باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

جدیدترین گزارش باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در شهریور 1401 منتشر شد

باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی کدام‌اند؟ در ادامه جدیدترین رتبه‌بندی محصولات داخلی در شهریور ماه سال جاری را بررسی می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و شاید خودروسازان، سطح کیفی خودروهای ملی است. افزایش سطح کیفی و به تبع آن سطح کمی محصولات داخلی یکی از چالش‌های جدی و مهم خودروسازان داخلی است و شرکت‌هایی نظیر ایران خودرو و سایپا ادعا می‌کنند برنامه‌های تحولی جامعی در بلندمدت برای رشد سطح کیفی محصولات خود تدارک دیده‌اند.

باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را بشناسید

حقیقت این است که در حال حاضر تقاضای بازار برای خرید خودرو بالا است و عرضه محصولات هم با شیب ملایمی رو به رشد محسوب می‌شود؛ اما کیفیت چیزی است که نمی‌توان گفت خودروهای ملی دارند! در این مطلب قصد داریم لیستی از خودروهای بی کیفیت و با کیفیت داخلی را معرفی کنیم.

باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

بر اساس ارزشیابی‌ها و نظام رتبه‌بندی که بر فهرست زیر حاکم بوده، خودروی تیگو 7 از شرکت مدیران خودرو با کسب 22.5 امتیاز منفی صدر جدول و جزو محصولات با کیفیت قرار گرفته است. پس از این خودروی کراس اوور، دو محصول از شرکت بهمن موتور با نام دیگنیتی و فیدلیتی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

از دیگر خودروهایی که با کیفیت محسوب می‌شوند می‌توان به هایما اس 7 اتوماتیک، جک اس 5، هایما اس 5، آریزو 5، جک اس 3، ام وی ام ایکس 33 اس و یوآز پاتریوت اشاره کرد. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که تمامی محصولات مذکور مونتاژ شرکت‌های خصوصی و برخی مونتاژ شرکت‌های دولتی هستند.

تنها خودروی تولید ملی که جزو محصولات با کیفیت محسوب می‌شود، دنا پلاس توربو اتوماتیک از ایران خودرو است. همچنین دنا پلاس و تارا اتوماتیک به ترتیب در رتبه‌‌های سیزدهم و چهاردهم قرار می‌گیرند. می‌توانید در فهرست مذکور لیست تمامی خودروهای با کیفیت و بی کیفیت داخلی را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*