ربات انسان نمای تانگ یو

یک ربات انسان نمای چینی برای اولین بار در جهان، مدیر عامل شرکت خود شد!

برای اولین بار در جهان، یک شرکت چینی به نام NetDragon Websoft طی اقدامی عجیب ربات انسان نمای تانگ یو را به‌عنوان مدیر عامل معرفی کرد.

دنیای فناوری همچنان با اولین‌ها روبرو می‌شود. اخیراً یک شرکت بازی‌های موبایلی مستقر در چین به نام NetDragon Websoft یک ربات انسان‌ نما با پشتیبانی از هوش مصنوعی که «تانگ یو» نام دارد را به عنوان مدیر کل منصوب کرده است. این انتصاب در 26 آگوست انجام شد و مدیر عامل رباتی، خانم تانگ یو، سمت خود را در شعبه اصلی شرکت، فوجیان نت دراگون وب سافت آغاز کرد.

طبق بیانیه منتشر شده توسط این شرکت، ربات انسان نمای تانگ یو از تصمیم‌گیری در طول عملیات روزانه شرکت پشتیبانی می‌کند و سیستم مدیریت موثرتری را ارائه می‌دهد. در واقع می‌توان گفت وظیفه اصلی او نظارت بر فعالیت‌هاست. او همچنین به عنوان یک مرکز داده بلادرنگ و ابزار تحلیلی برای هیئت مدیره استفاده خواهد شد. وظایف ربات انسان نمای تانگ یو همچنین شامل ایجاد یک محیط کاری منصفانه برای کارکنان است.

قدرت هوش مصنوعی در ساخت ربات انسان نمای تانگ یو

ربات انسان نما

فکر کردن به فناوری امروزی بدون هوش مصنوعی چندان منطقی نخواهد بود. بنابراین، موسس شرکت، دکتر دژیان لیو نیز بر اهمیت این جهش در شرکت تاکید می‌کند. دکتر دژیان گفت: «ما معتقدیم هوش مصنوعی آینده مدیریت شرکتی است و انتصاب ما به خانم تانگ یو به عنوان ربات انسان نمای مدیریتی نشان دهنده تعهد ما به پذیرش واقعی استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر شیوه عملکرد کسب و کارمان و در نهایت هدایت رشد استراتژیک آینده ما است.»

دکتر لیو همچنان ادامه داد که با نگاه به آینده، ما به توسعه الگوریتم‌های خود در پشت تانگ یو ادامه خواهیم داد تا یک مدل مدیریت باز، تعاملی و بسیار شفاف ایجاد کنیم؛ همانطور که به تدریج به یک جامعه کاری مبتنی بر فراجهت تبدیل می‌شویم که ما را قادر می‌سازد پایگاه بسیار گسترده‌تری از استعدادها را در سراسر جهان جذب کنیم و ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که به اهدافی بزرگتر از ساخت ربات انسان نمای تانگ یو دست یابیم.

اطلاعاتی درباره شرکت NetDragon Websoft

ربات انسان نما

یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین توسعه دهندگان بازی‌های آنلاین در چین، شرکت NetDragon است که در سال 1999 تاسیس شد و تعدادی بازی محبوب از جمله Eudemons Online، Heroes Evolved، Conquer Online و Under Oath را تولید کرده است. با هدف مدیریت برای ایجاد بزرگترین جامعه جهانی یادگیری آنلاین و ارائه راه حل‌های واقعی یادگیری ترکیبی یکپارچه به هر مدرسه در جهان، NetDragon همچنین شروع به گسترش کسب و کار آموزش آنلاین خود در سال‌های اخیر کرده است.

به‌عنوان محبوب‌ترین شرکت در سال 2010، NetDragon Websoft شروع به کار در زمینه آموزش برای ایجاد بزرگترین جامعه یادگیری در سطح بین المللی کرد. این شرکت همچنین چندین خرید در زمینه‌های اجتماعی و آموزشی انجام داده است؛ از جمله ایجاد مرکز تحقیقات دیجیتال UNT-NetDragon از طریق همکاری با دانشگاه تگزاس شمالی.

در 3 جولای 2017، نت دراگون اعلام کرد که ناشر نرم افزار آموزشی آمریکایی JumpStart Games را خریداری کرده است. NetDragon همچنین در سال 2015 نزدیک به صد درصد از سهام Promethean Limited را در فهرست بریتانیا خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آینده در تسخیر هوش مصنوعی است؛ برای پیشرفت سریعتر باید هم باشد. چون هوش مصنوعی در واقع چیزی جز همین هوش بشری نیست؛ لاکن فراهوش است. بکارگیری معلومات چندرشته‌ای در آنِ واحد، چیزی است که آدم عادی از عهده‌اش برنمي‌آید. تازه در رشتۀ خاص و بطور اخصّ علوم انسانی هم آنجا که پای سیاست کثیف در میان است متأسفانه عموماً ثابت کرده‌ایم که جنس‌مان جلَب است. بسادگی دستخوش منافع شخصی/ گروهی شده و با تحلیلات آبکی، مغرضانه و گمرهنما مي‌کوشیم از انطباق واقعیت با حقیقت جلوگیری نمائیم. این دشمنی با بشریت است و هزینه‌های زیادی بر انسانیت -بطور عامّ- بار میکند: چوب لای چرخ تمدّن مي‌گذارد. لذاست که رشد فن‌آوری در پساظهور انفجاری خواهد بود.
    اصلًا چرا و چگونه من دانشجو برای ترسیم طرح ذهنی‌ام یا باید مسلّط به علوم رایانه باشم و یا چندگونه متخصص علوم کذائی را بایستی استخدام کنم؟ فکرش را بکن برای یک فقه مثلًا شونصدتا مجتهد با نظرات گاه مبهم/ ضدونقیض داریم که همگی مدّعی وصل به یک آبشخور (شریعت) اند. تکلیف من پرسنده چیست؟ خطا که نکردم اگر صرفاً سؤالی برایم پیش آمده! بدترش در مسائل پزشکی است که نه تنها فوق‌تخصصهای یک رشته هم، نسخۀ واحد و فرصت پرسش نمی‌دهند بلکه پزشکی باصطلاح نوین، گویا با طبّ گیاهی، روائی و روحانی سرِ جنگ دارد. و السلام