جبرا Elite 5

ایرباد بی سیم جبرا Elite 5 با قابلیت نویز کنسلینگ به نمایشگاه IFA آمد

ایرباد بی سیم جبرا Elite 5 با سیستم حذف نویز فعال هیبریدی، شارژدهی نزدیک ۳۰ ساعته و قیمت مناسب در نمایشگاه IFA 2022 برلین رسماً معرفی شد.

بسیاری از شرکت‌ها در نمایشگاه ایفا امسال از نسل جدید ایربادهای بی‌سیم خود رونمایی کردند و حتی آن‌هایی که در این حوزه محصولی نداشتند هم از یک جفت هدفون بی‌سیم رونمایی کردند. حال مگر می‌شود جبرا به عنوان یکی از بزرگان این عرصه، محصول جدیدی را با خودش به IFA 2022 نیاورده باشد؟

جبرا Elite 5 ؛ مشخصات عالی با قیمت مناسب

کمپانی جبرا با حضور در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ برلین از یک حفت ایرباد بی سیم جدید به نام جبرا Elite 5 رونمایی کرد. این محصول که یک ایرباد میان‌رده محسوب می‌شود، امکانات جذابی را بدون قیمت بالایی در اختیار شما قرار خواهد داد. طراحی آن هم دنباله رو دیگر ایربادهای برند جبرا جذاب و مناسب است.

ایرباد Jabra Elite 5 به فناوری حذف نویز فعال هیبریدی (ANC) مجهز شده تا اطمینان حاصل کند شما هیچ صدای اضافی از محیط پیرامون شما در یک مکالمه شنیده نخواهد شد. هیبریدی، به معنای حضور میکروفون‌های داخلی و خارجی برای مهار نویزها است. بنابراین فناوری انقلابی و جدیدی نیست.

عمر باتری هر یک از گوشی‌ها ۷ ساعت است که با یک کیس شارژ بی‌سیم ۲۱ ساعت دیگر به آن اضافه خواهد شد تا بدون دغدغه بتوانید از هدفون‌های بی‌سیم خود استفاده کنید. یک جفت درایور دوگانه ۶ میلی‌متری در داخل بدنه گوشی‌ها تعبیه شده که عملکرد صوتی بسیار خوبی را به همراه دارد و از تمام کدک‌های aptX ،AAC و SBC برای کمترین تأثیر ممکن صدا پشتیبانی می‌کند.

عملکرد ایرباد جبرا Elite 5 در مکالمات صوتی هم خوبی است. این محصول با شش میکروفون می‌تواند صدای شما را با وضوح و شفافیت مناسبی به گوش شخصی که آن طرف خط با شما صحبت می‌کند، برساند. بنابراین عملکرد آن در مکالمات دقیقاً شبیه مدل گران قیمت‌تر جبرا Elite 7 Pro است.

در نهایت باید به گواهی مقاوم در برابر پاشش آب IP55 این ایرباد بی‌سیم اشاره کرد که از آن محصولی مناسب تمرینات ورزشی در زیر باران می‌سازد. سازنده این ایرباد را با قیمت ۱۴۹ دلاری روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*