دوربین نسخه معمولی شیائومی ۱۳

دوربین نسخه معمولی شیائومی ۱۳ جذاب‌تر از قبل می‌شود

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، دوربین نسخه اصلی سری شیائومی ۱۳ – Xiaomi 13 به دو دوربین ارتقا یافته ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

شیائومی در حال کار روی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش، سری شیائومی ۱۳ است. گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند نوامبر امسال می‌توانیم آن‌ها را از نزدیک ملاقات کنیم. بنابراین جای تعجبی ندارد که از حالا درز اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها آغاز شده است. یک افشاگر مطرح حوزه دیجیتال با نام کاربری Digital Chat Station، صحبت مهمی را در مورد دوربین گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ مطرح کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سنسورهای دوربین متفاوت سری شیائومی ۱۳

در دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، شیائومی گوشی‌های «شیائومی ۱۲» و «شیائومی ۱۲ پرو» را با قدرت‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد. این کمپانی نسخه ارزان قیمت‌تر آن‌ها به نام «شیائومی ۱۲ ایکس» را هم با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی کرد. نسخه اصلی این خانواده به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تله فوتو/ماکرو مجهز است. اما در آن سمت نسخه پرو از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، اولترا واید و تله فوتو استفاده می‌کند.

دیجیتال چت استیشن می‌گوید نسخه اصلی گوشی خانواده شیائومی ۱۳ به دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است، در حالی که مدل پرو دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی و تله فوتو در مدل پرو ارتقایافته‌تر خواهد شد. سومین عضو این خانواده که شیائومی ۱۳ اولترا نام دارد هم به دوربین‌ها و سنسورهایی ارتقا پیدا کرده مجهز می‌شود.

بر اساس گزارش‌های اخیر نسخه اصلی این سری به نمایشگر ۶.۳۶ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و لبه‌های خمیده مجهز است، در حالی که نسخه پرو آن از نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی امولد با لبه‌های منحنی بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر این گوشی 2K بوده و مثل برادر کوچک‌تر خود نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد. هر دو دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قدرت خواهند رفت و احتمالاً با توان ۱۰۰ واتی به صورت سیمی یا ۵۰ واتی به صورت بی‌سیم، به سرعت شارژ شوند. مشخص نیست که آیا این خانواده هم یک مدل جایگزین برای شیائومی ۱۲ ایکس خواهد داشت یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*