تاچ کنترل ایرپاد پرو 2

تاچ کنترل ایرپاد پرو 2 اپل ، شما را از لمس دکمه‌های گوشی بی‌نیاز می‌کند

اپل از AirPods Pro 2 با یک تغییر مهم نسبت به نسل قبل رونمایی کرده است. با تاچ کنترل ایرپاد پرو 2 اپل دیگر نیازی به دست زدن به آيفون نخواهید داشت.

سه سال پس از معرفی ایرپاد پرو، اپل سرانجام از نسل دوم ایرباد‌های خود رونمایی کرد. پیشتر گفته می‌شد که ایرپاد پرو 2 از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت و تغییرات همه مربوط به بخش داخلی هستند؛ اما اینگونه نیست.

تاچ کنترل ایرپاد پرو 2؛ یک تغییر کوچک اما مهم

تاچ کنترل ایرپاد پرو 2

از این پس شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی پایه ایرپاد پرو 2 پخش موسیقی را کنترل کنید. همین تغییر کوچک باعث می‌شود که دیگری نیازی به در آوردن آيفون از کیف یا جیب خود نداشته باشید. ایربادهای جدید اپل به تراشه H2 مجهز شده‌اند. به گفته اپل این تراشه باعث می‌شود AirPods Pro 2 تا دو برابر بهتر از نسل قبل در حذف نویز عمل کند.

همچنین شما می‌توانید از حالت شفافیت تطبیقی در هنگام استفاده از ایرپاد پرو نیز لذت ببرید. اپل همچنین از یک درایور جدید در این گجت استفاده کرده که باعث می‌شود کیفیت صدا بهبود پیدا کند. علاوه بر اینها شاهد پشتیبانی از صدای سه‌بعدی نیز هستیم.

اپل اعلام کرد که با هربار شارژ و در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز می‌توانید تا ۶ ساعت موسیقی گوشی کنید. با توجه به اینکه نسل اول ایرپاد پرو تنها ۴.۵ ساعت با حذف نویز فعال قادر به همراهی کاربر بود، در اینجا پیشرفتی ۳۳ درصدی را شاهد هستیم. کیس شارژ نیز می‌تواند انرژی لازم برای ۳۰ ساعت پخش موسیقی را در اختیار شما قرار دهد.

تاچ کنترل ایرپاد پرو 2

شما می‌توانید برای شارژ کردن کیس از شارژر اپل واچ، کابل لایتنینگ، مگ‌سیف یا یک شارژر Qi استفاده کنید. متاسفانه هنوز خبری از USB-C نیست.

اگر هم روزی یکی از گوشی‌های ایرپاد پرو 2 را گم کردید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا هرکدام از آنها می‌توانند با پخش صدایی شما را متوجه خود کنند. قابلیت Find My اپل نیز می‌تواند در این مسئله به شما کمک کند. کیس شارژ هم با یک اسپیکر همراه شده تا به شما در پیدا کردن خود کمک کند.

اپل از ۱ مهر ماه نسل دوم Airpods Pro را با قیمت ۲۴۹ دلار روانه بازار خواهد کرد. نظر شما درباره کنترل تاچ  ایرپاد پرو 2 چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*