طراحی متفاوت اپل واچ پرو

طراحی متفاوت اپل واچ پرو را در این رندرها ببینید

رندرهایی منتشر شده که تفاوت طراحی اپل واچ پرو با دیگر مدل‌های ساعت اول را نشان می‌دهد. Apple Watch Pro ضد ضربه و مستحکم است.

به نظر می‌رسد که اپل فردا در رویداد معرفی آیفون ۱۴، از اپل واچ پرو نیز رونمایی خواهد کرد. این هفته تصاویری از قاب‌های محافظ این مدل به بیرون درز کرد که نشان داد اپل می‌خواهد از بزرگ‌ترین اپل واچ ساخت خودش پرده برداری کند. حالا یک طراح گرافیست به نام Ian Zelbo رندرهایی از این ساعت هوشمند و واچ فیس‌های بازطراحی شده آن را منتشر کرده است.

این طراح رندرهای اپل واچ پرو را بر اساس فایل‌های CAD به بیرون درز کرده از سوی مارک گورمان در مجله Power On طراحی کرده است. اتتظار می‌رود این یک ساعت بزرگ با کیسی بزرگ‌تر از ۴۷ میلی متر و نمایشگری تنها کمی کوچک‌تر از ۲ اینچ باشد. نمایشگر این مدل بر خلاف آنچه روی مدل‌های فعلی اپل واچ به کار رفته مسطح است. به نظر می‌رسد که چنین نمایشگری می‌تواند بهتر در برابر ضربات مقاومت کند. جنس بدنه دستگاه هم از تیتانیوم خواهد بود و می‌توان انتظار حضور یک باتری بزرگ‌تر در زیر این قاب را داشت که به معنای عمر باتری طولانی‌تر است.

طراحی متفاوت اپل واچ پرو

روی بدنه این ساعت دو حفره دیده می‌شود که یکی عریض و دیگری گرد و بیشتر بیضی‌شکل است. یکی از آن‌ها می‌تواند اسپیکری باشد که روی روی مدل‌های فعلی هم حضور دارد. در طرف دیگر دستگاه یک تاج دیجیتالی همراه یک دکمه و میکروفون قرار گرفته‌اند.

آنچه که در رندرهای منتشر شده جذاب به نظر می‌رسد، یک تاج دیجیتالی جدید است که بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی شده و به نوعی از دکمه کناری نیز محافظت می‌کند. یکی از کاربران توییتر می‌گوید که این برجستگی‌های جدید روی قاب جانبی اپل واچ، از آن چیزی شبیه به ساعت Nautilus که ساعت محبوب طراح سابق اپل، جانی آیو بود ساخته است.

چه انتظاری از اپل واچ پرو داریم؟

طراحی متفاوت اپل واچ پرو

مارک گورمان در آخرین نسخه روزنامه Power On می‌گوید به جز تراشه S8، سنسور دمای بدن و امکانات مختص به سلامت زنان، ساعت هوشمند بالارده و مقاوم اپل می‌تواند مناسب ورزشکاران رشته‌های ورزشی سنگین مثل دوچرخه‌سواران کوهستان، کوهنوردان و دوندگان دو ماراتن نیز باشد. با توجه به یک نمایشگر بزرگ‌تر، اپل واچ فیس‌های این ساعت را بازطراحی کرده است، اطلاعات بیشتر تناسب اندام و ردیابی سلامت را نشان می‌دهد و دارای یک باتری بزرگ‌تر همراه با یک حالت کم انرژی است.

طراحی متفاوت اپل واچ پرو

گورمان می‌گوید این محصول نمی‌تواند مناسب تمام مشتریان باشد و ابعاد بزرگ‌تری از مچ دست بسیاری از افراد دارد. با توجه به بزرگ‌تر شدن اندازه، به نظر می‌رسد که بندهای نسخه‌های قدیمی‌تر اپل واچ با آن سازگار نباشند؛ اما اپل قاب این ساعت جدید را طوری طراحی کرده که حتی با بندهای مدل‌های دیگر هم سازگار باشد. ظاهراً اپل می‌خواهد این محصول را با قیمتی بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار وارد بازار کند. این درحالیست که ساعت‌های هوشمند بالارده گارمین قیمت بیشتری بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار دارند.

لازم به ذکر است که اپل واچ پرو یک نسخه مستقل از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸ است که آن نیز در همین رویداد معرفی می‌شود.

طراحی متفاوت اپل واچ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*