خودرو سلبریتی

15 خودرو عجیب که سلبریتی ها قبل از معروف شدن سوار می‌شدند

بازیگرها، ورزشکاران و ثروتمندان قبل از این که به شهرت و درآمد آنچنانی دست پیدا کنند سوار چه خودروهایی می‌شدند؟ در این مطلب قصد داریم اولین خودرو که سلبریتی ها قبل از معروف شدن سوار می‌شدند را معرفی کنیم.

سلبریتی بودن می‌تواند مزایای زیادی برای این افراد داشته باشد؛ آنها درآمدهای میلیون دلاری به دست می‌آورند، زندگی سطح بالایی دارند و در برخی موارد با ساخت کلکسیون‌های متنوع و جذاب، چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند. اما گاهی اوقات به راحتی می‌توان فراموش کرد که بیشتر افراد مشهور مانند بقیه ما به عنوان افراد معمولی با وضعیت اقتصادی عادی یا حتی ضعیف شروع کردند.

سلبریتی هایی که اکنون بسیار ثروتمند هستند، قبل از معروف و پولدار شدن، خودروهایی سوار می‌شدند که شاید برای بیشتر ما عجیب به نظر برسند و اصلا جذاب نباشند. خواننده‌ها، سیاستمدارها، بازیگرها یا مجری‌ها و بسیاری از معروف‌ترین نام‌های آمریکایی، قبل از این که معروف شوند سوار خودروهای بسیار ساده‌ای می‌شدند. بعضی از آنها به محض این که وضعیت مالی بهتری پیدا کردند، به سرعت اولین خودروهای خود را کنار گذاشتند و خودروهای گران‌قیمت‌تری را خریداری کردند؛ اما بعضی از این سلبریتی ها هم اولین خودرو خود را برای سال‌ها و حتی دهه‌های بعد نگه داشتند.

حتی در یک مورد، یکی از سلبریتی‌های مشهور مجبور شد اولین ماشین خود را بفروشد تا برای کسب و کاری که در نهایت باعث شهرت و ثروتمند شدنش شد، بتواند سرمایه‌ی لازم را جمع‌آوری کند. هر یک از این سلبریتی‌ها می‌توانند امروز بدون نگرانی یک لامبورگینی یا فراری جدید بخرند، اما زمانی که برای اولین بار رانندگی را شروع کردند، اوضاع بسیار متفاوت بود.

در ادامه قصد داریم 15 خودرو عجیب که سلبریتی ها قبل از معروف شدن سوار می‌شدند را معرفی کنیم.

اولین خودرو سلبریتی ها قبل از معروف شدن

1. لوداکریس – آکورا لجند

خودرو سلبریتی

کریستوفر برایان بریجز که با نام لوداکریس شناخته می‌شود،‌ یک بازیگر و رپر مشهور آمریکایی است که در طول سال‌های حضورش در صنعت موسیقی و سینما، توانسته ثروتی بالغ بر 25 میلیون دلار به دست بیاورد. او مالک تعدادی خودروی عجیب و غریب و البته جذاب از جمله رولزرویس فانتوم، بی ام و آی 8 و فورد جی تی است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، او به دلیل نگرانی در مورد تاثیرش بر محیط زیست، فروش مجموعه خودروهای خود را در سال 2019 میلادی آغاز کرد و در مصاحبه‌ای با یو اس ای تودی اعلام کرد به دنبال است که در آینده مجموعه خودروهای خود را برقی کند.

اما تنها خودروی گازسوزی که او هرگز قصد فروش آن را ندارد، یک دستگاه آکورا لجند است. او این خودرو مدل 1993 را درست قبل از این که در صنعت موسیقی، نامی برای خود دست و پا کند، خریداری کرد.

خودرو سلبریتی

خودرو Acura Legend که از سال 1999 بخشی از گاراژ خودروهای لوداکریس بوده، تاکنون بیش از 255 هزار مایل را طی کرده است. این خودرو پس از تصادف این رپر و بازیگر آمریکایی در سال 2015 توسط استودیوی طراحی آکورا مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت و رنگ‌آمیزی سفارشی، چرخ‌های جدید و سیستم بلندگوی پیشرفته به آن اضافه شد.

لوداکریس هنوز هم به طور منظم با آکورا لجند رانندگی می‌کند و چندین بار عکس آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است؛ از جمله عکسی که او در ماه می 2022 با این خودرو در کنار یک جت گرفت.

2. جرمی کلارکسون – فورد کورتینا

خودرو سلبریتی

جرمی کلارکسون دوست‌داشتنی و مشهور را خیلی‌ها می‌شناسند. او مجری، روزنامه‌نگار و علاقه‌مند به دنیای خودرو است که برنامه محبوب تاپ گیر و سپس گرند تور را در کارنامه دارد. کلارکسون احتمالا بیشتر از همه ما اتومبیل‌های مختلف را رانده است؛ اما بعید است او اولین خودرویی که سوار می‌شد را هرگز فراموش کند. او در مصاحبه‌ای با TopGearbox گفت پس از گذراندن آموزش، بیرون رفت و یک دستگاه فورد کورتینا خرید؛ زیرا این تنها چیزی بود که خانواده‌اش با آن رانندگی می‌کردند.

جرمی کلارکسون می‌گوید من در یک فورد کورتینا بزرگ شدم و فقط با آن به جاهای مختلف می‌رفتم؛ بنابراین فکر کردم بهتر است یک فورد Cortina بخرم. خودرویی که کلارکسون خرید، مدل سال 1969 بود که وی در سال 1977 اقدام به خرید آن کرد. طبق گزارش‌ها، این مجری مشهور به محض خرید خودرو، آن را تغییر داد و مواردی مثل صندلی‌های مسابقه‌ای و چراغ‌های ترمز اضافی را به خودرو افزود.

خودرو سلبریتی

او بعدا ماشین را فروخت و سال‌ها بعد با کمک برنامه تلویزیونی بریتانیایی دوباره توانست آن را پیدا کند. متاسفانه این خودرو سال‌ها از جاده خارج شده و خراب شده بود. اکنون وقتی کلارکسون در حال فیلمبرداری گرند تور نیست و با خودروهای عجیب و غریب و فوق‌العاده‌ی این برنامه رانندگی نمی‌کند، اغلب می‌توان او را در یک خودرو رنج روور پیدا کرد.

3. لوئیس همیلتون – مینی کوپر

خودرو سلبریتی

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، گاراژی پر از خودروهای عجیب و غریب از جمله فراری لافراری، پاگانی زوندا سفارشی و شلبی کبرا 427 مدل 1966 دارد که توسط خود کارول شلبی فقید، گواهی اورجینال بودن آن را دریافت کرده بود. اما اولین خودرو این سلبریتی مشهور و موفق، بسیار ساده‌تر از این‌ها بود.

وی پس از گذراندن آزمون خود در سال 2002، یک مینی کوپر دست دوم خرید. همیلتون پس از رانندگی با مینی مادرش در حین یادگیری، تصمیم گرفت این خودرو را بخرد. او در مصاحبه با سی ان ان گفت مینی او بهترین چیز بود و اولین طعم آزادی را در نوجوانی به او هدیه داد.

خودرو سلبریتی

قهرمان فرمول یک می‌گوید اگرچه به رانندگی با سرعت زیاد در پیست عادت داشته، اما مراقب بوده که هرگز مثل یک راننده مسابقه در جاده‌ها رفتار نکند. به گفته همیلتون، مهم نیست که چقدر به عنوان یک راننده خوب هستید؛ گرفتن ماشین و مسئولیت بزرگ آن، یک زنگ خطر بزرگ خواهد بود. این فقط شما نیستند، بلکه پای همه افرادی در میان است که شما از کنار آنها رانندگی می‌کنید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، لوئیس همیلتون اکنون با یک اسمارت فورتو الکتریکی رانندگی می‌کند که احتمالا تضاد شدیدی با خودروهای جذاب و میلیون دلاری موجود در گاراژش دارد.

4. باراک اوباما – فورد گرانادا

خودرو سلبریتی

چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در حال حاضر اجازه رانندگی در آزادراه‌های این کشور را ندارد، چرا که در زمان رئیس جمهور شدنش در سال 2008، مجبور شد حق نشستن پشت فرمان را از دست بدهد. در واقع هیچ رئیس جمهور سابقی اجازه رانندگی در این جاده‌ها را ندارد. حمل و نقل آنها در جاده‌های عمومی باید توسط سرویس مخفی انجام شود.

با این حال، باراک اوباما قبل از دوره ریاست جمهوری خود، یک سری اتومبیل‌های معمولی داشت؛ از جمله یک جیپ گرند چروکی و یک فورد اسکیپ هیبریدی. اولین ماشین او یک فورد گرانادا بود که اوباما علاقه زیادی به آن داشته و دارد و البته شوخی‌های جالبی هم درباره آن می‌کند.

خودرو سلبریتی

با وجود این که باراک اوباما این خودرو را از پدربزرگ خود به ارث برده بود، اما تنها چند سال از عمر این اتومبیل می‌گذشت. او می‌گوید، آن ماشین دائما می‌لرزید که البته متاسفانه برای خودروهای آن دوران غیر عادی نبود. اوباما می‌گوید فکر می‌کنم وقتی با فورد گرانادا برای سوار کردن دخترها می‌رفتم، آنها تحت تاثیر قرار نمی‌گرفتند.

5. لیدی گاگا – فورد موستانگ 1967

خودرو سلبریتی

استفانی جوآن آنجلینا گرمانوتا، خواننده و بازیگر مطرحی که با نام حرفه‌ای لیدی گاگا شناخته می‌شود، ممکن است اولین سلبریتی نباشد که بیشتر مردم او را با یک خودرو بنزینی هاردکور تصور کنند. اما به نظر می‌رسد که کلکسیون خودروهای لیدی گاگا باعث حسادت بسیاری از کلکسیونرهای باتجربه می‌شود. او در گاراژ خود انواع خودروهای کلاسیک را دارد؛ از یک شورولت ال کامینوی بکر گرفته تا رولزرویس کورنیش III.

خودرو سلبریتی

اولین خودروی گاگا یک خودرو کلاسیک جذاب بود و او یک موستانگ سبزرنگ سال 67 با چرخ‌های رالی داشت که آن را مدت کوتاهی پس از گذراندن آزمون رانندگی خود خریداری کرد. لیدی گاگا علاوه بر این که ماشین‌های خودش را در کارهایش به نمایش می‌گذارد، به عنوان بخشی از کار موسیقی خود توانسته است پشت فرمان برخی از معروف‌ترین خودروهای آمریکا بنشیند.

6. ژوزه مورینیو – رنو 5

خودرو سلبریتی

مربی پرتغالی و مطرح دنیای فوتبال، یعنی ژوزه مورینیو، مشهور به آقای خاص، با افتخاراتی که در تیم‌هایی مثل پورتو، چلسی، منچستر یونایتد و اینتر میلان به دست آورده، یکی از بهترین مربی‌های تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. او همیشه به داشتن خودروهای بریتانیایی تمایل داشت و مجموعه‌ای که شامل انواع مدل‌های جگوار می‌شود را در اختیار دارد. او ارتباط نزدیکی با این برند پیدا کرده و در تعدادی از آگهی‌های تبلیغاتی آنها حضور پیدا کرده و به عنوان سفیر رسمی برند جگوار در رویدادهای مختلف شرکت می‌کند.

خودرو سلبریتی

با این حال، اولین خودرو این سلبریتی ورزشی، محصولی از جگوار نبود و حتی بریتانیایی هم نبود. او اولین بار یک رنو 5 داشت که توسط پدرش برایش خریده شد. این اتومبیل در واقع هدیه‌ای برای قبولی در آزمون رانندگی بود. ژوزه مورینیو خیلی زود با رنو 5 مایل‌ها رانندگی کرد، زیرا رفت و آمد روزانه از خانه تا دانشگاه، یک مسیر 80 مایلی بود.

اتومبیل بعدی آقای خاص فوتبال جهان، گزینه معقول‌تری بود. او سپس یک هوندا سیویک خرید که در واقع اولین ماشینی بود که با پول خودش خریداری کرد.

7. اسکارلت یوهانسون – بی ام و زد 4

خودرو سلبریتی

اسکارلت یوهانسون، بازیگری را در سن بسیار کم شروع کرد و اولین فیلم خود را در نه سالگی بازی کرد. زمانی که او به اندازه کافی بزرگ شد تا بتواند رانندگی کند، بیش از ده‌ها عنوان فیلم در کارنامه خود داشت و بنابراین به سرمایه کافی برای خرید یک خودروی خوب و گران‌تر از بقیه دست پیدا کرده بود.

بنابراین اسکارلت یوهانسون به عنوان اولین ماشین خود یک دستگاه بی ام و زد 4 خرید که خرید آن مدت کوتاهی پس از قبولی در آزمون رانندگی انجام شد. اما اسکارلت تنها چند ماه بعد این خودرو را خراب کرد و گفت این ماشین خیلی سریع و وحشی است! بنابراین وی تصمیم گرفت چیزی بخرد که قدرت کمتری داشته باشد.

خودرو سلبریتی

او سپس Z4 را با یک مرسدس بنز کلاس E عوض کرد که در عرض یک سال دوباره با آن هم تصادف کرد. این بار اسکارلت قصد داشت از دست پاپاراتزی‌ها فرار کند، اما تصادف کرد و آسیب جزئی به خودرو وارد شد. بازیگر مطرح و محبوب سینمای جهان، همچنان با پاپاراتزی‌ها مشکل دارد و در سال 2019 ادعا کرد که پس از حضور در برنامه جیمی کیمل، چندین وسیله نقلیه به تعقیب او پرداختند.

خوشبختانه او در آن زمان موفق شد بدون هیچ حادثه‌ای از دست پاپاراتزی‌ها فرار کند، اما این تجربه کافی بود تا او یک کمپین علیه وسایل نقلیه خطرناک پاپاراتزی‌ها به راه بیندازد و از مرگ شاهزاده دایانای دیگری جلوگیری کند!

8. جی لنو – فورد پیکاپ 1934

خودرو سلبریتی

جی لنو، کمدین و مجری برنامه گفتگومحور معروف، یک کلکسیونر خودرو است و ترکیب متنوعی از خودروها را در اختیار دارد؛ از لامبورگینی میورا S میلیون دلاری گرفته تا حتی یک ماشین آتش نشانی قدیمی آمریکایی به نام لافرانس. تخمین زده می‌شود که کلکسیون خودروهای او در مجموع دارای ارزش 50 میلیون دلار باشد. در واقع وقتی جی لنو یک ماشین می‌خرد، به ندرت پیش می‌آید که آن را بفروشد. او با خرید ماشین‌هایی که در شرایط سختی قرار دارند و سپس بازسازی آنها نیز غریبه نیست.

جی لنو در یک مصاحبه گفت پدرش اولین ماشینش را که یک پیکاپ فورد مدل 1934 در سن 14 سالگی برای او خرید. این خودرو کنار یک پمپ بنزین پارک شده بود و وقتی توسط پدر لنو خریداری شد، اصلا کار نمی‌کرد. پدر جی لنو پس از یدک کشیدن این پیکاپ به خانه، با همکاری خود جی و طی چند سال توانستند آن را بازسازی کنند.

خودرو سلبریتی

سپس جی لنو گواهینامه رانندگی خود را دریافت کرد و پشت فرمان این پیکاپ فورد نشست. او پس از چند سال رانندگی با پیکاپ مدل 1934 فورد، آن را با یک ماشین اسپورت داتسون عوض کرد. جی لنو پس از مدت کوتاهی به کالیفرنیا نقل مکان کرد و قول داد که دیگر هرگز ماشین‌هایش را نفروشد. این‌گونه شد که مجموعه اتومبیل‌های لنو همواره در حال رشد است و اکنون به نظر می‌رسد 181 خودرو و 160 موتوسیکلت در مجموعه او در کالیفرنیا نگهداری می‌شوند.

9. اندی ماری – فولکس واگن پولو

خودرو سلبریتی

اندی ماری، ستاره بریتانیایی دنیای تنیس، افتخارات زیادی در این رشته ورزشی کسب کرده که از جمله آنها می‌توان به دو قهرمانی در مسابقات ویمبلدون، بزرگترین رقابت تنیس جهان اشاره کرد. او بیش از یک دهه است که به طور مداوم در بین بهترین تنیسورهای جهان قرار گرفته و چهارمین تنیسور پردرآمد تمام دوران با درآمد بیش از 62 میلیون دلاری در دوران حرفه‌ای خود محسوب می‌شود.

اندی ماری با این میزان درآمد و ثروتی که به دست آورده، می‌تواند هر اتومبیلی را خریداری کند، اما طبق گزارش‌ها، او همچنان پشت فرمان یک فولکس واگن پولوی دست دوم می‌نشیند که فقط چند هزار دلار ارزش دارد.

خودرو سلبریتی

ماری می‌گوید با وجود این که همسرش از او خواسته این فولکس واگن پولو را بفروشد، اما تحمل جدایی از این ماشین را ندارد. او زمانی که در حال یادگیری رانندگی بود، این اتومبیل را خرید و گفت بزرگترین مزیتش این است که آنقدر معمولی است که در هنگام رانندگی با آن هرگز شناخته نمی‌شود. البته ماری با خودروهای عجیب و غریب نیز غریبه نیست؛ زمانی که وی برای اولین بار به شهرت رسیده بود، یک فراری F430 خرید، اما چون از رانندگی با آن لذت نمی‌برد تصمیم گرفت مدت کوتاهی پس از خرید این فراری، آن را به فروش برساند.

این تنیسور بریتانیایی همچنین یک جگوار آی پیس، جدیدترین شاسی بلند الکتریکی از حامی بلندمدت خود یعنی جگوار را در اختیار دارد و گاهی با آن رانندگی می‌کند.

10. جورجیو آرمانی – فولکس واگن بیتل

خودرو سلبریتی

جورجیو آرمانی، مرد ثروتمند و ایتالیایی دنیای مد، قبل از این که شعبه‌ای را افتتاح و طرح‌های خود را خلق کند، کار خود را در یک فروشگاه بزرگ میلانی آغاز کرده بود. پس از تاسیس برند خود در سال 1975 میلادی، او به سرعت به خاطر طراحی‌های خلاقانه شهرت پیدا کرد و در دهه‌های بعد به یکی از طراحان مورد علاقه هالیوود تبدیل شد.

آرمانی برای جمع‌آوری سرمایه به منظور راه‌اندازی کسب و کار خود مجبور شد یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های خود را به فروش برساند و آن هم چیزی نبود جز یک دستگاه فولکس واگن بیتل. آرمانی بیتل را به عنوان خودروی مورد علاقه خود توصیف می‌کند و گفت اگرچه مجبور شد اولین خودروی خود را بفروشد، اما به محض این که پول به دست آورد یکی دیگر از آن را برای خود خرید.

خودرو سلبریتی

جورجیو آرمانی با ثروت خالص حدود 5.8 میلیارد دلار بر اساس فوربس، اکنون می‌تواند تمام خودروهای بیتل موجود در جهان را بخرد، اما طبق گزارش‌ها او ترجیح می‌دهد بیشتر وقت خود را در قایق بادبانی 213 فوتی خود بگذارد. در هر صورت جای تعجب نیست که او در سن 88 سالگی دیگر تمایلی به رانندگی در خیابان‌های شلوغ میلان ندارد.

11. شکیل اونیل – فورد برانکو II

خودرو سلبریتی

شکیل اونیل به عنوان یک غول در در دنیای بسکتبال شناخته می‌شود؛ چه از نظر دستاوردهایش و چه از نظر جثه، او به معنای واقعی کلمه یک غول بود. قد او 2.16 متر است و به همین دلیل این اسطوره دنیای بسکتبال همیشه برای جا دادن خود در ماشین‌های معمولی با مشکل مواجه بوده است. به همین دلیل خودرو لامبورگینی گالاردو توسط گافولیو متال کرفترز اصلاح شد تا فضای سر و پای بیشتری را در اختیار شکیل اونیل قرار بدهد و او راحت‌تر بتواند رانندگی کند.

خودرو سلبریتی

اولین ماشینی که اونیل خرید، یک دستگاه فورد برانکو II بود. این خودرو در واقع میلیون‌ها دلار خسارت برای فورد به بار آورد؛ چرا که مشخص شد که در هنگام پیچیدن به طور خطرناکی مستعد واژگون شدن است و گزارش‌های بسیاری از جراحات و حتی مرگ رانندگان و مسافران آن وجود دارد. طراحی معیوب این خودرو باعث شد در نهایت فورد حدود 70 میلیون دلار خسارت به خاطر شکایت‌های مطرح شده بپردازد.

12. ایلان ماسک – بی ام و 320 آی

خودرو سلبریتی

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان در حال حاضر، پیش از تاسیس اسپیس ایکس و همچنین یکی از مطرح‌ترین خودروسازان جهان یعنی تسلا و کمک به عرضه خودروهای برقی و خودران، کارآفرینی با استعداد بود که تمایل زیادی به خودروهای سریع داشت. متاسفانه او به بیمه کردن اتومبیل‌ها علاقه کمتری داشت و وقتی با مک لارن F1 خود تصادف کرد، آنقدر آسیب‌های وارد شده بد بودند که در نهایت تصمیم گرفت آن را به ضایعاتی بفرستد.

اولین خودروی ایلان ماسک یعنی بی ام و 320 آی مدل 1978 نیز سرنوشت مشابهی داشت. طبق گزارش‌های منتشر شده، زمانی که ایلان ماسک اولین شرکت خود یعنی Zip2 را اداره می‌کرد، از این اتومبیل استفاده می‌کرد و گاهی اوقات هم ماشین خود را به همکاران و کارآموزانش قرض می‌داد. در یکی از همین اوقات که یکی از کارآموزان ایلان ماسک، بی ام و 320 آی را از او قرض گرفته بود، با این ماشین تصادف کرد و آسیب‌ها آنقدر زیاد بودند که خودرو به طور کامل از بین رفت.

خودرو سلبریتی

اما این اتفاق ضرر زیادی به ماسک نرساند، چرا که او کمی بعد شرکت Zip2 را فروخت تا پروژه بزرگ بعدی خود یعنی پلتفرم پرداخت PayPal را تاسیس کند.

13. دنیل ردکلیف – فیات پونتو

خودرو سلبریتی

برای بسیاری از طرفداران سینما، دنیل ردکلیف برای همیشه با عنوان هری پاتر، پسر جادوگر محبوب باقی می‌ماند. نقش اصلی او در اقتباس پرفروش رمان‌های جی کی رولینگ، باعث شد قلب‌ها را تسخیر کند و البته او را در سنین کم به ثروت خوبی برساند. او وقتی به جوانی رسید، آنقدر سرمایه داشت که بتواند هر چیزی که می‌خواهد را برای خود بخرد، اما دنیل به خاطر نگرانی‌اش برای محیط زیست، یک دستگاه فیات پونتو را خرید.

خودرو سلبریتی

این هاچ بک مقرون به صرفه و اقتصادی، آن زمان یکی از سبزترین گزینه‌های موجود در بازار بود و همچنین به اندازه کافی محبوبیت داشت که خیلی‌ها آن را خریده بودند و همین موضوع باعث می‌شد دنیل کمتر در انظار عمومی جلب توجه کند. طبق گزارش‌ها، او چندین سال با این فیات پونتو رانندگی کرد، اما اکنون خودروهای زیادی از جمله یک لامبورگینی اوراکان و یک رنج روور را در اختیار دارد.

14. سیدنی سوئینی – فورد برانکو

خودرو سلبریتی

سیدنی سوئینی پس از نقش پررنگش در درام HBO با نام Euphoria و همچنین بازی در مادام وب و نیلوفر سفید به سرعت شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن جدید آمریکا به دست آورد. آخرین پروژه او نیز The Registration است که توسط سونی پیکچرز به نمایش درخواهد آمد. بنابراین به نظر می‌رسد طرفداران در آینده نزدیک آثار بیشتری را از این بازیگر زن جوان خواهند دید.

سیدنی سوئینی علاوه بر حرفه خود در صنعت فیلم، در سال 2021 یک حساب کاربری در تیک تاک راه‌اندازی کرد تا کارهای خود را روی اتومبیل‌های قدیمی به نمایش بگذارد. او چندین مورد از این ماشین‌ها را اکنون در اختیار دارد، اما اولین ماشین او و البته تمرکز اصلی حساب کاربری او در تیک تاک (به نام Syd’s Garage)، روی یک دستگاه فورد برانکو کلاسیک است.

خودرو سلبریتی

این فورد برانکو، محصول سال 1969 میلادی است و سوئینی در سال 2021 آن را از یک سایت حراجی، در شرایط اصلی و به صورت بازسازی نشده خریداری کرد. سیدنی در تیک تاک، سفر خود را برای بازسازی این خودرو با هدف تبدیل آن به «خودرویی عالی برای زمانی که خورشید بیرون می‌آید» آغاز کرد.

او تغییرات زیادی از جمله گیربکس، فنرها و فضای داخلی خودرو ایجاد کرد، اما می‌گوید برایش مهم است که یکپارچگی ساختار اصلی فورد را حفظ کند. اکنون این خودرو از زمانی که سیدنی سوئینی برای اولین بار کار روی آن را شروع کرد، بسیار بهبودیافته‌تر و سرحال‌تر به نظر می‌رسد.

15. داگ دمورو – ولوو 850 توربو

خودرو سلبریتی

داگلاس دمورو که به نام داگ دمورو شناخته می‌شود، بررسی کننده و نویسنده مشهور در حوزه خودروهای آمریکایی است که علاوه بر سایت اتو تریدر، در کانال یوتیوب خود نیز به بررسی خودروهای مختلف می‌پردازد و طرفداران زیادی هم دارد.

مجموعه خودروهای داگ دمورو به عنوان یکی از بزرگترین یوتیوبرهای حوزه خودرو، به طور قابل پیش‌بینی و البته چشمگیری، بزرگ است. او صاحب انواع خودرو از جمله فراری 360 مودنا و میکرو ون نیسان S-Cargo قدیمی است. اما اولین خودروی داگ دمورو با همه این‌ها متفاوت بود. وی در مقاله‌ای که برای اتوتریدر نوشته توضیح داد که والدینش وقتی او در دبیرستان تحصیل می‌کرد، یک سدان ولوو 850 توربو را برایش خریدند.

خودرو سلبریتی

با وجود شهرت ولوو برای ساخت خودروهای عالی و مستحکم، اما 850 توربوی او بسیار غیر قابل اعتماد بود. این اتومبیل به قدری خراب می‌شد که والدین داگ به او پیشنهاد کردند تا زمانی که به دانشگاه برسد، ماشین دومی را برای او بخرند و در نتیجه یک آئودی A4 دست دوم خریده شد.

پس از خرابی گیربکس این ماشین، والدین داگ برای او اتومبیل دیگری خریدند و این بار به سراغ یک دستگاه فولکس واگن گلف جی تی آی رفتند. از آن زمان به بعد دیگر داگ دمورو تمام اتومبیل‌های خود را می‌خرید و حالا یک کلکسیون غیر معمولی از خودروهای امروزی را جمع‌آوری کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*