شیائومی 12T پرو و ردمی پد

شیائومی 12T پرو و ردمی پد ، در یک قدمی رونمایی قرار دارند + مشخصات فنی

گوشی شیائومی 12T پرو و تبلت ردمی پد به زودی رونمایی می‌شوند. اکنون تصاویری از این دستگاه‌های جدید به همراه مشخصات فنی آنها فاش شده است.

در ماه سپتامبر سال گذشته، شیائومی از سری گوشی های هوشمند 11T رونمایی کرد. از این رو به نظر می‌رسد که سری 12T نیز در اواخر این ماه وارد بازار جهانی شود. گوشی شیائومی 12T پرو و تبلت ردمی پد جزو دستگاه‌های مورد انتظار این شرکت چینی هستند که ظاهرا اکنون در یک قدمی رونمایی قرار دارند.

حالا یک افشاگر به نام Abhishek Yadav تصویری از شیائومی 12 تی پرو را به اشتراک گذاشته است. همچنین در این تصویر نگاهی به Redmi Pad انداخته شده که ظاهرا اولین تبلت ردمی خواهد بود.

تصویر و مشخصات شیائومی 12T پرو

در تصویر فاش شده، گوشی شیائومی 12 تی پرو با دوربین سه گانه دیده می‌شود که سنسور اصلی آن 200 مگاپیکسلی خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو، لنز اصلی را همراهی می‌کنند. پنل پشتی گوشی دارای لبه‌های خمیده است و دکمه کنترل صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی حضور دارند.

شیائومی 12T پرو و ردمی پد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که شیائومی 12T پرو در واقع نسخه اصلاح شده Redmi K50 Ultra است که در ماه گذشته در چین معرفی شده بود. از این رو، این گوشی احتمالا از صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K یا 2712 در 1220 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی بهره می‌برد. یک حفره نیز در مرکز بالای صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است.

تراشه قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به شیائومی 12 تی پرو قدرت خواهد داد. ممکن است این گوشی با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.1 روانه بازار شود. درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 به همراه باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از دیگر ویژگی‌های شیائومی 12T پرو محسوب می‌شوند.

مشخصات تبلت ردمی پد

گفته می‌شود تبلت Redmi Pad، اولین تبلت ردمی و یک محصول میان رده از این برند خواهد بود که احتمالا به زودی رونمایی و عرضه می‌شود. این دستگاه دارای پنل پشتی صاف است که دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلاش روی آن قرار گرفته است. دکمه پاور در لبه بالایی تبلت تعبیه شده و دکمه تنظیم صدا نیز در لبه سمت چپ حضور دارد.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 11 اینچی با وضوح 2K، سیستم عامل اندروید 12، تراشه جدید مدیاتک MT8781، باتری 7800 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 22.5 واتی خواهد بود.

تاکنون جزئیات بیشتری درباره قیمت و زمان عرضه این محصولات جدید شیائومی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*