لامپ های فیلیپس هیو

لامپ های فیلیپس هیو ، منزل شما را به یک مکان رمانتیک تبدیل می‌کنند

لامپ های جدید فیلیپس هیو در نمایشگاه IFA 2022 رونمایی شدند. این لامپ های هوشمند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه خواهند شد و خانه شما را به مکانی رمانتیک تبدیل می‌کنند.

فیلیپس هیو شروعی طوفانی در نمایشگاه IFA 2022 برلین داشت و در آن از لامپ های جدید خود در دو مدل Lightguide و Filament Candle رونمایی کرد.

لامپ های Lightguide بیشتر به عنوان یک محصول تجملاتی شاخته می‌شوند و در سه شکل گرد، بیضی و مثلثی عرضه خواهند شد. هر سه مدل نیز به یک لامپ داخلی مجهز شده‌اند که می‌تواند به هر رنگی که می‌خواهید در آید. از طرفی شیشه انعکاسی لامپ های فیلیپس Hue زیبایی آنها را دو چندان کرده است.

لامپ های فیلیپس هیو

هرکدام از لامپ های مدل Lightguide حداکثر ۵۰۰ لومن روشنایی را در اختیار شما قرار می‌دهند. البته شما می‌توانید میزان روشنایی آنها را تا ۰.۲ درصد این میزان کاهش دهید. همچنین محصولات جدید با دیگر لامپ ها و قابلیت‌های Philips Hue همچون Scenes سازگار هستند. لامپ های اشاره شده با سرپیچ استاندارد همراه شده‌اند.

لامپ های Filament Candle فیلیپس هیو از همان طراحی نسل قبل بهره می‌برند. هرچند که حالا در مدل جدید می‌توانید از میان هزاران رنگ گرم تا سرد یکی را انتخاب کنید. لامپ های Lightguide از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی با قیمت ۷۴.۹۹ تا ۸۹.۹۹ پوند در انگلستان عرضه خواهند شد.

لامپ های فیلیپس هیو

افراد علاقه‌مند به لامپ Filament Candle نیز می‌توانند از ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) آن را با قیمت ۳۹.۹۹ پوند در انگلستان خریداری کنند. قیمت بسته دوتایی این لامپ ۵۹.۹۹ پوند خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*