نتایج بنچمارک هواوی میت ۵۰ پرو

هواوی میت ۵۰ پرو قبل از رونمایی، بنچمارک گیگ بنچ را به آتش کشید

گوشی هواوی میت ۵۰ پرو – Huawei Mate 50 Pro موفق شده امتیازهای خوبی را در بنچمارک گیک بنچ ثبت کند و خط قرمزی روی شایعات پیشین بکشد.

هواوی امروز از گوشی‌های سری Mate 50 رونمایی خواهد کرد. اما چند ساعت مانده به برگزاری این مراسم، ظاهراً گوشی هواوی میت ۵۰ پرو با نسخه 4G تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است.

نتایج بنچمارک هواوی میت ۵۰ پرو

این گوشی با شماره مدل DCO AL00 در گیک بنچ حضور پیدا کرده و موفق به کسب ۱،۲۶۶ امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و ۳،۹۳۸ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای شده است. پردازنده این دستگاه ۸ هسته‌ای است که شامل ۱ هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی، ۳ هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۲.۰۲ گیگاهرتزی می‌شود. این فرکانس هسته‌های پردازنده دقیقاً مشابه چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است. بنابراین شایعاتی که به حضور چیپست قدیمی اسنپدراگون ۸۸۸ ۴ جی در زیر قاب این گوشی شنیده می‌شد، واقعیت نخواهد داشت.

در مقایسه با این دیوایس، گوشی موتورولا موتو ایکس ۳۰ پرو که به نسخه فایوجی همین تراشه مجهز است موفق به کسب نمرات ۱،۲۵۲ و ۳،۹۷۲ از پلتفرم گیک‌بنچ شده است.

نتایج بنچمارک هواوی میت ۵۰ پرو

از دیگر مشخصات گوشی هواوی میت ۵۰ پرو که امشب رونمایی می‌شود، می‌توان به یک پنل نمایشگر OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. تأیید شده است که این گوشی به دوربین‌های جدیدی مجهز خواهد بود که هواوی نام این سیستم را XMAGE گذاشته است. ضمناً سیستم عامل هارمونی او اس ۳.۰ به جای اندروید روی این گوشی نصب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*