قیمت لاماری ایما در بازار

کاهش 150 میلیون تومانی قیمت لاماری ایما در بازار

قیمت لاماری ایما در بازار خودرو ایران حدود 150 میلیون تومان کاهش پیدا کرد. در ادامه جزئیات کاهش قیمت این شاسی بلند در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

لاماری ایما به عنوان یکی از جدیدترین شاسی بلندهای بازار ایران به تازگی پس از این که نخستین طرح فروش آن با قیمت 989 میلیون تومان به اجرا رسید، دو هفته زودتر از موعد مقرر به مشتریان تحویل داده داشت. البته شرکت آرین پارس موتور در طرح فروش مرحله دوم در سامانه جامع تخصیص خودرو این شاسی بلند را با قیمت 1 میلیارد و 79 میلیون تومان و در مرحله سوم نیز آن را با قیمت 1 میلیارد و 94 میلیون تومان به فروش رساند.

قیمت لاماری ایما در بازار

نخستین سری از این شاسی بلند که با قیمت 989 میلیون تومان در اولین طرح فروش این خودرو به مشتریان عرضه شده بودند، به تازگی به دست مشتریان رسیدند و آنها نیز در آگهی‌های محدود برای آن قیمت حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 450 میلیون تومان را در نظر گرفتند؛ اما قیمت این خودرو در بازار پس از چند روز حدود 150 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

لاماری ایما

همچنین قیمت این خودرو نسبت به قیمت مصوب اعلام شده در مرحله اول حدود 42 درصد و نسبت به آخرین مرحله فروش این خودرو که با قیمت 1 میلیارد و 94 میلیون تومان بود حدود 28 درصد رشد کرده است. هرچند در روزهای اول ورود لاماری ایما به بازار ایران رشد قیمتی آن چشمگیر بود، اما با اجرای طرح‌های فروش جدید و افزایش تعداد تحویل آن، قیمت این خودرو نیز در بازار مجددا کاهش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این شاسی بلند به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از دلایل استقبال مشتریان از این خودرو می‌توان به رشد قیمتی مشابه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی و همچنین قدرت بالای موتور و طراحی به‌روز آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه