قاب آیفون 14

قاب های چرمی و سیلیکونی آیفون 14 پیش از مراسم اصلی، چهره خود را نشان دادند

چیزی تا رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید آیفون باقی نمانده و حالا تصاویری از قاب های چرمی و سیلیکونی آیفون 14 لو رفته که خبر از رنگ‌های جدید می‌دهد.

شرکت اپل همین چهارشنبه و در جریان رویداد سالانه خود با نام «Far Out» از چهار مدل جدید iPhone 14 رونمایی خواهد کرد: آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و ​​14 پرو مکس. گوشی‌هایی که ماه‌هاست با شایعات مختلف بمباران می‌شوند و حالا با نزدیک شدن به معرفی آنها، توانسته‌ایم اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدست بیاوریم. این بار بحث در مورد قاب های چرمی و سیلیکونی آیفون 14 است.

اخیرا یک افشاگر معروف در توییتر از رنگ قاب های چرمی و سیلیکونی آیفون 14 رونمایی کرده است. در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که بزرگترین مدل از آیفون 14، مدل پلاس نامیده می‌شود و Pro Max دیگر این لقب را یدک نخواهد کشید. با انتشار تصاویر جدید از قاب های سری 14 این شایعات به واقعیت، نزدیکتر شده‌اند.

کاربر توییتر Majin Bu به دلیل افشای قاب های آیفون، قبل از معرفی رسمی آنها به خوبی شناخته شده است. او حالا قبل از رویداد اپل از رنگ قاب های چرمی آیفون 14 پرو و ​​قاب های سیلیکونی آیفون 14 پرده برداری کرده که این رنگ‌ها به شرح زیر است:

  • قاب های چرمی آیفون 14 پرو: نارنجی روشن، قهوه‌ای، قهوه‌ای طلایی، آبی نیمه شب، مشکی، سبز صنوبری
  • قاب های سیلیکونی آیفون 14: نیمه شب (آبی تیره)، صورتی گچی، قرمز، یاسی، درخشش خورشید (زرد)، آبی طوفانی، و اقطی (بنفش)

اگرچه این موارد، احتمالا نام رسمی کیس‌ها نباشند، اما بررسی رنگ‌های احتمالی جالب است. ما فکر می‌کنیم که قاب چرمی آیفون 14 پرو با اسم «آبی نیمه شب» بیشتر شبیه رنگ بنفش به نظر می‌رسد که می‌تواند بهترین تطابق با مدل شایعه شده‌ی 14 پرو بنفش را داشته باشد. همین موضوع در مورد رنگ «اقطی» در مدل 14 نیز صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید: لنزهای دوربین آیفون ۱۴ پرو خیلی بزرگ‌تر از نسل قبلی است + عکس

ضمنا لازم است که نگاهی به این قاب ها بیندازیم و سعی کنیم آنها را با رنگ‌های شایعه شده‌ی آیفون 14 تطابق دهیم.

در گزارش‌های اولیه ادعا شده بود که iPhone 14 و 14 پلاس در رنگ‌های زیر موجود خواهند بود: سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز. برای درک بهتر باید بگوییم که آیفون 13 در رنگ‌های قرمز، نور ستاره (سفید)، نیمه شب (مشکی)، آبی و صورتی موجود است. این بدان معناست که اپل در حال برنامه ریزی برای حذف رنگ صورتی در مدل جدید است. این اطلاعات درز کرده، احتمالا به نام رسمی رنگ‌ها اشاره نمی‌کند. به عنوان مثال، «سیاه» احتمالا نیمه شب و «سفید» احتمالا به نور ستاره اشاره دارد.

همین گزارش نشان می‌دهد که iPhone 14 Pro و ​​14 Pro Max در رنگ های سبز، بنفش، گرافیت، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد.

به نظر شما واقعا اپل، رنگ صورتی را در مدل‌های 14 پرو و 14 پرو مکس حذف کرده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*