ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس – Ambeo Plus

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس با قابلیت پشتیبانی از اسپاتیفای و دستیار صوتی گوگل معرفی شد

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس – Ambeo Plus به عنوان اولین ساندبار مستقل با سیستم صدای 7.1.4 با امکانات فراوان در نمایشگاه IFA 2022 رونمایی شد.

سنهایزر طی نمایشگاه IFA 2022 در برلین ساندبار آمبئو پلاس را رسماً معرفی کرد. این ساندبار نسخه‌ای ارزان‌تر و «فشرده‌تر» از آمبئو به حساب می‌آید که در سال 2019 راهی بازار شد. آمبئو که نسخه پایه این ساندبار جدید است، حالا آمبئو ساندبار مکس (Ambeo Soundbar Max) نام گرفته تا از دو گزینه دیگر در مجموعه سنهایزر متمایز شود. این درحالی است که نسخه پلاس عنوان «اولین ساندبار مستقل با صدای 7.1.4» را با خود یدک می‌کشد.

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس – Ambeo Plus

آمبئو پلاس سلف کالیبراسیون را برای ارزیابی ویژگی‌های آکوستیک یک اتاق و سپس قرار دادن 7 اسپیکر مجازی دور شنونده به علاوه 4 عدد دیگر بالای سر ارائه می‌دهد. به گفته سنهایزر، کاربران با این ساندبار «عمق، تاثیر و وسعت فضای یک سالن سینما» را در خانه گرم و نرم خود تجربه می‌کنند بدون اینکه مجبور باشند دردسرهای کابل‌های اضافی و اسپیکرهای ماهواره‌ای را تحمل کنند.

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس – Ambeo Plus

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس از فناوری‌های دالبی اتموس، DTS:X، صدای 360 Reality Audio و MPEG-H بهره می‌گیرد و مثل آمبئو مکس از اپل ایرپلی 2، اسپاتیفای کانکت و تیدال کانکت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها، مجهز به فناوری کروم کست است و دستیار هوشمند گوگل و همچنین الکسا را پیش روی کاربران می‌گذارد.

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس – Ambeo Plus

گذشته از این، سنهایزر از آمبئو ساب رونمایی کرده است. آمبئو ساب یک ساب ووفر مستقل است که یک ووفر 8 اینچی با آمپلی‌فایر کلاس دی 350 واتی دارد. گفته می‌شود این محصول جدید پاسخ فرکانسی تا 27 هرتز را ارائه می‌کند و قابلیت اتصال حداکثر چهار آمبئو ساب با همدیگر در یک ستاپ وجود دارد.

ساندبار سنهایزر آمبئو پلاس با قیمت 1499.95 دلار و ساب‌ووفر آمبئو ساب با قیمت 699.95 دلار در 22 سپتامبر (31 شهریور) روانه بازار می‌شوند. هر دو محصول جدید سنهایزر در حال حاضر برای پیش‌فروش قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*