گجت های جذاب

14 گجت جذاب و نوآورانه که در سال 2022 روانه بازار شدند

با توجه به پیشرفت‌های روزافزون دانشمندان و محققان در عرصه فناوری، گجت‌های بسیار زیادی در بازار عرضه شده‌اند که آسایش را برای افراد به ارمغان می‌آورند. در این مقاله به معرفی 14 گجت جذاب و نوآورانه خواهیم پرداخت که در سال 2022 روانه بازار شدند.

نیازهای روزافزون در عرصه جهانی یادآوری خوبی از اهمیت فناوری در زندگی روزمره است. از طریق فناوری، مردم قادر خواهند بود با عزیزان و همکارانشان در محل کار خود و از راه دور ارتباط برقرار کنند. فناوری همچنین در دوران قرنطینه و همه‌گیری جهانی نیز موثر بود و ما را سرگرم می‌کرد.

اگرچه کمبود نیمه هادی ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا تا نیمه اول سال 2022 ادامه داشت، اما در طول سال راه اندازی بسیاری از محصولات جدید و عالی، باعث شده فناوری مصرف کننده کاملا مختل نشود.

رضایت‌بخش‌ترین گوشی‌های هوشمند نیز در سال 2022 عرضه شدند که همیشه موضوع بحث خواهند بود. رونمایی از سری آیفون 14 به‌همراه چند گوشی عالی در چین، مانند Xiaomi 12S Ultra با سنسور پیشگامانه 1 اینچی که با سونی توسعه داده شده‌اند، جزو گجت های جذاب سال 2022 محسوب می‌شوند.

سری اکسپریای جدید سونی نیز فقط در بازارهای منتخب موجود است. این امر باعث می‌شود که سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند، برای تاج قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

عملکرد و کارایی عالی Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 همراه با فناوری پیشرفته نمایشگر 2 در 1 Galaxy Z Fold4 ترکیبی برنده خواهد بود. این به زیبایی قابلیت‌های یک گوشی هوشمند پرچم‌دار را با یک فاکتور شکلی پیوند می‌دهد که به آن کمک می‌کند شکاف موبایل و رایانه شخصی را پر کند.

اما بهترین گجت های جذاب عرضه شده در سال 2022 تنها به گوشی‌های هوشمند منحصر نمی‌شوند و شامل موارد بسیار متنوعی هستند که امسال معرفی شدند. در ادامه با بررسی این گجت های جذاب با ما همراه باشید.

هدفون‌های TWS

14 گجت جذاب

این روزها بازار هدفون‌های TWS با ورودی‌های عالی از برندهای صوتی شناخته شده از جمله Sennheiser، Bose، Bowers & Wilkins، و Bang & Olufsen، و غیره بسیار داغ است.

اپل نیز با حذف جک هدفون در آیفون‌های خود و راه‌اندازی طیف وسیعی از ایرپاد، به شروع کل انقلاب هدفون TWS کمک کرد و انتخابی پیش‌فرض برای طرفدارانش خواهد بود. این برند بدون شک در قیمت‌های مربوطه خود درجه یک است؛ اگرچه بسیاری از دارندگان آیفون منتظر عرضه AirPods Pro 2 هستند که انتظار می‌رود هفته آینده در میان گجت های جذاب دیگر معرفی شود.

هدفون بی‌سیم سامسونگ Galaxy Buds2 Pro نیز به تازگی عرضه شده است. در حالی که بهترین هدفون سامسونگ هنوز ساخته نشده است، این سری جدید از هدفون سامسونگ نمی‌تواند در صدر بهترین سونی WF-1000XM4 که در اوایل ژانویه منتشر شد، قرار گیرد.

این هدفون‌ها قیمت بسیار بالایی دارند، اما در عین حال صدای عالی و کیفیت تماس بسیار بهبود یافته را ارائه می‌دهند. طراحی کاملاً جدید همچنین تناسب کلی و راحتی آن‌ها را برای گوش دادن در مدت زمان طولانی‌تر به موسیقی یا پادکست بهبود بخشیده است.

هدفون‌های بلوتوثی سونی

14 گجت جذاب

همانند بازار هدفون‌های TWS، تعداد تقریباً زیادی هدفون بلوتوثی نیز در بازار وجود دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند از بین آن‌ها محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنند. با این حال، وقتی صحبت از انتخاب بهترین هدفون بلوتوثی با ANC به‌میان می‌آید، کار کمی دشوار می‌شود.

بار دیگر، همه عرضه‌کنندگان برتر با برندهایی مانند Sennheiser و Bowers & Wilkins که اخیراً به ترتیب مدل‌های Momentum 4 و Px7 S2 را عرضه کرده‌اند، پیشنهاد محصولی جدید را برای مصرف‌کنندگان دارند. برخی از سازندگان نیز چند سبک متنوع را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان انتخاب بین هدفون‌های روی گوش یا هدفون های درون گوش را می‌دهند (که دومی سطحی از عملکرد صوتی را فدای یک تناسب فشرده‌تر و کم حجم‌تر می‌کند.)

علی‌رغم قیمت بالا، برای بسیاری از دارندگان آیفون، AirPods Max یک انتخاب عالی است. با این حال، سونی با هدفون‌های بازطراحی شده WH-1000XM5 که ترکیبی برنده از طراحی زیبا، راحتی و کیفیت بالای صدا را ارائه می‌دهد، پرچم‌دار عرضه هدفون‌های بلوتوثی است که در میان گجت های جذاب سال 2022 قرار دارد.

لپ‌تاپ‌های نسل جدید

14 گجت جذاب
لپ‌تاپ‌های نسل جدید در میان گجت های جذاب و نوآورانه که در سال 2022 روانه بازار شدند، سهم ویژه‌ای دارند. یک لپ‌تاپ زمانی می‌تواند در لیست بهترین لپ تاپ‌های عرضه شده در سال 2022 قرار بگیرد که قادر باشد مواردی را که خریداران بیشتر به آن اهمیت می‌دهند را ارائه دهد.

شرکت‌های اپل، ایسوس، ایسر، دل، سامسونگ، ال‌جی و سایر برند‌ها با عملکرد خوبی که ارائه دادند، توانستند در بین این گجت های جذاب قرار گیرند. همه آن‌ها طیف وسیعی از سیلیکون را به نمایش گذاشته‌اند، مانند ویژگی‌های M1 و M2 اپل، تراشه‌های بسیار بهبود یافته نسل دوازدهم اینتل و جدیدترین تراشه‌های Zen3+ از AMD.

جدیدترین مک بوک ایر اپل که از M2 بهره می‌برد، کارایی بسیار بالایی دارد، اما مانند همتایان پرو خود طراحی ضخیم‌تری نسبت به مدل قبلی دارد. این لپ‌تاپ همچنین طراحی جدید و جالب توجهی دارد که در نسل دوم Lenovo ThinkPad X1 Fold و Asus ZenBook 17 Fold نیز دیده می‌شود.

با این حال، طبق استاندارد‌های موجود، ZenBook S 13 OLED جدید ایسوس به‌عنوان بهترین لپ‌تاپ عرضه شده در بازار در سال 2022 معرفی شد. ترکیبی از قالب سبک وزن آلیاژ منیزیم، صفحه نمایش OLED 2.8K و توانایی اجرای بازی‌های رایانه شخصی مانند No Man’s Sky، آن را به یک انتخاب همه جانبه عالی در بین گجت های جذاب عرضه شده در این سال تبدیل کرده است.

نسخه پیشرفته مانیتورهای کامپیوتر

14 گجت جذاب

همزمان با مراسم IFA Berlin در سال 2022، مانیتورهای بسیار خوبی عرضه شد که اعضای جدید و جذاب خانواده ال جی و سامسونگ را نیز به نمایش گذاشت. یکی از جذاب‌ترین طراحی‌هایی که امسال ظاهر شد، ال‌جی بود.

مانیتور 27.6 اینچی DualUp آن (28MQ780) با دو پنل 21.5 اینچی با ابعاد 16:9 که بر روی یکدیگر قرار داشتند، از همه مانیتورها متمایزتر بود و بین گجت های جذاب عرضه شده می‌درخشید.

مانیتور عظیم 55 اینچی Odyssey ARK سامسونگ یک پلتفرم عالی برای سازندگان محتواست که دارای منحنی 1000R محکم است و می‌تواند در هر دو حالت افقی و عمودی برای یک تجربه کاملا منحصر به فرد استفاده شود.

البته اپل استودیو نیز از رقبای خود عقب نماند و مانیتور مورد انتظار خود را منتشر کرد. با این حال، بین صفحه نمایش خمیده Dell Alienware 34 اینچی QD-OLED با رزولوشن 1440p و منحنی سامسونگ 4K Odyssey Neo G8 با ترکیبی از نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی، فناوری نقطه‌های کوانتومی و نرخ تازه‌سازی بالا، فاصله‌ زیادی بود.

کنسول‌های بازی

14 گجت جذاب

چند سال گذشته برای گیمرهایی که امیدوار بودند کنسول‌های PS5 سونی یا مایکروسافت ایکس‌باکس سری ایکس را در دست بگیرند، بسیار ناامیدکننده بوده است. کمبود نیمه هادی ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا همراه با تقاضای بالا، به این معنی بود که دستیابی به یکی از این کنسول‌ها (حداقل با قیمت خرده فروشی) کار دشواری است.

موضوع آزاردهنده‌تر کمبود عناوین بازی‌های نسل بعدی است تا توانایی‌های این کنسول‌ها را به حد نهایی برساند. بنابراین حتی اگر بتوانید یکی از آن‌ها را به دست آورید، آنچنان که انتظار دارید شما را راضی نخواهد کرد.

یکی دیگر از کنسول‌هایی که به دلایل مشابه دریافت آن بسیار دشوار است، Valve Steam Deck نام دارد. این دستگاه به طرز شگفت‌آوری به شما امکان می‌دهد برخی از آخرین بازی‌های رایانه شخصی AAA را با نرخ فریم قابل پخش در هنگام حرکت بازی کنید.

با وجود تعدادی از انحصاری‌های پلی‌استیشن از جمله «مرد عنکبوتی» مارول، به همراه «God of War» و Horizon Zero Dawn، Steam Deck حتی به‌عنوان پلی‌استیشن پرتابل رویاهای ما، وظیفه‌ای دوچندان دارد.

گستره وسیع‌تری از تبلت‌ها

14 گجت جذاب

اگرچه به اندازه بازار گوشی‌های هوشمند رقابتی نیست، اما تبلت‌های زیادی با ویژگی‌های قابل توجه در سال جاری عرضه شده‌اند. اپل در زمینه فروش تبلت‌ها پیشتاز بازار است و برآوردها نشان می‌دهد که حدود 30 درصد از بازار را در اختیار دارد. با این حال، سامسونگ جایگزین پیشرو به حساب می‌آید؛ زیرا سری گلکسی تب نیز در بین مشتریان بسیار محبوبیت دارد.

سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ در اوایل سال جاری با معرفی یک مدل اولترا برای اولین بار به این سری عرضه شد. این غول 14.6 اینچی جدید دارای صفحه نمایش فوق العاده 120 هرتزی Super AMOLED است که آن را به یک صفحه دیجیتال ایده‌آل برای هنرمندان یا کارمندان تبدیل می‌کند که به دنبال استفاده از حالت بسیار مفید DeX سامسونگ برای بهترین تجربه چندوظیفه‌ای در تبلت هستند.

با این حال، این نسل پنجم آی‌پد ایر است که رقابت گجت های جذاب را با ترکیب قدرتمند نمایشگر Liquid Retina، همراه با طراحی نازک و سبک که قدرت تراشه برجسته M1 اپل را نیز در خود جای داده است، می‌برد.

ساعت‌های هوشمند

14 گجت جذاب

به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند بالاخره در حال تبدیل شدن به یک پای ثابت بین گجت های جذاب و نوآورانه هستند. از زمانی که اپل واچ در سال 2015 برای اولین بار در بازار عرضه شد، به‌عنوان یک استاندارد طلایی برای ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته شده و واچ OS آن بسیار جلوتر از رقبا بوده است.

سیستم عامل ساعت هوشمند Watch OS برای استفاده در ابزارهای پوشیدنی ساخت اپل طراحی شده است و قابلیت اتصال به گوشی‌های آیفون را دارد. واچ OS به آرامی فرمول برنده خود را با ویژگی‌ها و حسگرهای جدید اضافه شده در سال‌های بعد تکرار کرده است.

سامسونگ در این سال‌ها اصلی‌ترین جایگزین برای این ساعت هوشمند بوده است؛ زیرا سایرین مانند سونی و ال‌جی در حال سقوط هستند. تا همین اواخر، سامسونگ با سیستم عامل تایزن خود به تنهایی پیش می‌رفت.

با این حال، با راه اندازی WearOS 3 در سال جاری، گوگل و سامسونگ تلاش‌های خود را برای ایجاد یک پلتفرم بسیار بهبود یافته ادغام کردند. به این ترتیب، Samsung Watch5 Pro جدید با عمر باتری چند روزه فوق‌العاده‌اش حتی در حالت نمایشگر همیشه روشن، انتخاب ما به عنوان یکی از گجت های جذاب در سال 2022 است.

هدست‌های VR/AR که واقعاً ارزش هزینه کردن را دارند

14 گجت جذاب

اگرچه هیاهوی بازار پس از عرضه هدست‌های واقعیت مجازی اولیه از قبیل Oculus و HTC از بین رفته است، اما هدست‌های VR همچنان در بین گیمرها محبوب هستند. این محبوبیت به دلیل سطوح باورنکردنی است که این گجت های جذاب ارائه می‌دهند.

واقعیت افزوده (AR) ارزش اولیه واقعیت موجود را حفظ کرده و اطلاعات حساس را توسط تولیدات کامپیوتری پوشش می‌دهد. در موازات، واقعیت مجازی (VR) با ایجاد یک محیط مجازی در جلوی چشمان کاربر و بر اساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می‌کند.

با این حال، بسیاری از هدست‌های رده بالا نیز به یک رایانه بازی قدرتمند (و فضای مناسب) نیاز دارند تا بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرند. در حالی که قیمت اولیه برای تجربه واقعیت مجازی با هدست VR می‌تواند مانعی برای پذیرش باشد، اما این هدست‌ برای بسیاری از افرادی که از سطوح مختلفی از بیماری‌های حرکت رنج می‌برند، مفید خواهد بود.

هدست‌های مستقلی که از تراشه‌های سری XR کوالکام مشتق از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، تجربه واقعیت مجازی مقرون‌ به‌صرفه‌تری را ارائه می‌کنند و بسیار خوب هستند. با وجود افزایش قیمت 100 دلاری اخیر، بهترین آن‌ها Meta Quest 2 است که یک مجموعه قوی از عناوین دارد و هنوز هم ترکیبی عالی از عملکرد را در قیمت خود ارائه می‌دهد.

عینک‌های آفتابی AR/دوربین/صوتی

14 گجت جذاب

فناوری گجت های جذاب پوشیدنی در زمینه عینک‌های هوشمند، یکی از آخرین فناوری‌های روز دنیاست. اما شکست گوگل در ساخت عینک هوشمند نشان داد که به نظر می‌رسد هنوز سازندگان آمادگی لازم برای ارائه نسخه‌ای کامل از این فناوری را ندارند. ولی این امر متا را از تلاش منصرف نکرده است و پس از خرید Oculus در سال 2015، همچنان به سرمایه‌گذاری قابل توجهی در تلاش‌های AR و VR خود ادامه می‌دهد.

متا قصد دارد با آغاز پروژه نازار، اولین عینک واقعیت افزوده خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. به نظر می‌رسد این عینک یک عینک کاملاً مستقل خواهد بود و نیاز به یک دستگاه دیگر برای اتصال نخواهد داشت.

این محصولات شامل عینک آفتابی مبتنی بر Bose Frame و عینک Snapchat Spectacles خواهند بود که بر عکاسی در رسانه‌های اجتماعی تمرکز دارند. بهترین این دسته عینک آفتابی Ray-Ban Stories است که ظاهر کلاسیک را با قابلیت‌های دوربین و صدا تلفیق می‌کند. اگرچه طراحی آن دور از ایده‌آل هستند، اما هنوز هم مردم تمایل به استفاده از این گجت های جذاب دارند و این امر به پذیرش گسترده‌تر آن‌ها کمک می‌کند.

رایانه‌های رومیزی در رقابت با کارایی لپ‌تاپ‌ها

14 گجت جذاب

اگرچه لپ‌تاپ‌ها به دلیل کارایی بسیار و قابلیت حمل به طور فزاینده‌ای انتخاب اولیه برای بسیاری از مردم هستند، اما کاربران زیادی هستند که هنوز به فناوری قدرتمندتری نیاز دارند. کاربران رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها نظرات متفاوتی در مورد دستگاه‌های مورد استفاده خود دارند و هر کدام با بیان استدلال‌هایی رایانه رومیزی را به لپ‌تاپ و یا برعکس ترجیح می‌دهند.

طبق اطلاعات موجود، در دهه اخیر فروش لپ‌تاپ در جهان نسبت به رایانه‌های رومیزی بسیار افزایش یافته است. اما این موضوع قطعا دلیلی بر برتری لپ‌تاپ نسبت به رایانه‌های رومیزی نخواهد بود و هرکدام از این دو دستگاه نسبت به یکدیگر نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند.

آنچه را که با خرید لپ‌تاپ قابل حمل قربانی می‌کنید، این پتانسیل را دارد که به شما یک رایانه شخصی با قدرت بیشتر را ارائه دهد. همچنین بسیاری از دسکتاپ‌های همه‌کاره (که مانیتور و کامپیوتر را در یک دستگاه ترکیب می‌کنند)، این ویژگی را دارند که از آن‌ها به عنوان یک کنسول بازی قدرتمند استفاده کرد.

مک استودیو در سال 2022 رایانه رومیزی جدیدی از اپل را ارائه کرده است که عملکرد بیشتری در هر اینچ مربع از دستگاه‌های قبلی را دارد. این دستگاه مجهز به تراشه‌هایی است که از نظر عملکرد از Apple M1 Max در پیکربندی‌های RAM متعدد و تراشه قدرتمند M1 Ultra که دو تراشه M1 Max را به هم متصل می‌کند، بهره برده است.

هواپیماهای بدون سرنشین

14 گجت جذاب

پهپاد که به آن هواپیمای بدون سرنشین نیز می‌گویند، گونه‌ای هواگرد هدایت‌پذیر از راه دور بی‌خلبان است. تعداد سازندگان پهپاد در سطح جهانی از تعداد مصرف‌کنندگان این هواپيما‌های بدون سرنشین بیشتر است و محصولات آن‌ها تنها تعداد انگشت شماری از مصرف‌کنندگان را هدف قرار می‌دهد.

معروف‌ترین سازندگان پهپاد عبارتند از Parrot، Ryze، Zero-X، Skydio و DJI. اگرچه هر یک از سازندگان محصولی را ارائه می‌دهد که برای نوع خاصی از خریداران پهپاد جذاب باشد، اما DJI تا حد زیادی شناخته شده‌ترین در بین همتایان خود است و وسیع‌ترین محدوده را دارد.

در سال 2022، شرکت DJI پهپاد Mini 3 Pro را عرضه کرد. این گجت جذاب بهترین ترکیب از قیمت و عملکرد است که تاکنون در پهپادها دیده نشده بود. این پهپاد برای افرادی که می‌خواهند برای اولین بار وارد عرصه عکاسی هوایی و فیلمبرداری شوند، قیمت نسبتاً مناسبی دارد. سنسور CMOS 1/1.3 اینچی آن نیز همچنان عکس‌های HDR با کیفیت بالا و فیلم‌های ویدئویی 4K تولید می‌کند.

حتی بهتر از آن، زمان پرواز آن تا 34 دقیقه رتبه‌بندی شده است که به شما کمک می‌کند تا از برد 7.4 مایلی (12 کیلومتری) آن نهایت استفاده را ببرید. در عین حال، آنقدر جمع و جور است که می‌توانید به راحتی آن را در یک کوله پشتی برای حمل و نقل آسان پنهان کرده و در حین حرکت حمل کنید.

بلندگوهای هوشمند

14 گجت جذاب

بخش بلندگوهای هوشمند بازار دیگری از انواع گجت های جذاب نوآورانه در سال 2022 است که ورودی‌های فراوانی برای انتخاب دارد. در حالی که بودجه شما همیشه نقش مهم و تعیین‌کننده را در تهیه انواع گجت ها ایفا می‌کند، اما اکوسیستم دستگاه هوشمند ترجیحی شما نیز به همان اندازه مهم خواهد بود.

برای کاربران اپل، در حال حاضر تنها یک انتخاب توسط این شرکت وجود دارد که آن HomePod mini است. با این اوصاف، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل می‌تواند هوم پاد بزرگ‌تری را که در سال 2021 از مجموعه خود حذف کرد، احیا کند. اسپیکرهای هوشمند Sonos نیز انتخاب محبوبی در میان کاربران اپل هستند‌؛ زیرا از اتصال بی‌سیم Apple AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند. Sonos همچنین با Amazon Alexa و Google Assistant ادغام می‌شود.

آمازون و گوگل اسپیکرهای هوشمند خود را نیز به شکل سری آمازون اکو و اسپیکرها و هاب‌های Google Nest می‌سازند. اما Sonos One (Gen 2) به دلیل ترکیبی از کیفیت صدا، پشتیبانی از چند اتاق و پشتیبانی از چند اکوسیستم، به‌عنوان گجت برتر سال 2022 در بین اسپیکرهای هوشمند معرفی شده است.

طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌های هوشمند

14 گجت جذاب

مانند همه وسایل خانه در این روزها، تلویزیون‌ها نیز هر روز هوشمند و هوشمندتر می‌شوند. به طور کلی، این یک اتفاق خوب و یک گام رو‌به جلو در عرصه فناوری در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا تلویزیون‌ها به طور فزاینده‌ای به مراکز سرگرمی و خانه‌های هوشمند تبدیل می‌شوند.

بسیاری از آن‌ها از چیپست‌ها و نرم‌افزارهای پیچیده بسیار شبیه به یک رایانه پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند به‌منظور پخش بازی‌های ویدیویی، پخش ویدیو و طبیعتاً تماشای برنامه‌های تلویزیونی استفاده شوند. سامسونگ، سونی، ال‌جی، هایسنس، تی‌سی‌ال، و ویزیو، تولیدکنندگان پیشرو در صنعت تولید تلویزیون هستند و همه نوع مدل‌ از سطح مبتدی تا مدل‌های برتر را در بازار ارائه می‌کنند.

در لیست گجت های جذاب ارائه شده در سال 2022، مواردی همچون تلویزیون‌های OLED، تلویزیون‌های QLED که از پنل‌های LCD سنتی با لایه کوانتومی استفاده می‌کنند، تلویزیون‌های QD-OLED تازه ظهور که OLED را با یک لایه کوانتومی برای رنگ‌های روشن‌تر ترکیب می‌کنند، قرار گرفته‌اند. رقیب اصلی این تلویزیون‌ها امسال باید ال‌جی OLED 65 G2 باشد که بهترین و درخشان‌ترین پنل OLED آن برای یک تجربه سینمایی خیره‌کننده است.

نورپردازی هوشمند

14 گجت جذاب

بخش دیگری که تولید آن در حال افزایش است، سیستم‌های نورپردازی و روشن‌کننده‌های هوشمند هستند. با استفاده از یوتیوبرهای فناوری و سایر اینفلوئنسرها که از نورپردازی هوشمند برای تأثیرگذاری عالی در ویدیوهای خود استفاده می‌کنند، سازندگان محتوا و بینندگان نوظهور مشتاق هستند تا جلوه‌های نوری مشابه را در خانه‌های خود نیز تکرار کنند؛ به‌ویژه اگر به دنبال استفاده از رنگ‌ها برای تزئین و ایجاد حالت خاصی هستند.

نورپردازی هوشمند همچنین در میان افرادی که علاقه‌مند به خودکارسازی عملکردهای مختلف خانه خود هستند، محبوب است، حتی اگر آن‌ها فقط از رنگ‌های استاندارد سفید یا مایل به سفید استفاده می‌کنند. برندهای پیشرو در این بازار عبارتند از فیلیپس Hue، Wyze، رینگ، LIFX، Nanoleaf و لنوو.

با این حال، صرف نظر کردن از لامپ‌های تازه راه‌اندازی شده Philips Hue Lightguide که به سه شکل کروی بزرگ، بیضی و مثلثی هستند، دشوار است. این‌ لامپ‌ها با سبک خانه معاصر همخوانی دارند. این گجت های جذاب همچنین امکان انتخاب از بین نورهایی با رنگ‌های متنوع را به کاربران ارائه می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*