نمایشگاه IFA 2022

بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2022

در این مطلب به مرور بهترین و جذاب‌ترین گجت های معرفی شده از سوی غول‌های فناوری در نمایشگاه IFA 2022 می‌پردازیم.

پس از وقفه‌ای یک ساله به دلیل همه‌گیری کووید-19، نمایشگاه IFA در سال 2022، با قدرت بازگشته و میزبان مجموعه‌ای جذاب از جدیدترین‌ فناوری‌های روز دنیا است که در ماه‌های آینده وارد بازار خواهند شد. این رویداد در طول سال‌ها، محلی برای رونمایی برندهای فناوری بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. معرفی آخرین سیستم‌های صوتی و تصویری در این نمایشگاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و با توجه به امکان بازدید عمومی، موقعیتی منحصر به فرد برای نمایش آنها به مردم است. اکنون در ادامه به معرفی بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2022 می‌پردازیم.

بهترین گجت های نمایشگاه IFA 2022

1- بنگ اند اولوفسن Boesound Theatre 

بنگ اند اولوفسن Boesound Theatre 

شرکت بنگ اند اولوفسن که در زمینه ساخت برترین سیستم‌های صوتی و هم‌چنین تلویزیون‌های رده‌بالای خود شهرت دارد، این بار از یک سیستم صوتی خاص رونمایی کرده که تمرکز ویژه‌ای بر تطبیق‌پذیری دارد. این دستگاه نه تنها با تلویزیون‌های B&O سازگار است، بلکه به لطف سیستم نصب هوشمندانه، می‌تواند با سایر تلویزیون‌های دیگر برندها نیز متصل شود. سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن Boesound Theatre هم‌چنین از قابلیت نصب به دیوار برخوردار است و از 12 درایور برای ارائه‌ تجربه صوتی همه‌جانبه استفاده می‌کند.

از آنجا که این گجت به عنوان یک واحد تک‌جعبه طراحی شده، بنابراین بلندگوهای تقویت‌کننده برای Dolby Atmos و تعدادی ووفر را برای باس یکپارچه در خود جای داده است.

2- ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 

نسل دوم ساعت هوشمند سری Venu Sq گارمین، در مقایسه با نسخه پیشین، کاربردی‌تر شده و در راستای افزایش کیفیت نمایشگر AMOLED قدم برداشته است. علاوه بر این، عمر باتری در این سری نیز دو برابر شده است که امکان استفاده بهتر از قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام را فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند، برخلاف دیگر مدل‌های ساخته شده توسط گارمین که دارای صفحه‌ای گرد هستند، طرحی مربعی دارد.

3- لپ تاپ لنوو X1 فولد – یکی از بهترین گجت های IFA 2022

لپ تاپ لنوو X1 فولد

لنوو برای اولین بار در سال 2020، از لپ تاپ منعطف خود به نام X1 Fold رونمایی کرد. اکنون، نسل دوم این سری که در خلال نمایشگاه IFA 2022 رونمایی شده، با قدرت و جذابیت بیش‌تری همراه است. این لپ‌تاپ تاشو به یک نمایشگر 16 اینچی با صفحه‌کلید مجزای بلوتوث مجهز شده که تنوع زیادی به نحوه استفاده کاربر می‌دهد.

4- یخچال مودآپ ال‌جی – گجتی مبتکرانه در IFA 2022

یخچال ال‌جی MoodUP

ال‌جی با رونمایی از یخچال MoodUP، به المان‌های سرگرم‌کننده خود بازگشته است. این یخچال به شما اجازه می‌دهد تا پنل‌های LED را با استفاده از برنامه اختصاصی از طریق گوشی خود شخصی‌سازی کنید، بنابراین می‌توانید ظاهری کاملا منحصر به فرد را برای این گجت برنامه‌ریزی کنید. هم‌چنین یک بلندگو نیز در آن تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توان به پخش موسیقی پرداخت. امکان همگام‌سازی پنل‌های رنگی با موسیقی نیز فراهم شده و در صورت عدم نیاز می‌توانید این بخش را غیرفعال کنید.

5- نمایشگر ال جی OLED Flex LX3 – نسل آینده مانیتورهای منعطف در IFA 2022

نمایشگر ال جی OLED Flex LX3

نمایشگر OLED Flex LX3 ال‌جی، به عنوان نسل آینده مانیتورهای انعطاف‌پذیر، از فاکتور شگفت‌انگیز خود برخوردار است. این بدان معناست که می‌توانید با فشار یک دکمه، آن‌را از حالت تخت به خمیده تغییر دهید. این نمایشگر OLED چندمنظوره، می‌تواند انواع کارها را انجام دهد و با ابعاد 42 اینچی خود، فضایی گسترده برای نمایش محتوا را به کاربر ارائه دهد.

6- اسپیکر فیلیپس فیدلیو FS1

اسپیکر فیلیپس فیدلیو FS1

فیلیپس با تکیه بر فناوری امبی‌لایت خود، آن‌را برای طیف گسترده‌ای از محصولاتش عرضه کرده و اسپیکر فیدلیو FS1 نیز، آخرین نمونه آن محسوب می‌شود. این بلندگو که یکی از بهترین گجت های IFA 2022 محسوب می‌شود را می‌توان به عنوان یک دستگاه مستقل به لطف تکنولوژی Ambilight استفاده کرد و با اتصال آن به تلویزیون مجهز به این فناوری، از آن به عنوان کانال پشتی بهره برد. این اسپیکر یک همراه عالی برای نوار ساندبار FB1 است که در پیش‌تر در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد و قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.

7- فیلیپس OLED+ 937

فیلیپس OLED+ 937

شرکت فیلیپس که با تلویزیون‌های نوآورانه خود بازار را تحت تاثیر قرار داده، در خلال نمایشگاه IFA 2022 از سری OLED+ 937 کرده است. این مجموعه از جدیدترین فناوری‌های خود در قالب پنل OLED با نمایشگری روشن‌تر برای تقویت ویژگی HDR و ارائه تصویری پویاتر استفاده کرده است. تکنولوژی امبی‌لایت این شرکت نیز اکنون در تمامی محصولات صوتی و تصویری فیلیپس وجود دارد. محفظه بلندگوی این تلویزیون که توسط Wilkins and Bowers طراحی شده، صدای مجهز به Dolby Atmos را با مجموعه‌ای از درایورهای چند جهته، به شما ارائه می‌دهند.

8- مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 

مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 

حرکت سامسونگ در بازار مانیتور، بسیار پیشگامانه بوده و طرفداران زیادی را در این راه به‌دست آورده است. اکنون، این شرکت از مانیتور Odyssey OLED G8 رونمایی کرده که نمایشگری با ابعاد 34 اینچ و با نسبت تصویر 21:9 را ارائه می‌دهد. هم‌چنین نورپردازی رنگی قاب پشتی آن نیز باعث شده تا روشنایی همه‌جانبه این مانیتور در هر شرایطی فراهم باشد. این مانیتور یکی از بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2022 بوده که چشم هر بیننده را به خود خیره کرده است.

9- ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس – یکی از بهترین گجت های IFA 2022

ساندبار سنهایزر Ambeo پلاس

عرضه ساندبار Ambeo توسط سنهایزر، با نقدهای مثبت و تحسین‌های فراوانی همراه شد، بنابراین این شرکت تصمیم گرفت از نسخه پلاس این گجت نیز رونمایی کند. این ساندبار یک سیستم 7.1.4 است که به صورت خودکار در یک اتاق کالیبره می‌شود و از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های صوتی به‌روز شامل Dolby Atmos و Reality Audio 360 و حتی قابلیت کست و Airplay 2 نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین می‌توان آن را با ساب‌ووفر Ambeo نیز جفت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*