تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران

تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران تغییر کرد

کنگره موبایل ایران که قرار بود در مهرماه برگزار شود، به تاریخ دهم آبان 1401 موکول شد. این رویداد در ایران مال تهران برگزار خواهد شد.

ستاد خبری کنگره موبایل ایران اعلام کرد این رویداد بزرگ که اولین و بزرگترین گردهم‌آیی فعالان زیست‌بوم موبایل کشور محسوب می‌شود در روزهای 10 تا 13 آبان 1401 برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود کنگره موبایل ایران در روزهای 7 تا 10 مهرماه برگزار شود.

علت تعویق تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران

برگزار کنندگان، پس از تحلیل شرایط کرونایی کشور بعد از بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلا و پیش‌بینی شیوع موج جدید کرونا تصمیم گرفتند این رویداد را به تعویق بیندازند. بهبود وضعیت فعالیت زنجیره موبایل کشور پس از پشت سر گذاشتن مشکلات اخیر از دیگر دلایلی بود که در تعویق کنگره موبایل ایران تاثیر گذاشت.

ستاد برگزاری کنگره موبایل با بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته با مشارکت‌کنندگان و ذی‌نفعان، این تصمیم را اتخاذ کرد تا ریسک شیوع بیماری در هنگام حضور گسترده فعلالان و بازدیدکنندگان را به حداقل برسانند.

تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران

این رویداد بزرگ در سه بخش نمایشگاهی، زیست بوم و ستاره‌ها برگزار می‌شود. کنگره موبایل در تاریخ جدید یعنی 10 آبان ماه با هدف توسعه زیست بوم موبایل کشور و ایجاد همگرایی بیشتر در بین تمامی ذی‌نفعان این بخش در ایران مال تهران برگزار خواهد شد. ارائه جدیدترین محصولات و خدمات به همراه امکان طرح کلیدی‌ترین دغدغه‌های نقش‌آفرینان این حوزه از جمله بخش‌های اصلی این رویداد به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*