بدترین خودروهای ساخته بی ام و

این وسیله عجیب، بدترین ماشین ساخته شده توسط بی ام و است

طی نظرسنجی جدیدی، بدترین ماشین ساخته شده توسط بی ام و مشخص شده است. البته بدترین خودروی BMW شاید آن چیزی نباشد که انتظار دارید.

بی ام و یکی از خوشنام‌ترین خودروسازان دنیا خصوصاً در زمینه عملکرد به حساب می‌آید و همیشه به پایندی خود به توسعه خودروهای دیفرانسیل عقب شهرت داشته است. البته در سال 2014 اولین خودروی دیفرانسیل جلوی خود را به بازار معرفی کرد تا مسیر جدیدی را آغاز کند. گذشته از این‌ها، این خودروساز بزرگ آلمانی همیشه به عنوان نمادی از تجمل و ثروت در بین عموم شناخته شده؛ برای تایید این موضوع کافی است بگوییم که میانگین قیمت پرداختی برای یک خودروی BMW جدید تا ژوئن 2022 بیش از 66 هزار دلار بوده است. با این حال، گران‌ترین خودروهای تاریخ این شرکت بیش از 500 هزار دلار قیمت دارند.

لوگوی BMW

با توجه به نتایج یک نظرسنجی جدید که در همین مردادماه منتشر شد، درصد جالب توجهی از مردم معتقدند که بی ام و برخی از جذاب‌ترین خودروهای لوکس بازار را تولید می‌کند. بدون شک این موضوع به سلیقه شخصی بستگی دارد و نتیجه چنین نظرسنجی‌هایی شاید تعیین‌کننده نباشد. با این حال، شاید جالب باشد که ببینیم به نظر مردم بدترین ماشین ساخته شده توسط بی ام و چیست. وب‌سایت SlashGear اخیراً یک نظرسنجی با همین موضوع برگزار کرده است.

بدترین ماشین ساخته بی ام و چیست؟

ایزتا، بدترین خودروی ساخته بی ام و

طی نظرسنجی SlashGear از 590 نفر ساکن ایالات متحده آمریکا، 25.25 درصد «ایزتا» (Isetta) را بدترین ماشین ساخته شده توسط بی ام و دانسته‌اند؛ احتمالا به این خاطر که یک خودروی سه چرخ است که به نوعی شبیه به تخم مرغ به نظر می‌رسد و گنجایش بیشتر از دو نفر را ندارد.

با وجود این، حقیقت چیز دیگری است؛ ایزتا با مصرف 3 لیتر در هر 100 کیلومتر، کم‌مصرف‌ترین خودروی ساخته این شرکت آلمانی به شمار می‌رفت و در زمان عرضه‌اش آلمانی‌ها با گواهی‌نامه موتورسیکلت هم می‌توانستند پشت فرمان آن بنشینند. ایزتا هیچ شباهتی به تصور عام از خودروهای بی ام و ندارد و فقط با هدف نجات این شرکت از ورشکستگی ساخته شده بود.

i3، یکی از بدترین خودروهای ساخته بی ام و

در جایگاه دوم بدترین خودروهای BMW، شاسی بلند X5 با 21.53 درصد آرا قرار گرفته است. البته این موضوع چندان جای تعجبی ندارد چون ایکس 5 یکی از غیر قابل اطمینان‌ترین خودروهای این خودروساز محسوب می‌شود؛ به خصوص مدل‌های 2008 تا 2013 آن که بیشترین هزینه تعمیر را دارند. 20.17 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر این عقیده‌اند که هاچ بک i3، اولین خودروی الکتریکی تاریخ بی ام و، بدترین خودروی ساخته این شرکت است. تولید این خودرو در ژوئیه 2021 در بازار ایالات متحده آمریکا متوقف شد تا راه را برای بی ام و iX و i4 باز کند.

نهایتاً بی ام و سری 5 با 17.12 درصد آرا و بی ام و سری 1 با 15.93 درصد آرا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم بدترین خودروهای بی ام و جا گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*