بسته های ویژه ایرانسل

خدمات و بسته های ویژه ایرانسل برای زائران اربعین حسینی ارائه می‌شوند

خدمات و بسته های ویژه ایرانسل برای زائران اربعین حسینی اعلام شد. ایران این بسته‌ها را از 11 تا 29 شهریور 1401 به مشترکان خود ارائه خواهد کرد.

اپراتور ایرانسل برای زائران اربعین حسینی خدمات و بسته‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و این بسته‌ها را در بازه زمانی 11 تا 29 شهریور 1401 در قالب دو گروه قبل و بعد از خروج از ایران به مشترکان خود ارائه خواهد کرد.

بسته های ویژه ایرانسل برای قبل از خروج از کشور

اپراتور ایرانسل در این گروه برای زائران ایرانسلی اربعین یک بسته اینترنت یک گیگابایتی رایگان را در نظر گرفته است که مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 40 مربع (#۴۰*) یا با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من از آن بهره‌مند شوند. این بسته به مدت 7 روز اعتبار داشته و کاربران فقط می‌توانند از آن در مناطق مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای منتهی به این مناطق استفاده کنند.

همچنین اپراتور ایرانسل در این مناطق کیوسک‌های ویژه‌ای برای اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به شکل وای فای برای تمام زائران در نظر گرفته است. کاربران برای بهره‌مندی از این ویژگی باید به شبکه وای فای متصل شوند. همچنین برای دریافت رمز اتصال به شبکه باید کاربران ایرانسلی عدد 1 را به سرشماره ۱۱۵۵ و کاربران غیر ایرانسلی باید عدد 1 را به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۱۵۵ ارسال کنند.

همچنین آن دسته از زائران اربعین حسینی که قصد دارند از شبکه ایرانسل به شکل رومینگ در کشور عراق استفاده کنند باید قبل از خروج از کشور امکان اتصال به سرویس رومینگ را روی خط خود فعال سازند. در واقع کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 1111 مربع ( #۱۱۱۱*) یا با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من (در بخش پرونده و خدمات رومینگ) این امکان را فعال کنند.

بسته های ایرانسل برای بعد از خروج از کشور

اپراتور ایرانسل همانند سال قبل برای زائران اربعین حسینی تعرفه‌های ویژه مکالمه، پیامک و دیتا را در نظر گرفته است. در همین راستا برای آسان‌تر شدن ارتباطات زائران ایرانی در عراق به تمام مشترکان اعتباری و دائمی تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های خدمات رومینگ ایرانسل ارائه خواهد شد.

از این رو اپراتور ایرانسل در اربعین امسال هر دقیقه تماس صوتی با ایران را 9 هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران را 6 هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق را 4 هزار تومان، ارسال پیامک را 1300 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه را نیز 500 تومان محاسبه خواهد کرد.

بسته های ویژه ایرانسل

گفتنی است دریافت پیامک در مدت سفر رایگان بوده و هزینه تماس ورودی و خروجی نیز بر اساس دقیقه و از زمان شروع مکالمه محاسبه می‌شود. از این رو اگر کاربران به تماس وارده پاسخ ندهند، هزینه‌ای برای آن تماس در نظر گرفته نخواهد شد. این تعرفه‌ها در مناطق تحت پوشش هر سه اپراتور کشور عراق شامل Zain، Asiacell و Korek قابل استفاده خواهد بود.

اگر زائران ایرانی در کشور عراق برای برقراری تماس اعتبار کافی نداشته باشند، دوستان و عزیزان آنها از داخل ایران قادرند هزینه رومینگ تماس را پرداخت کنند. در واقع در این حالت سامانه گویا از مخاطب تماس درخواست می‌کند تا در صورت تمایل هزینه تماس را بپردازد.

ضمن این که کاربران می‌توانند بسته‌های اینترنت رومینگ ویژه ایام اربعین را با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 1111 ستاره 4 مربع (#۴*۱۱۱۱*) یا از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من فعال کنند. این بسته‌ها دو بسته 600 مگابایتی با قیمت 250 هزار تومان و 1 گیگابایتی با قیمت 390 هزار تومان را شامل می‌شوند که البته اعتبار آنها نیز 7 روزه خواهد بود.

بسته های ویژه ایرانسل

گفتنی است بسته‌های اینترنت مکالمه و پیامک فعال شبکه ایران برای مشترکان ایرانسلی که در کشور عراق حضور دارند قابل استفاده نبوده و برای نیاز باید بسته های اینترنت ویژه رومینگ را فعال سازند.

اپراتور ایرانسل به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند قبل از این که وارد کشور عراق شوند، سیم کارت اعتباری خود را به مبلغ حداقل 100 هزار تومان شارژ کنند. همچنین اگر طی سفر برای برقراری تماس با مشکلی روبه‌رو شدند، ابتدا از کافی بودن میزان اعتبار یا شارژ سیم کارت خود اطمینان حاصل کنند. به مشترکان دائمی نیز توصیه می‌شود حد اعتبار سیم کارت خود را به میزان مورد نیاز افزایش دهند.

مشترکان ایرانسل برای خرید شارژ و پرداخت قبض سیم کارت نیز قادرند از طریق یکی از روش‌های «خرید کارت‌ شارژ و شماره‌گیری #رمزکارت‌شارژ*۱۴۱*» برای سیم‌کارت‌های اعتباری، «شماره‌گیری #۷* و خرید شارژ یا پرداخت قبض با کارت ‌بانکی» و یا از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند.

گفتنی است روشن کردن موبایل برای کاربران هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت. همچنین مشترکان ایرانسل باید بدانند اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن‌های موبایل در زمان روشن بودن اینترنت رومینگ با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. از این رو کاربران باید از غیر فعال بودن اتصال خودکار یا غیر ضروری به اینترنت در اپلیکیشن‌های خود مطمئن شوند.

کاربران برای جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری در زمان حضور در کشور عراق نیز بهتر است در تنظیمات پیام‌رسان‌های خود دانلود خودکار ویدیو، عکس و فایل صوتی را غیر فعال کنند. مشترکان ایرانسل برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور باید پیش از شماره مشترک مورد نظر حتما کد 0098 را درج کنند. از این رو ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند شماره‌های مخاطبان مورد نظر خود را با پیش شماره 0098 در موبایل خود ذخیره کنند.

اپراتور ایرانسل کارشناسان خود را در کانترهای ویژه در مناطق مرزی مستقر کرده تا بتوانند به کاربران در خصوص مشکلات احتمالی سیم کارت، گوشی و در خصوص استفاده از خدمات رومینگ کمک کنند.

کانترهای ایرانسل در مناطق مرزی چون مهران (بلوار کربلا نرسیده به پل زائر و نیز میدان اربعین در پایانه مرزی)، قصرشیرین (مرز خسروی، ورودی گمرک جنب مسجد)، شلمچه (پارکینگ اصلی پایانه مرزی)، چذابه (عمود ۵۳ در محل استقرار موکب‌های حسینی) و تمرچین (جنب کارخانه قند پیرانشهر)، همچنین در شهرهای نجف (مقبرةالحکیم) و کربلا (سیدجوده و خیابان میثم تمار) و نیز در مسیر پیاده‌روی اربعین (عمودهای ۱، ۲۰۲، ۴۹۴، ۷۸۰ و ۱۱۲۰) مستقر هستند.

مشترکان ایرانسل برای ارتباط با بخش ویژه رومینگ در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان باید با ۰۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ تماس بگیرند تا کارشناسان آنها را راهنمایی کنند. ضمن این که کارشناسان ایرانسل از طریق گفتگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من به سوالات مشترکان پاسخ خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*