تبلت آنر پد X80 لایت

تبلت آنر پد X80 لایت با صفحه نمایش 9.7 اینچی و هلیو G80 از راه رسید

کمپانی HONOR در کنار سایر محصولات جدیدش، تبلت آنر پد X80 لایت که یک محصول اقتصادی با مشخصات مناسب است را هم با خود به IFA 2022 آورده است.

کمپانی آنر دست پر به نمایشگاه IFA 2022 قدم گذاشته و محصولات متنوعی از جمله گوشی‌های آنر ۷۰ 5G، آنر X8 5G، ایرباد آنر Choice Earbuds X و تبلت آنر پد ۸ را رونمایی کرده است. یکی دیگر از تبلت‌های جدید این کمپانی که در ایفا امسال معرفی شد، آنر پد X80 لایت نام دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

مشخصات و امکانات آنر پد X8 لایت

تبلت جدید آنر با ضخامت ۷.۵۵ میلی‌متری و وزن ۴۶۰ گرمی طراحی شده است. این محصول به یک نمایشگر ۹.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی مجهز است. علاوه بر این سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی Magic UI 6.1 روی آن نصب است که به کاربران اجازه اجرای ۴ پنجره در کنار یکدیگر را می‌دهد.

در جلوی این دیوایس یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی و مکالمات ویدیویی تعبیه شده است. در پشت آن هم شاهد حضور یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بدون فلاش هستیم. این تبلت اقتصادی همچنین از اسپیکر دوگانه با پشتیبانی از فناوری صوتی Histen Audio پشتیبانی می‌کند. در قلب تپنده آن چیپست Helio G80 با ۳ یا ۴ گیگ رم حضور دارد. ظرفیت داخلی آن هم ۳۲ گیگابایتی است که با یک اسلات کارت microSD می‌توانید آن را ارتقا دهید. یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب آن حضور دارد که با توان حداقلی ۱۰ وات شارژ می‌شود.

از امکانات ارتباطی آنر پد X8 لایت می‌توان به پشتیبانی از وای فای دوال باند، بلوتوث نسخه ۵.۱ و پورت USB-C اشاره کرد. این دیوایس فاقد اسلات سیم کارت و جک ۳.۵ میلی‌متری است. ضمناً هنوز قیمت و زمان عرضه تبلت جدید Honor Pad X8 Lite مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*