جزیره پویا

کاربران توییتر بی‌رحمانه نام «جزیره پویا» اپل را مسخره می‌کنند

کاربران توییتر با تمسخر اپل به دلیل نام‌گذاری «جزیره پویا» به عنوان ویژگی جدید آیفون 14 پرو و پرو مکس، از عناوینی خنده‌دار برای این اصطلاح استفاده کردند.

اگر از طرفداران یا دنبال‌کنندگان اپل باشید، احتمالا می‌دانید که این غول فناوری به نام‌گذاری‌ جالب ویژگی‌های جدید خود شهرت دارد. برای مثال، این شرکت در تبلیغ نمایشگر خود گفته که این فقط یک صفحه‌نمایش با وضوح بالا نیست، بلکه یک نمایشگر «رتینا» است! یا در مورد موتور پردازش تصویر خود، مدعی شده که این تنها یک پردازشگر ساده نیست، بلکه «موتور فوتونیک» است!

این در مورد تراشه اپل نیز صدق می‌کند که طبیعتا یک پردازنده معمولی نیست، بلکه از سری بایونیک است! این سه مورد تنها نمونه‌های کوچکی از استراتژی اغراق‌آمیز تبلیغاتی اپل است. اما اخیرا، این شرکت از ویژگی جدیدی به نام «جزیره پویا» پرده برداشته که نامی عجیب برای توجیه استفاده از بریدگی قرص‌شکل در آیفون 14 پرو به‌نظر می‌رسد.

طبق معمول، کاربران توییتری فورا دست به کار شدند و با ارسال توییت‌هایی خنده‌دار به تمسخر اصطلاح «جزیره پویا» اپل پرداختند.

توییت 1

در توییت بالا، یکی از کاربران توییتری در پستی طعنه‌آمیز، این ویژگی را «شبه‌جزیره ثابت» نام‌‌گذاری کرد!

توییت 2

در توییت فوق، کاربری دیگر، ویژگی جزیره پویا اپل را به اصطلاحاتی نظیر شبه‌جزیره ثابت، قاره سینماتیک و فلات مرتعش تشبیه کرد!

توییت 3

هم‌چنین یکی دیگر از کاربران توییتری نیز با ارسال توییت بالا، با تمسخر بریدگی قرصی‌شکل جدید سری آیفون 14 پرو و پرو مکس، به آن القابی نظیر برآمدگی دائمی، برآمدگی مداوم و پسوند حاوی را داده است. از توییت‌های طنز کاربران که بگذریم، اعتقاد اپل بر اینکه کاربران قطع به یقین از این ویژگی جدید، به نام «جزیره پویا» یاد خواهند کرد نیز جالب توجه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب حق هم دارند! یعنی چی پز عالی، جیب خالی؟ نادرسته که اپل نان امریقائی بودنش را میخورد ولی دیگه شورش را در آورده گرانفروش با این واماندگی سختانرم‌افزاری. و السلام