تکنو کمک می‌کند تا در استفاده روزمره، عملکرد مطلوبی داشته باشد. هم‌چنین یک نسخه مجهز به تراشه Core i7-1195G7 نیز برای کاربران حرفه‌ای قابل انتخاب است.

از زمان آغاز استراتژی ملقب به “AloT” در سال 2019، تکنو سرمایه‌گذاری پایداری برای ساخت اکوسیستم دستگاه هوشمند خود داشته است. جک گو، مدیرکل این شرکت گفت:

ایجاد ارتباط هوشمند از لحظات زندگی، برای افزایش راحتی فردی در خانه و محل کار ضروری است.

به‌طور هم‌زمان، در حالی‌که تکنو به تقویت جایگاه خود به عنوان یک نام تجاری برتر در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد، تولید لپ تاپ های سری لینک و مگابوک، اتصالی هوشمندانه را برای کاربران پدید آورده تا به وسیله آن، زندگی روزمره و کاری خود را به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل کنند.

لپ تاپ تکنو مگابوک تی1

لپ تاپ تکنو مگابوک T1 به نمایشگر 15.6 اینچی IPS با وضوح فول اچ‌دی، روشنایی 30 نیت و پوشش 100 درصدی sRGB مجهز شده است. به علاوه، اخذ گواهی راحتی چشم TUV در این سری باعث می‌شود تا کاربر بدون ناراحتی‌های چشمی به کار یا تماشای محتوا بپردازد. سیستم صوتی توسعه یافته VOC تکنو نیز با صدای DTS و فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ادغام شده که صدایی عمیق و شفاف را ارائه می‌کند. صفحه‌کلید این لپ تاپ نیز به نور پس‌زمینه مجهز است. از این گذشته، مگابوک T1 از سرویس رایگان آفیس بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*