رایج‌ترین مشکلات شیائومی ردمی نوت ۹ پرو

این گوشی های قدیمی شیائومی، پوکو و ردمی هم آپدیت MIUI 13 را دریافت می‌کنند

شرکت شیائومی به تازگی لیستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد برخی از گوشی های قدیمی شیائومی، پوکو و ردمی در آینده‌ای نزدیک آپدیت بزرگ MIUI 13 را دریافت خواهند کرد.

وضعیت گوشی‌های اندرویدی از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت، بسیار بهتر از گذشته شده و حالا شرکت‌های بیشتری در حال پشتیبانی چندین ساله از گوشی‌هایشان هستند. سامسونگ برنامه‌های زیادی برای انتشار آپدیت برای برخی از گوشی‌هایش تا بیش از چهار سال دارد و حالا شیائومی هم می‌خواهد پا در مسیری بگذارد که سال‌ها پیش اپل و حالا سامسونگ، در آن هستند.

شیائومی می 10T پرو

انتظار داریم شیائومی سال ۲۰۲۳ میلادی، نسخه 14 از رابط کاربری MIUI را همراه با معرفی گوشی‌های سری شیائومی 13 رونمایی کند. تا پیش از معرفی نسخه بعدی رابط کاربری گوشی‌های شیائومی، بسیاری از گوشی‌های قدیمی و جدید این شرکت MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. اطلاعاتی که به تازگی توسط وبسایت شیائومی یوآی منتشر شده نشان می‌دهد پنج گوشی نسبتا قدیمی شیائومی آپدیت MIUI 13 را دریافت خواهند کرد.

این گوشی های قدیمی شیائومی آپدیت MIUI 13 را دریافت می‌کنند

پیش از هر چیز بهتر است بدانید آپدیت بزرگ MIUI 13، بر پایه اندروید 12 در حال انتشار برای برخی از گوشی های قدیمی شیائومی است. چهار گوشی از زیربرند ردمی شیائومی و یک گوشی از زیربرند پوکو، این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. زمان انتشار بروزسانی برای کاربران با توجه به رام گوشی می‌تواند متفاوت باشد.

  • ردمی9T
  • ردمی 9T NFC
  • ردمی نوت 9 پرو
  • ردمی نوت 9 اس
  • پوکو ایکس 3 ان اف سی

تعدادی از کاربران این پنج گوشی قدیمی شیائومی اعلام کرده‌اند آپدیت MIUI 13، برای آن‌ها منتشر شده است. این کاربران از رام گلوبال استفاده می‌کردند.

در صورتی که شما هم یکی از کاربران گوشی‌های اعلام شده در لیست بالا هستید و با وجود بهره بردن از رام گلوبال آپدیت را دریافت نکرده‌اید، جای هیچ گونه نگرانی نیست. شیائومی هم مانند دیگر شرکت‌ها، بروزرسانی‌های OTA را به صورت منطقه‌ای منطقه‌ای منتشر می‌کند و به مرور، گوشی کاربران بیشتری به MIUI 13 مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود این بروزرسانی توانسته بسیاری از باگ‌های اعصاب‌خردکن پنج گوشی پوکو و ردمی را به صورت کامل از بین ببرد و تجربه روان‌تری را در اختیار کاربران قرار بدهد.

آپدیت جدید را به این صورت زودتر از بقیه دانلود کنید

اگر برای دانلود آپدیت MIUI 13 برای یکی از گوشی های قدیمی شیائومی موجود در لیست عجله دارید، می‌توانید با هفت مرحله ساده، آپدیت را کمی زودتر از دیگر کاربران دانلود کنید.

  1. ابتدا به بخش تنظیمات گوشی ردمی یا پوکو خودتان بروید.
  2. وارد بخش About Phone شوید.
  3. حالا با وارد شدن به این بخش، می‌توانید نسخه MIUI خود را در سمت چپ بخش بالایی نمایشگر مشاهده کنید. روی نسخه MIUI بزنید.
  4. برای بررسی بیشتر، روی گزینه Check for Updates بزنید.
  5. اگر نتوانستید با استفاده از این روش آپدیت MIUI 13 را برای گوشی شیائومی قدیمی خود دریافت کنید، باید روی سه نقطه در سمت راست بخش بالایی نمایشگر بزنید.
  6. از منوی این بخش، گزینه Update Settings را انتخاب کنید.
  7. در نهایت می‌توانید با رفتن به پایین صفحه و پیدا کردن گزینه Receive Updates Sooner،‌ آپدیت مورد نظر خودتان را دانلود کنید.