مراسم رونمایی آیفون 14

پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 14 از لنز ایرانسل

مراسم رونمایی آیفون 14 امروز چهارشنبه 16 شهریور 1401 از ساعت 21:30 به وقت تهران از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل به شکل زنده پخش خواهد شد.

کاربران تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل امروز چهارشنبه 16 شهریور 1401 از ساعت 21:30 به وقت تهران همانند بسیاری از علاقه‌مندان در سراسر جهان می‌توانند مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل را به شکل زنده تماشا کنند.

جزئیات پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 14

در مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل که در دفتر مرکزی این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا برگزار می‌شود، قرار است محصولاتی چون آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به همراه سری 8 ساعت هوشمند اپل یا اپل واچ معرفی شوند.

در همین راستا اپلیکیشن لنز امکانی را فراهم کرده تا کاربران این اپلیکیشن به شکل رایگان و بدون این که اشتراکی خریداری کنند، پخش زنده این مراسم را با تعرفه تمام‌بهای اینترنت تماشا کنند. کاربران برای تماشای این برنامه باید به بخش پخش زنده اپلیکیشن لنز به آدرس lenz.ir/live مراجعه کرده و شبکه مربوطه را انتخاب کنند.

گفتنی است کاربران به کمک اپلیکیشن لنز که به عنوان تلویزیون اینترنتی ایرانسل شناخته می‌شود می‌توانند بدون هزینه دانلود در هر لحظه و هر کجا به محتواهای مختلفی چون موسیقی و آلبوم‌های جدید، کتاب‌های صوتی، پادکست، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی، برنامه‌های زنده تلویزیونی و مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن لنز از امکانات مختلفی چون امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به لیست علاقه‌مندی و دسترسی راحت‌تر به آنها، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا 7 روز پس از پخش زنده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین شده، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، دسترسی به مجموعه عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*