دوربین مداربسته ضد گلوله شیائومی

خرید دوربین مداربسته ضد گلوله شیائومی برای مکان‌های امنیتی بسیار ضروری است

امروزه برای حفظ امنیت در اماکن مختلف افراد از دوربین های مدار بسته بهره می‌گیرند تا بتوانند به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی محل مورد نظر خود را تحت نظر داشته باشند.

انواع دوربین‌ها طی سالیان گذشته تولید شده‌اند که نمونه پیشرفته آن توانایی این را دارند که به گوشی یا دیگر سیستم‌های صوتی و تصویری متصل شوند تا شما در هر لحظه بتوانید آن را کنترل کنید. از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت شیائومی، دوربین های ضد گلوله بوده که مناسب‌ترین گزینه برای مکان‌های امنیتی به خصوص نقاط صفر مرزی می‌باشد. این مدل دوربین‌ها علاوه بر کارایی عادی خود که ضبط صدا و تصویر می‌باشد دارای حسگرهای حرکتی بوده که با تکان خوردن هر جسمی توانایی گزارش و اعلان خطر را دارند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که هر دوربین مداربسته ضد گلوله باید داشته باشد، فیلمبرداری با وضوح بالا و زاویه باز است که هدف اصلی دوربین مدار بسته یا دوربین مداربسته جاسوسی گرفتن تصاویر برای مراجعه و مطالعه در آینده می‌باشد.

دوربین های امنیتی بی سیم سیگنال‌های صوتی و تصویری را به صورت بی سیم به دستگاه گیرنده انتقال می‌دهند. انواع دوربین های آنالوگ و دیجیتال وجود دارد که نوع دیجیتالی آن بسیار محبوب شده‌اند، زیرا می‌توان به آنها از طریق اینترنت دسترسی داشت.

یکی از ویژگی‌های این دوربین‌ها، نظارت بر صحنه‌های شبانه است. بنابراین در صورتی که صحنه به خوبی روشن نیست، استفاده از دوربینی با قابلیت دید در شب توصیه می‌شود. این دوربین‌ها از طیف نور مادون قرمز در شب استفاده می‌کنند و می‌توانند از اشیاء در تاریکی عکس بگیرند.

دوربین مدار بسته ضد آب شیائومی

دسته‌ای از دوربین های مدار بسته وجود دارد که جنس بدنه‌ی آن‌ها مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت است که به این دوربین‌ها، دوربین مدار بسته ضد آب می‌گویند و این که این دوربین را نمی‌توان مطلق ضد آب در نظر گرفت، بلکه با جنس بدنه و نوارهایی که داخل پوشش فلزی دوربین است، میزان نفوذ آب به داخل دوربین را به حداقل رسانده‌اند و استاندارد در مقابل باران می‌باشد و مقاوم در برابر نفوذ آب هستند.

بهترین دوربین های ضد شیائومی در کارخانه‌هایی که تولید می‌شوند زیر کنترل کیفیت سخت‌گیرانه قرار می‌گیرند که از صحت ضد آب بودن دوربین مطمئن شوند و این فرآیند فقط در بعضی از شرکت‌های معتبر تولید دوربین مدار بسته ضد آب صورت می‌گیرد.

دوربین مداربسته ضد گلوله شیائومی

آلیاژ به کار رفته در این دوربین‌ها ضد آب است و این که این دوربین‌ها طبق آزمایش‌هایی که انجام داده شده در مقابل آب و هوای مرطوب مقاوم است. قیمت دوربین مداربسته شیائومی در بعضی سایت‌ها مانند دیجی کالا یا ترب عمدتا زیاد است و دلیل آن هم واسطه‌های زیاد و غیر مستقیم می‌باشد.

دوربین‌ها طبق نور و رنگ‌هایی که در محیط است، می‌توانند تصاویر را ضبط کنند. تمام کارخانه‌ها بعد از ساخت دوربین ضد آب، دوربین را داخل آزمایشگاه تست می‌کنند که ایراد و نقصی نداشته باشد. این دوربین‌ها دارای قیمت مناسب و ارزانی هستند، ولی بعضی از کارخانه‌های معتبر جهان هستند که دوربین خود را تحت شرایط سخت و طی استاندارهای سخت‌گیرانه قرار می‌دهند که اشکالی برای دوربین در مقابل آب پیش نیاید و بهترین دوربین را وارد بازار کنند و معمولا قیمت این دوربین‌ها بیشتر از دوربین‌های معمولی می‌باشد.

خرید و فروش دوربین مدار بسته عمده

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند که هر یک با تکنولوژی متفاوتی تولید شده و متناسب با نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در قیمت گذاری دوربین‌ها عوامل متعددی وجود دارند و باید به هر یک از این موضوع‌ها توجه خاصی شود مانند: برند دوربین، نوع لنز و کیفیت آن، قابلیت دید در شب و سایر موارد دیگر که بهتر است از مکان مورد نظر که دوربین قرار است در آن محل نصب شود اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید خریدی حساب شده و کاربردی داشته باشید.

دوربین مداربسته ضد گلوله شیائومی

همان‌گونه که می‌دانید دوربین‌ها بر اساس شکل ظاهری، قابلیت‌ها و بدنه آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید خرید دوربین مداربسته را با دقت انجام دهید.

امروزه برای خرید انواع دوربین های امنیتی و مدار بسته ابتدا باید نوع نیاز مصرفی خود را به صورت دقیق و کامل مشخص کنید و سپس با توجه به قیمت‌های بازار و برند های مختلف متناسب با بودجه‌ی در نظر گرفته‌ی خود اقدام به خرید این محصول کنید.

این مدل دوربین‌ها کروی و گنبدی شکل هستند و اکثرا روی سقف نصب و راه‌اندازی می‌شوند و در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، پارکینگ‌های عمومی و .. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مثلا قابلیت دوربین مدار بسته گردان برای آن محل مناسب است یا خیر یا این که در آن محیط نور کافی وجود دارد. در صورت عدم نور باید از دوربین‌هایی با قابلیت دید در شب استفاده شود. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت دید در شب را دارند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*