ساعت هوشمند وان پلاس واچ

با طراحی وان پلاس واچ آشنا شوید

در آستانه رونمایی، تصویری به بیرون درز کرده است که طراحی وان پلاس واچ – OnePlus Watch را نشان می‌دهد؛ نخستین ساعت هوشمند کمپانی!

در این تصویر لو رفته، طراحی مدور وان پلاس واچ را با یک بند قابل تعویض می‌بینیم که احتمالا 20 یا 22 میلی‌متری است. جالب اینکه اکانت رسمی کمپانی چینی هم این عکس را ری‌توییت کرد؛ پس می‌توان آن را یک تیزر رسمی به حساب آورد.

دو دکمه در سمت راست دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد حالت always-on display فعال باشد. البته اندازه حاشیه‌های نمایشگر را از این عکس نمی‌توانیم تشخیص دهیم؛ زیرا صفحه دارای پس‌زمینه مشکی است.

طراحی وان پلاس واچ

از تیزرهای قبلی نیز دریافتیم که ساعت هوشمند وان پلاس به جای Wear OS گوگل، با یک پلتفرم نرم افزاری اختصاصی کار خواهد کرد.

تاییدیه IP68 برای مقاومت نسبت به آب و غبار، سنسور SpO2 برای سنجش اکسیژن خون، قابلیت تشخیص فعالیت‌های ورزشی، نظارت روی خواب و حافظه 4 گیگابایتی، از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار این گجت هستند. عرضه در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی نیز پیش‌بینی می‌شود.

ناگفته نماند کمپانی چینی مراسمی را در تاریخ 3 فروردین برگزار خواهد کرد؛ احتمالا برای رونمایی از گوشی های سری وان پلاس 9 و همین ساعت هوشمند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*