مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 14

مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 14 به صورت زنده از آیگپ پخش می‌شود

مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 14 اپل فردا چهارشنبه 16 شهریورماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را به صورت زنده از اپلیکیشن آیگپ مشاهده کنند.

معمولا شرکت اپل در پایان شهریورماه هر سال، گوشی های آیفون جدید خود را رونمایی می‌کند. امسال نیز این اتفاق افتاده و مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 14 فردا هفتم سپتامبر 2022 یا 16 شهریور 1401 برگزار می‌شود. در چند مدت اخیر، هر چه به زمان رونمایی از گوشی های آیفون 14 نزدیک‌تر شدیم، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات تازه‌تری از گوشی های جدید اپل بودیم و حالا هیجان به اوج خود رسیده است.

اپل قصد دارد در مراسم فردا از چهار مدل جدید رونمایی کند که عبارتند از آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس یا آیفون 14 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی. مدل‌های این سری از نظر ظاهری و سخت افزاری تفاوت خیلی زیادی با نسل قبلی نکرده‌اند و اپل بیشتر تمرکز خود را روی مدل‌های دارای پسوند Pro گذاشته است.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد در کنار گوشی های آیفون جدید خود، از اپل واچ سری 8 نیز پرده بردارد. این ساعت هوشمند به سنسور تشخیص دمای بدن، عمر باتری بیشتر، چیپست S8 و قابلیت تشخیص تصادف رانندگی مجهز خواهد شد.

مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 14 را از آیگپ ببینید

همواره طرفداران زیادی مشتاق و پیگیر تماشای مراسم رونمایی اپل از مدل‌های جدید آیفون هستند و این موضوع در مورد طرفداران ایرانی نیز صدق می‌کند. در همین راستا آیگپ تصمیم گرفته این مراسم را به صورت زنده از پلتفرم خود برای علاقه‌مندان پخش کند. عاشقان دنیای تکنولوژی و طرفداران اپل و گوشی های آیفون قادر خواهند بود از ساعت 21 فردا چهارشنبه 16 شهریور، مراسم معرفی گوشی های آیفون 14 را به صورت زنده و همزمان با مردم سراسر دنیا از طریق آیگپ تماشا کنند.

مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 14

در صورتی که هنوز آیگپ را نصب یا بروزرسانی نکرده‌اید، می‌توانید به منظور نصب و بروزرسانی این اپلیکیشن و بهره‌مندی از خدمات و تماشای مراسم رونمایی iPhone 14، عدد 1 را به شماره 10004427 ارسال کنید. همچنین می‌توانید با شماره گیری کد دستوری ستاره 1 ستاره 80 مربع (#80*1*) یا از طریق مارکت‌های داخلی برای نصب و بروزرسانی آیگپ اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*