شارژر 200 واتی گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی با شارژر 200 واتی سال آینده به بازار می‌آیند

شارژر 200 واتی گوشی های شیائومی در راه است. به نظر می‌رسد شیائومی در سال آینده، گوشی‌هایی با شارژ سریع 200 واتی و حتی سریع‌تر عرضه می‌کند.

شیائومی در ماه جولای امسال به طور رسمی گوشی شیائومی 12 اس اولترا، بهترین گوشی پرچمدار خود را با قابلیت‌های عالی معرفی کرد. یکی از نقاط قوت فروش این گوشی بالارده، بخش دوربین آن است. شیائومی 12s اولترا دارای سنسور 1 اینچی فوق بزرگ سونی IMX989 است. بر اساس رتبه بندی دگزومارک، دوربین شیائومی 12 اس اولترا از آیفون 13 پرو مکس نیز بهتر عمل می‌کند و یکی از بالاترین امتیازها را دریافت کرده است.

شارژر 200 واتی گوشی های شیائومی

اگرچه دوربین شیائومی 12 اس اولترا جزو بهترین‌ها است، اما این گوشی پرچمدار در زمینه سرعت شارژ در بین سریع‌ترین‌ها قرار نگرفته است. این گوشی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود که سرعت کمی نیست، اما نسبت به شارژ سریع 120 واتی در گوشی میان رده ردمی نوت 11 تی پرو خیلی کندتر خواهد بود. اگرچه به احتمال زیاد، این موضوع به اندازه بدنه آن مربوط است.

شارژر 200 واتی گوشی های شیائومی در راه است

یک وبلاگ‌نویس مشهور در شبکه اجتماعی Weibo می‌گوید شیائومی قصد دارد این فقدان در شیائومی 12 اس اولترا را با شارژ سریع 100 واتی در محصولات آتی خود جبران می‌کند. او همچنین ادعا کرده که در سال آینده، مدل‌های زیادی از این برند با پشتیبانی از شارژ سریع بیش از صد واتی روانه بازار می‌شود. حتی ممکن است پیشرفت‌های بیشتری هم وجود داشته باشد و این شرکت چینی مدل‌هایی را با شارژ سریع فوق‌العاده 200 واتی عرضه کند.

شارژر 200 واتی گوشی های شیائومی

این افشاگر در جولای سال جاری فاش کرده بود که سری 13 شیائومی از صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. مدل پیشرفته این سری دارای بدنه سرامیکی است که توسط BYD (خودروساز مطرح چینی) ساخته می‌شود. از نظر عمر باتری نیز این مدل از راه‌حل تک سلولی چند قطبی استفاده می‌کند. این دستگاه دارای یک باتری بزرگ خواهد بود که از شارژ سریع 100 واتی به کمک آی سی شارژ توسعه یافته توسط خود شرکت پشتیبانی می‌کند. این سری همچنین قادر به پشتیبانی از تکنولوژی شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود.

در اواخر ماه گذشته میلادی، تعدادی از محصولات جدید شیائومی، گواهی کیفیت 3C چین را دریافت کردند. در بین این مدل‌ها، یک گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 210 واتی نیز دیده می‌شود که از 20 ولت و 10.5 آمپر پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌ها درباره عرضه گوشی های آینده شیائومی با شارژر 200 واتی و حتی سریع‌تر درست هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من شیاومی ردمی نوت 9sدارم خیلی ازش راضی هستم ،حرف نداره ،قدرت اینترنت با گوشی های دیگه اصلا قابل مقایسه نیست ،حرف نداره ،من راضیم ،ازش ،تنها گوشی تا حالا بهاش کارمکنم وهنگ کردن وای چیزا توکارش نیست