نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من به همراه جوایز ویژه منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من منتشر شد. کاربران با بروزرسانی اپلیکیشن همراه من می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن هزار جایزه 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی امتحان کنند.

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در مارکت‌های معتبر ایرانی منتشر شد. کاربران می‌توانند از طریق استورهای معتبر ایرانی مثل بازار و مایکت یا با مراجعه به صفحه رسمی همراه من به نشانی https://mymci.app این نسخه را دانلود و نصب کنند. کاربران همچنین با بروزرسانی این اپلیکیشن به نسخه جدید می‌توانند در قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی شرکت داشته باشند.

روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند با اعلام خبر انتشار نسخه جدید اپلیکیشن همراه اول، گفت این نسخه در استورهای معتبر ایرانی اندروید و آی او اس و همین‌طور در صفحه رسمی اپلیکیشن همراه من قرار گرفته است. علاوه بر جایزه‌هایی که در بالا گفته شد، یک جایزه ویژه هم برای کاربران تازه وارد در نظر گرفته شده است. بر این اساس کاربرانی که تاکنون اپلیکیشن همراه من را نصب نکرده‌اند، می‌توانند با نصب نسخه جدید این برنامه همراه اول برای اولین بار، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی‌های بالا، 10 گیگابایت اینترنت ویژه نصب اولی‌ها را هم دریافت کنند.

ویژگی های نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

به گزارش روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، نسخه جدید اپلیکیشن همراه من تلاش کرده تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار بدهد و اکنون استفاده کنندگان از این برنامه می‌توانند راحت‌تر از همیشه از خدمات موجود در آن بهره ببرند.

قرعه کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 100 میلیون ریالی به مناسبت عرضه نسخه جدید همراه من در روز 16 مهرماه برگزار می‌شود و برندگان آن از طریق وبسایت رسمی همراه اول معرفی خواهند شد. تمام کاربرانی که این نسخه جدید را نصب کنند در این قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. در پایان تاکید می‌کنیم که دارندگان سیم کارت های همراه اول قادر خواهند بود از طریق استورهای معتبر داخلی مثل بازار و مایکت برای نصب نسخه جدید همراه من و شرکت در قرعه کشی فوق اقدام کنند یا به منظور نصب مستقیم این اپلیکیشن به آدرس اینترنتی https://mymci.app مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*