شیائومی 12T پرو

تقلید شیائومی 12T پرو از آیفون 14 در رنگ بندی + مشخصات فنی جدید

مشخصات فنی، گزینه‌های رنگی و میزان حافظه و رم شیائومی 12 تی پرو فاش شد. ظاهرا شیائومی 12T پرو در رنگ بندی از آیفون 14 تقلید می‌کند.

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه آخرین گوشی پرچمدار سری 12T خود در آینده نزدیک است. با این حال، قبل از معرفی رسمی گوشی شیائومی 12 تی پرو، یکی از گزینه‌های رنگی و همچنین برخی مشخصات فنی از جمله پیکربندی حافظه این مدل فاش شده است.

این خبر توسط یک افشاگر سرشناس به نام موکول شارما در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. بر اساس این توییت، شیائومی گوشی 12 تی پرو را حداقل در یک مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد کرد.

شیائومی 12T پرو

علاوه بر این، یکی از گزینه‌های رنگی این گوشی نیز فاش شده که ظاهرا به رنگ بنفش است. به این ترتیب شیائومی 12T پرو حداقل در این گزینه رنگی از آیفون 14 تازه معرفی شده تقلید خواهد کرد. متاسفانه این تمام اطلاعاتی بود که در این توییت موکول شارما به اشتراک گذاشته شده و هنوز ابهامات زیادی باقی مانده است.

سایر مشخصات شیائومی 12T پرو

البته پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره شیائومی 12 تی پرو منتشر شده بود که بر اساس آنها، این گوشی در دو نسخه با 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. به غیر از رنگ بنفش، این گوشی پرچمدار در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی نیز روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود پرچمدار جدید شیائومی با جدیدترین و بهترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شود. صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با وضوح 2712 در 1220 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند. همچنین شایعه شده است که شیائومی 12 تی پرو در قاب پشتی میزبان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور Samsung HP1 به همراه لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*