قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور مشخص شد – شهریور 1401

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور مشخص شد. در این مطلب مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این خودروی قدرتمند را بررسی خواهیم کرد.

شرکت‌های خودروسازی خصوصی عملکرد بهتری از خودروسازان ملی دارند، چرا که هر از گاهی محصولات مونتاژی جدیدی راهی بازار می‌کنند و تلاش آنها بر رفع نیاز از طیف خاصی از مشتریان است. شرکت مکث موتور به تازگی از پیکاپ کلوت اتومات خود رونمایی کرده و برخی از نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور فروش محدود آن را آغاز کرده‌اند.

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور چقدر است؟

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

در حال حاضر قیمت کلوت دنده دستی در بازار نزدیک 987 میلیون تومان است. مکث موتور در آخرین شرایط فروشی که برگزار کرد، پیکاپ دو دیفرانسیل خود را با شرایط اقساطی به فروش رساند. هم‌اکنون در تازه‌ترین اخبار این شرکت، نمایندگی‌های آن شروع به فروش محدود پیکاپ کلوت اتومات دو دیفرانسیل با قیمت مصوب یک میلیارد و 187 میلیون تومان کرده‌اند.

موعد تحویلی که برای این خودرو در نظر گرفته شده، سه الی چهار ماهه خواهد بود و قیمت مذکور برای تحویل 90 تا 120 روزه است. لازم است مجددا تأکید کنیم که پیکاپ کلوت اتوماتیک به صورت محدود به فروش می‌رسد.

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

کلوت اتوماتیک مکث موتور چه مشخصات فنی دارد؟

می توانید معرفی کامل پیکاپ کلوت مکث موتور را در گجت نیوز بخوانید. نسخه دستی پیکاپ کلوت مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ 4K22 بود که طبق اعلام این شرکت توسط مهندسان کمپانی میتسوبیشی و در چین تولید می‌شود. اگر چه میتسوبیشی شرکتی ژاپنی است، اما تولید آن در کشور چین انجام خواهد شد. پیشرانه مذکور قادر است حداکثر 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

گیربکس این خودرو همانی است که پیش‌تر روی خودروی دایون Y5 تعبیه شده بود و توسط زومکس ساخته شده است. جعبه دنده مورد اشاره از نوع 6 سرعته اتوماتیک است و نیروی محرکه را هم به محور جلو و هم به محور عقب انتقال می‌دهد.

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

کلوت اتوماتیک مکث موتور چه امکانات رفاهی دارد؟

از جمله امکانات این خودروی دو دیفرانسیل می‌توان به پنل تهویه لمسی و جدید، نمایشگر لمسی جدید با شکل و شمایل تازه، دو کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین دنده عقب، صندلی برقی 6 حالته راننده، حالت تیپ ترونیک و اسپرت و برفی جعبه دنده، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفری و… اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*