قابلیت های پولی اینستاگرام

قابلیت های پولی به اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک می‌آید

ظاهرا پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی محبوب، یک منبع جدید درآمدزایی پیدا کرده‌اند. پس از تلگرام، حالا قابلیت های پولی در حال اضافه شدن به اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک است.

شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، رشد چشمگیری داشتند و یکی از علل اصلی این موضوع، رایگان بودن آن‌هاست. اگر این پلتفرم‌ها از همان ابتدا برای ارائه سرویس، طلب پول می‌کردند؛ شاید به اینجا نمی‌رسیدند؛ حالا اما باید به قابلیت های پولی در تلگرام، اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم‌های محبوب عادت کنیم.

به عنوان مثال، اخیرا نسخه پریمیوم تلگرام راه‌اندازی شد. امکانات اولیه این پیامرسان، همچنان برای همه کاربران رایگان است؛ اما اگر قابلیت‌های بیشتر بخواهید، باید هزینه‌اش را بپردازید. ظاهرا شرکت متا نیز برای فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ چنین برنامه‌ای در سر دارد.

قابلیت های پولی تلگرام

به گزارش ورج، Meta بخش تازه‌ای را به اسم «تجربه جدید درآمدزایی» شکل داده که هدف از آن، توسعه قابلیت‌های پولی برای اپلیکیشن‌های کمپانی است. البته در حال حاضر هم برخی از قابلیت‌های فیسبوک و اینستاگرام، پولی هستند که بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا کاربرد دارند؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید این کمپانی چه چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

اتفاقا توییتر و اسنپ چت هم از مدتی پیش، آپشن پرداخت ماهیانه را فعال کردند. کاربرانی که حق عضویت پرداخت کنند، به قابلیت‌های اختصاصی دسترسی پیدا خواهند کرد.

اسنپ چت

به هر حال این یک منبع جدید درآمدزایی برای شبکه های اجتماعی است. البته این پلتفرم‌ها، بیزینس مولتی میلیاردی تبلیغاتی دارند؛ ولی همواره با محدودیت‌ها و تغییرات جدید مواجه می‌شوند. مثلا تغییر در خط‌مشی حریم خصوصی iOS و رکورد اقتصادی اخیر، ضرر زیادی به آن‌ها زده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*