کاپرا 2 فیس لیفت

معرفی کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس و ویدیو

بهمن موتور برای اولین بار از پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی کرد. در ادامه شاهد تصاویر و ویدیوی این وانت باشید.

بهمن موتور به تازگی در کنار شرکت‌های دیگری مثل ایران خودرو، سایپا، فردا موتور و… در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کرد و پیکاپ کاپرا 2 فیس لیفت را به عنوان محصول جدید خود برای اولین بار به نمایش گذاشت. این پیکاپ جدید بازار ایران همان‌طور که از نامش بر می‌آید، دستخوش تغییراتی ظاهری نسبت به نسخه قبلی خود شده است. البته از همان پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی سابق بهره می‌برد. در ادامه نگاهی به این خودروی جدید خواهیم داشت.

نگاهی به کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد

طراحی نمای بیرونی و فضای داخلی

کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد

کاپرا 2 فیس لیفت از یک جلوپنجره بزرگ متصل به سپر جلو با نشان کاپرا به جای نشان بهمن موتور نسخه قبلی برخوردار است که شباهت‌هایی به ساخته‌های میتسوبیشی دارد. گذشته از این، به لطف حجم بیشتر کروم به کار رفته در سپر، نمای جلوی این خودرو شیک‌تر و لوکس‌تر شده است. با وجود این، در نمای کناری و عقب تغییر چندان محسوسی نسبت به گذشته به چشم نمی‌خورد.

از طرفی دیگر، اندازه بدنه این پیکاپ کمی افزایش پیدا کرده است و این نسخه حالا 5.62 متر طول، 1.81 متر عرض و 1.82 متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن هم به 3.42 متر می‌رسد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، کاپرا 2 جدید دارای دو ردیف صندلی است.

کابین کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد

فضای داخلی کاپرا 2 نسبت به قبل تغییر عمده‌ای پیدا نکرده است. فقط در قسمت وسط داشبورد دکمه‌هایی جدید به جای ابزارهای قبلی قرار گرفته و صندلی‌ها رنگ‌بندی آبی و مشکی دارند. فضای موجود برای سر و پاها هم در حد متوسطی است و موادی معمولی در فضای داخلی آن استفاده شده است. به وضوح می‌توان دید که بهمن موتور می‌خواهد این پیکاپ را با پایین‌ترین قیمت ممکن عرضه کند و به همین خاطر، این سطح مواد و طراحی جای توجیه دارد. در واقع کاپرا 2 فیس لیفت ارزان‌ترین پیکاپ دو دیفرانسیل بازار به حساب می‌آید و نمونه‌های مشابه آن با قیمت 300 تا 400 میلیون تومان بیشتر عرضه می‌شوند.

مشخصات فنی کاپرا 2 فیس لیفت

کاپرا 2 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو مشهد

نسخه فیس لیفت کاپرا 2 مجهز به همان پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی قبلی است. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر قدرت 130 اسب بخار در 5252 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 205 نیوتون متر در 3000 دور بر دقیقه را دارد و به وسیله یک گیربکس دستی 5 سرعته قدرت را به هر دو محور منتقل می‌کند. همچنین حالت سبک و سنگین رانندگی دو دیفرانسیل از وسط تنظیم می‌شود و در جلو ترمزهای دیسکی و در عقب ترمزهای کاسه‌ای به کار گرفته شده است.

امکانات

از جمله امکانات پیکاپ جدید بهمن موتور می‌توان به سیستم تهویه با تنظیم الکترونیکی، 2 ایربگ، نمایشگر مرکزی، بلوتوث، دوربین عقب، دستگیره‌های برقی، فرمان چندکاره و… اشاره کرد. البته با توجه به نکاتی که درباره قیمت این خودرو گفته شد، نباید انتظار امکانات پیشرفته‌ای را از آن داشت.