موتورولا اج ۳۰ اولترا

موتورولا اج ۳۰ اولترا با مشخصات حیرت انگیز معرفی شد؛ قاتل آیفون ۱۴ اینجاست

گوشی پرچمدار موتورولا اج ۳۰ اولترا – Motorola Edge 30 Ultra با مشخصات فوق‌العاده‌ای مثل دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای رقابت با آیفون ۱۴ آمد.

گوشی‌های سری Motorola Edge 30 که پرچمدار آن‌ها موتورولا اج ۳۰ اولترا است به بازار اروپا معرفی شدند. البته گوشی‌های اج ۳۰ فیوژن و اج ۳۰ نئو نیز معرفی شدند، اما مدل اولترا چشمگیرترین نسخه در این خانواده است که مشخصات حیرت انگیزی را ارائه می‌کند.

این عضو توانمند از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 با اندازه ۱/۱.۲۲ اینچی بهره می‌برد که با فناوری پیکسل باینینگ ۱۶ در ۱، عکس‌های نهایی ۱۲.۵ مگاپیکسلی را تولید می‌کند. این سنسور همچنین خروجی‌های ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۲۸ میکرومتری و حتی عکس‌های فول رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری را هم تولید می‌کند. در جلوی آن هم یک لنز با لرزشگیر اپتیکال تصویر و گشودگی دیافراگم f/1.95 حضور دارد.

موتورولا اج ۳۰ اولترا

یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری نیز این دوربین را همراهی می‌کنند. در جلوی گوشی هم یک سنسور دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی OmniVision حضور دارد.

در جلوی این گوشی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی pOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و اوج روشنایی ۱۲۵۰ نیت حضور دارد.

موتورولا اج ۳۰ اولترا

گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا از جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ 5G، تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک باتری ۴،۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده دارد که با شارژ سیمی شگفت‌انگیز ۱۲۵ وات TurboPower و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات شارژ می‌شود. موتورولا می‌گوید تنها با ۷ دقیقه شارژ گوشی خود می‌توانید ۱۲ ساعت از دستگاه خود استفاده کنید.

موتورولا اج ۳۰ اولترا

قیمت موتورولا اج ۳۰ اولترا

موتورولا پرچمدار جدید و توانمند خودش، گوشی موتورولا Edge 30 Ultra را از امروز و در دو رگ مشکی Interstellar و سفید Starlight روانه بازار می‌کند. قیمت نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نیز ۹۰۰ یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آدم بخواد برای دوربین گوشی بخره میره یه دوربین میخره خب چه کاریه

  2. برگی برامون نموند 😐
    7 دقیقه شارژ و 12 ساعت استفاده 😐
    دوربینو ببین تلسکوپیه برا خودش 😐

  3. رو‌ کاغذ همه قاتلن 😂