تولید هایما 8 اس

تولید انبوه هایما 8 اس از ماه آینده در ایران آغاز می‌شود

مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اعلام این که هایما 8 اس از ماه آینده به شکل انبوه تولید می‌شود گفت تولید آزمایشی هایما 7X نیز از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت این شرکت خودروسازی برای این که اهداف استراتژیک خود را محقق سازد، از سال قبل وانت آریسان را به سبد محصولات خود اضافه کرد. همچنین هم‌اکنون تولید آن با ظرفیت 40 دستگاه در روز آغاز شده و با تامین به موقع قطعات می‌توان ظرفیت آن را به 70 دستگاه در روز نیز افزایش داد.

آغاز تولید انبوه هایما 8 اس از ماه آینده

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که از مهر 1401 تولید انبوه هایما 8 اس آغاز خواهد شد، گفت مدل‌های اولیه این محصول تولید شده و قصد داریم تا پایان سال حدود 5 هزار دستگاه از آن را به تولید برسانیم. وی افزود هایما 7 ایکس نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات ایران خودرو خراسان در بهمن ماه رونمایی و تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.

هایما 8 اس

زاهدی فرد در ادامه به ظرفیت تولید ایران خودرو خراسان به بیش از 150 هزار دستگاه خودرو در سال اشاره کرد و گفت این کارخانه تولید 164 هزار دستگاه خودرو را نیز در کارنامه دارد. وی با اعلام این که تا به امروز حدود 85 درصد از برنامه‌های تولید سال 1401 تحقق پیدا کرده گفت با اقداماتی که در سال جاری به انجام رسیده تاکنون برای 341 نفر شغل ایجاد شده و تا پایان سال این تعداد به بیش از 750 نفر خواهد رسید.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از دیگر اهداف این شرکت به افزایش تیراژ تولید خودروهای شاسی بلند در بهمن ماه به ظرفیت تولید روزانه 220 دستگاه اشاره کرد و گفت پس از این که خودرو جایگزین پارس در خراسان مشخص شود، پروژه احداث سالن پرس در این سایت نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت که البته ایران خودرو خراسان با اجرای این پروژه به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل خواهد شد.