داستان Assassin’s Creed Mirage

اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

اطلاعات جدید لو رفته جزئیات مهمی را از داستان و گیم پلی بازی Assassin’s Creed Mirage در اختیارمان قرار می‌دهند. این بازی قرار است با عناوین اخیر فرنچایز متفاوت باشد و تجربه‌ای شبیه به نسخه‌های اولیه را ارائه دهد.

پس از ماه‌ها شایعه و حدس و گمان، یوبی سافت سرانجام رسما تایید کرد که نام نسخه بعدی از فرنچایز مطرح اساسینز کرید، Assassin’s Creed Mirage خواهد بود. این بازی به طور رسمی در رویداد Ubisoft Forward که روز نوزدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود. با این وجود، درز اطلاعات مختلف از این بازی همچنان ادامه دارد.

در جدیدترین اخبار مرتبط با این بازی، تام هندرسون جزئیاتی جدید را از این بازی منتشر کرده که دربرگیرنده برخی از اطلاعات مهم پیرامون آن است. به طور خاص، اخبار جدید منتشر شده، جزئیات مهمی از داستان بازی Assassin’s Creed Mirage را افشا می‌کنند.

گیم پلی، داستان و سایر اطلاعات از Assassin’s Creed Mirage

بر اساس اطلاعات درز کرده از نسخه بعدی اساسینز کرید، این بازی گیمرها را در نقش بسیم قرار داده و آن‌ها را به بغداد قرن نهم میلادی (دوران طلایی بغداد) می‌برد. همچنین، گروه Hidden Ones و حضور بسیم در این گروه نیز یکی دیگر از محورهای اصلی داستان بازی خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Mirage

علاوه بر این، به نظر می‌رسد در مقایسه با نسخه‌های اخیر Assassin’s Creed، عناصر مخفی‌کاری، نقش پررنگ‌تری در گیم پلی این بازی داشته باشند. بعلاوه، اسناد لو رفته از بازی همچنین به شلوغ بودن شهرها و واکنش نشان دادن جمعیت به اعمال گیمر اشاره دارند که می‌تواند نشان‌دهنده حضور فعال جمعیت و نقش آن‌ها در گیم پلی بازی، نظیر آنچه در Assassin’s Creed Unity شاهدش بودیم، باشد.

در کنار این اسناد مربوط به داستان و گیم پلی Assassin’s Creed Mirage، برخی منابع خبر از عرضه این بازی به صورت بین نسلی داده‌اند و اعلام کردند که آپگریدهای نسل نهمی این بازی به طور رایگان در اختیار گیمرهای PS4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

بر طبق اطلاعات لو رفته از صفحه بازی در فروشگاه پلی استیشن، قابلیت‌های زیر به عنوان برخی ویژگی‌های کلیدی بازی برشمرده شده‌اند:

  • نگاهی مدرن به گیم پلی آشنای مجموعه اساسینز کرید و پیشرفت آن در 15 سال گذشته
  • تمرکز ویژه گیم پلی بازی بر روی پارکور، مخفی‌کاری و قتل‌های تاریخی و به‌یادماندنی

همچنین در صورتی که شایعات پیرامون فرنچایز اساسینز کرید صحت داشته باشد، یوبی سافت در رویداد آتی Ubisoft Forward از چندین پروژه مرتبط با این مجموعه نظیر Project Red و Project Hexe رونمایی خواهد کرد. هر دوی این پروژه‌ها مرتبط با بازی اساسینز کرید اینفینیتی (Assassin’s Creed Infinity) هستند که در آینده منتشر خواهد شد.

اساسینز کرید سراب

بر اساس این شایعات همچنین احتمال عرضه یک ریمیک از نسخه اول Assassin’s Creed در آینده نزدیک هم بالاست. پیش‌بینی می‌شود این بازسازی به عنوان بخشی از سیزن پس Assassin’s Creed Mirage در اختیار خریداران این بازی قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*