اسپیکر فیدلیو fs1 فیلیپس

اسپیکر جذاب فیدلیو FS1 فیلیپس در نمایشگاه IFA به صحنه آمد

شرکت فیلیپس از اسپیکر فیدلیو FS1 با کاربری چندمنظوره، نورپردازی LED، پشتیبانی از فناوری امبی‌لایت و طراحی جمع‌وجور رونمایی کرد.

شرکت فیلیپس طی رویداد IFA 2022، علاوه بر معرفی محصولات جدید خود شامل دو تلویزیون OLED، چهار ساندبار، سه جفت هدفون، از اسپیکر جدید خود به نام فیدلیو FS1 رونمایی کرده که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. اسپیکر فیدلیو FS1 فیلیپس به عنوان یکی از اعضای مجموعه‌ جدید صوتی فیلیپس شامل ساندبار FB1 و ساب‌ووفر FW1 که اخیرا معرفی شده‌اند، از طراحی همگون، متریال مشابه و امکان نصب آسان برخوردار است.

در زیر پوشش فشرده پریمیوم این اسپیکر، یک توییتر 1 اینچی، یک درایور زاویه‌دار 2.5 اینچی در بالا و یک ساب‌ووفر 3.5 اینچی با دو رادیاتور فعال وجود دارند. البته این همه مشخصات فیدلیو FS1 نیست. بلندگوی جدید فیلیپس، هم‌چنین به نور LED مبتنی بر فناوری امبی‌لایت این شرکت است.

اسپیکر فیدلیو FS1 فیلیپس

اسپیکر فیدلیو FS1 می‌تواند به عنوان یک بلندگوی سه طرفه، به صورت واحد یا جفت استریو استفاده شود. هم‌چنین می‌توان از آن به عنوان یک گیرنده AV استفاده کرد و به طور خودکار به حالت دو طرفه با استفاده از درایور اختصاصی Dolby Atmos تغییر وضعیت دهد.

علاوه بر این، هنگامی که این اسپیکر به تلویزیون‌های مجهز به فناوری امبی‌لایت فیلیپس متصل شود، قادر است به عنوان کانال‌های صوتی چپ و راست توسعه یافته به کار گرفته شود تا به عنوان کانال مرکزی، برای انتقال دقیق دیالوگ و بهبود صدا کاربرد داشته باشد.

در کتار اسپیکر فیدلیو FS1، فیلیپس چهار ساندبار از جمله سری رده بالای B8907 را نیز معرفی کرده است. هر چهار ساندبار دارای خروجی‌های پرقدرت، ساب‌ووفر بی‌سیم و امکان نصب روی دیوار هستند و به توییترهایی مجهز شده‌اند که به کانال‌های چپ و راست اضافه خواهند شد. سه مدل برتر ساندبار فیلیپس شامل B8507، B8907 و B7807 شامل یک کانال مرکزی اختصاصی، سازگاری Dolby Atmos و اتصال HDMI eARC در وضوح 4K هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*