واردات لوازم خانگی

واردات لوازم خانگی منتفی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه برای واردات لوازم خانگی برنامه‌ای وجود ندارد گفت تمرکز ما روی صادرات لوازم خانگی است.

محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت مدتی قبل از عزم این معاونت برای تبدیل شدن به یک صادرکننده در حوزه لوازم خانگی خبر داد و گفت برای محصولاتی ک مشابه داخلی آنها در کشور وجود دارد و مشتریان نیز از آنها رضایت دارند، به هیچ عنوان وارداتی به کشور انجام نخواهد شد. در همین راستا وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به تازگی با اعلام این که وارد کردن لوازم خانگی منتفی است، گفت ما روی صادرات لوازم خانگی تمرکز داریم.

منتفی شدن واردات لوازم خانگی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که در 5 ماه نخست سال 1401 تولید لوازم خانگی حدود 17 درصد رشد داشته است گفت برای وارد کردن لوازم خانگی برنامه‌ای در نظر نگرفته‌ایم و در واقع تمرکز ما روی صادرات است. وی افزود در همین رابطه برای سرمایه‌گذاری مشترک در کشورهایی چون ارمنستان، عمان و روسیه مذاکراتی را انجام دادیم و قرار است با ارسال قطعه و فناوری کالای نهایی به تولید برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انحصار به نفع تولید کننده تهش میشه مثل ایران خودرو و سایپا منتها چون نفع خودشون تو انحصاره حقوق مصرف کننده براشون مهم نیست