بی ام و i4 مدل 2022

بی ام و i4 مدل 2022 تمام الکتریکی معرفی شد

بی ام و i4 مدل 2022 به عنوان نسخه‌ای تمام الکتریکی از سری 4 معرفی شد. در ادامه با مشخصات این سدان تمام الکتریکی بی ام و آشنا می‌شویم.

شرکت بی ام و حدود یک سال قبل از کانسپت i4 پرده برداشت و اکنون به صورت رسمی مدل تولیدی آن را رونمایی کرد. از آنجایی که نسخه کانسپت این سدان یک پروتوتایپ نزدیک به تولید محسوب می‌شد، این خودروساز آلمانی اعلام کرد نسخه تولیدی حدود 85 درصد مشابه نسخه کانسپت خواهد بود. اکنون با معرفی رسمی بی ام و i4 مدل 2022 می‌بینیم این خودرو به نسخه کانسپت خود شباهت زیادی داشته و شرکت بی ام و به خوبی به وعده خود عمل کرده است. به طور کلی این خودرو نسخه‌ای الکتریکی از کوپه سری 4 محسوب می‌شود که اکنون طراحان دو در عقب را به آن اضافه کرده‌اند.

مشخصات بی ام و i4 مدل 2022

بی ام و i4 مدل 2022

بی ام و i4 مدل 2022 از همان جلوپنجره بزرگ سری 4 بهره می‌برد که البته در این خودرو مسدود بوده و یک نوع پوشش برای سنسورهای مختلف خودرو محسوب می‌شود. در نمای جانبی خودرو علاوه بر اضافه شدن دو در عقب، دستگیره‌های در مخفی یا دستگیره‌های بازشونده نیز به چشم می‌خورند که باعث عبور بهتر جریان هوا خواهند شد. از سایر ویژگی‌های بی ام و i4 مدل 2022 می‌توان به سپرهای بازطراحی شده، تریم‌های آبی‌رنگ و حذف اگزوزها در عقب اشاره کرد.

بی ام و i4 مدل 2022

مشخصات فنی این سدان تمام الکتریکی هنوز توسط بی ام و اعلام نشده است، اما این خودرو قرار است با قدرت‌های مختلف پشرانه و ظرفیت مختلف باتری با برد 590 کیلومتری از اواخر سال 2021 میلادی روانه بازار شود. قدرتمندترین نسخه بی ام و آی 4 مدل 2022 به احتمال زیاد دارای حرف M در نام خود خواهد بود و از قدرتی برابر با 530 اسب بخار بهره می‌برد و همچنین ظرف مدت 4 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

بی ام و i4 مدل 2022

به جز مواردی که به آن اشاره کردیم، شرکت بی ام و هنوز هیچ مشخصات دیگری را از این خودرو منتشر نکرده و حتی تصویری از داخل این خودرو نیز در دست نیست، اما همانطور که اشاره شد سدان i4 به سری 4 شباهت زیادی دارد و به احتمال زیاد کابین آن نیز مشابه سری 4 خواهد بود. بی ام و قصد دارد طی هفته‌های آینده مشخصات بیشتری را از این خودرو منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*