بازی Assassins Creed Mirage

بازی جدید Assassins’s Creed Mirage معرفی شد

شرکت یوبی سافت بالاخره از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد که ماجراهای شخصیت باسم در بغداد را دنبال می‌کند.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و شایعات پی در پی، بالاخره شرکت یوبی سافت تایید کرد: بازی Assassin’s Creed Mirage، نسخه‌ی بعدی این فرانچایز ماجراجویی – جهان باز خواهد بود. یوبی سافت پس از لو رفتن تصاویر این بازی در چند منبع مختلف، مجبور به معرفی اجمالی و اولیه‌ی این بازی مورد انتظار شد.

تصویری که یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته، عضو جدید فرقه‌ی اساسین، یعنی «باسِم» (Basim) را نشان می‌دهد که در بازی Assassin’s Creed Valhalla، محصول سال 2020، معرفی شد. او در حال جهش از میان ساختمان‌ها است و کاخ «باب الذهب» بغداد در پس‌زمینه قابل مشاهده است. این مکان تاریخی، به عنوان محل اقامت خلفا در زمان خلافت عباسی (اواخر قرن نهم میلادی) شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد داستان بازی Mirage هم در این بازه روایت می‌شود.

بازی Assassins Creed Mirage

وقایع این بازی در بغداد و زمان خلافت عباسی روایت می‌شود

شایعات قبلی هم نشان می‌داد که باسم، یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی طرفداران (که در واقع تجسمی از لوکی، خدای شرارت اسکاندیناوی در بازی والهالا بود) قهرمان اصلی در نسخه‌ی بعدی فرقه‌ی قاتلان خواهد بود. گفته می‌شود بازی Assassin’s Creed Mirage بازگشتی به ریشه‌های این فرانچایز محبوب خواهد بود که مخاطب را به خاورمیانه باز می‌گرداند و با گیم پلی متمرکز بر مخفی کاری، یادآور روزهای اوج اساسینز کرید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اگر به بازی های قدیمی علاقمند هستید، این وب سایت‌ها بهترین گزینه برای دانلود هستند

Mirage (سراب) که با نام رمز «Rift» نیز شناخته می‌شود، کار خود را به عنوان بسته‌ای الحاقی برای بازی والهالا آغاز کرد، اما بعدها و با تصمیم سازندگان، مراحل توسعه‌ی خود را به عنوان یک بازی کاملا مستقل و مجزا ادامه داد. به نظر می‌رسد سازندگان، پتانسیل زیادی را در این شخصیت مشاهده کرده‌اند. البته قبلا هم یوبی سافت ادعا کرده بود که بازی‌های بعدی اساسینز کرید، سرویس محور خواهند بود که با انتقاد شدید طرفداران همراه شد.

طرفداران در جریان رویداد لایو استریم Ubisoft Forward که برای 10 سپتامبر (20 شهریور) برنامه ریزی شده، اطلاعات تکمیلی و احتمالا اولین تریلر از بازی Assassin’s Creed Mirage را مشاهده خواهند کرد. ضمنا توضیحاتی هم در مورد آینده‌ی این فرنچایز ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*