اضافه کردن ایمیل به تلگرام

قابلیت اضافه کردن ایمیل به تلگرام ، اکانت شما را مانند یک قلعه محکم خواهد کرد

قابلیت اضافه کردن ایمیل به تلگرام آمد. کاربران این پیام رسان محبوب می‌توانند به این وسیله، اکانت تلگرام خود را امن‌تر از همیشه کنند.

طبق گزارش‌ها، تلگرام در حال کار روی روش جدیدی برای کمک به کاربران است تا بتوانند بیشتر از همیشه از حساب‌های کاربری خود محافظت کنند. این ویژگی که در آینده نزدیک به تلگرام اضافه خواهد شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا حساب کاربری خود را به یک آی دی ایمیل پیوند بزنند و تلگرام هر بار که از دستگاه جدیدی وارد حساب خود می‌شوید، از آن برای تایید استفاده می‌کند.

جزئیات قابلیت اضافه کردن ایمیل به تلگرام

اگرچه تلگرام هیچ جزئیاتی را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما یک توسعه دهنده اپلیکیشن و مهندس معکوس به نام الساندرو پالوزی، موفق شده چند اسکرین شات از این ویژگی در حال توسعه را در توییتر به نمایش بگذارد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با اضافه کردن ایمیل به تلگرام از حساب کاربری خود محافظت بیشتری داشته باشند. این ویژگی همچنین شامل گزینه ورود با حساب گوگل برای کاربران جیمیل خواهد بود.

اضافه کردن ایمیل به تلگرام

اسکرین شات دوم نشان می‌دهد که این ویژگی در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت در برنامه تلگرام ظاهر می‌شود و با ضربه زدن روی آن یک پاپ آپ نشان داده می‌شود که در آن نوشته شده: «این آدرس ایمیل هر بار که از یک اکانت تلگرام جدید وارد شوید، استفاده خواهد شد.»

یک دکمه تغییر ایمیل هم در پاپ آپ وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد حساب‌های تلگرام خود را به یک آی دی ایمیل دیگر متصل کنند.

اضافه کردن ایمیل به تلگرام

در حال حاضر تلگرام یک ویژگی تایید دو مرحله‌ای را برای کمک به کاربران به منظور محافظت از حساب‌های کاربری خود ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد حساب کاربری خود را با یک رمز عبور اضافی ایمن کنند و باید از آن رمز عبور برای دسترسی به تلگرام در دستگاه جدید استفاده کنند. با این حال از آنجایی که این ویژگی از یک رمز عبور ثابت از پیش تعریف شده استفاده می‌کند، احتمالا به اندازه ویژگی آینده ایمن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایمیلم بالا نمیاد