فرمول یک ایتالیا 2022 ؛ کلاس آنلاین برای مایکل مسی در پیست مونزا

فرمول یک ایتالیا 2022 ، مکس ورشتپن را در یک قدمی قهرمانی فرمول یک جهان قرار داد و به باز هم به همگان ثابت کرد که تصمیم مایکل مسی در رقابت فرمول 1 ابوظبی 2021 ، تا چه اندازه غیر حرفه‌ای و ناعادلانه بود!

از نمایش هواپیماهای جنگ جهانی دوم تا زلاتان ابراهیموویچ و راکی را می‌توانید در پیست مونزا ایتالیا پیدا کنید و در کنار تمام این‌ها، پول پوزیشن چارلز لکلرک از  تیم فراری را به این موارد اضافه کنید تا جذابیت رقابت مونزا را بیشتر از همیشه متوجه شوید.

در ادامه به سراغ جدول امتیاز، جایگاه رانندگان و مهم‌ترین اتفاق‌های رقابت فرمول یک ایتالیا 2022 خواهیم رفت و در انتهای کار به سراغ این موضوع خواهیم رفت که چرا قهرمانی فرمول 1 جهان در سال 2021 ، فقط و فقط به لوئیس همیلتون از تیم مرسدس بنز تعلق داشت. اما در ابتدای کار از شما دعوت می‌کنیم تا هایلات ها یا همان مهم‌ ترین اتفاقات فرمول یک ایتالیا 2022 در پیست مونزا را تماشا کنید و سپس به سراغ ادامه کار بروید. البته قبل از هرچیزی اجازه دهید تا به یک نکته فوق العاده مهم اشاره کنیم. الکس آلبون ، راننده تیم ویلیامز به دلیل بیماری آپاندیس، این رقابت را از دست داد و « نیک د وریس » (Nyck de Vries) یعنی راننده ذخیره تیم، به جای او وارد پیست مونزا شد و توانست در اولین حضور خود در فرمول 1 ، به جایگاه نهم دست پیدا کند و 2 امتیاز شیرین را به تیم خود هدیه دهد؛ کاری که نیکولاس لطیفی در دو فصل حضور در F1 ، هنوز موفق به انجام آن نشده است!

نگاهی به فرمول یک ایتالیا 2022

پیست مونزا معمولا جایی است که تیم‌ها با تغییرات گسترده در خودرو خود، سعی می‌کنند تا قدرت واقعی ماشین را به رخ همه بکشند. در همین راستا اکثر راننده‌‌ها با تعویض قطعاتی مثل پاور یونیت (PU) یا تغییرات کوچکی مثل تعویض سیستم ذخیره کننده انرژی (ES)، چند رده پنالتی دریافت کردند و استارت رقابت فرمول 1 مونزا ، هیچ شباهتی به دور تعیین خط نداشت. در ادامه می‌توانید جایگاه راننده‌ها در شروع مسابقه F1 ایتالیا مونزا را ببینید.

فرمول یک ایتالیا 2022

فرمت استارت راننده‌‌ها در زمان شروع مسابقه. مکس ورشتپن در زمان استارت، در رده هفتم قرار داشت.

به هر حال برای ردبول فرقی ندارد که ورشتپن کار خود را از رده هفتم شروع کند، چرا که فقط 12 دور لازم است تا سوپر مکس به جایگاه اول رقابت دست پیدا کند. البته خراب شدن ماشین سباستین فتل از تیم استون مارتین باعث شد تا سیفتی کار یا همان خودرو ایمنی وارد پیست شود و همین اتفاق کافی بود تا تیم فراری ، چارلز لکلرک را به پیت استاپ بیاورد. ردبول اما نظر دیگری داشت و مکس را در پیست نگه داشت تا او به جایگاه اول مسابقه برسد.

فرمول یک ایتالیا 2022

خراب شدن ماشین دنیل ریکاردو در دور 47

تا دور 47 فرمول یک ایتالیا 2022 اگر سبقت‌های زیبا و پیت استاپ‌های بدون نقص را کنار بگذاریم، تقریبا چیز دیگری باقی نمی‌ماند اما در این دور (دور 47)، دنی ریکاردو از تیم مک لارن ، یک اتفاق مهم را خلق می‌کند. MCL36 (نام ماشین فرمول 1 مک لارن در فصل 2022) به یکباره خراب می‌شود و سیفتی کار بدون معطلی به پیست می‌آید. در این لحظه از رقابت فرمول یک ایتالیا 2022 ، چارلز لکلرک در رده دوم قرار دارد و با یک فاصله 16 ثانیه‌ای، در تعقیب مکس ورشتپنی است که جایگاه اول را دارد. اگر مسابقه بدون حضور سیفتی کار هم به پایان می‌رسید، باز هم امکان نداشت که چارلز لکلرک در 6 دور باقی مانده، بتواند فاصله 16 ثانیه‌ای را جبران کند و از مکس رد شود (فرمول یک ایتالیا 2022 در 53 دور برگزار می‌شود).

فرمول یک ایتالیا 2022

کارلوس ساینز از تیم فراری در زمان تعویض لاستیک

تا اینجای کار همه چیز در معمولی‌ترین حالت خود قرار دارد تا اینکه رییس مسابقات دستور می‌دهد تا رقابت در پشت سیفتی کار به پایان برسد. یعنی هیچ کس اجازه سبقت گرفتن نخواهد داشت و تمام خودروها تا پایان مسابقه، باید پشت سر ماشین ایمنی قرار بگیرند؛ یعنی دقیقا همان چیزی که باید طبق قوانین رخ دهد. اما چرا مایکل مسی در فرمول یک امارات 2022 شهر ابوظبی و پیست یاس مارینا ، چنین تصمیمی را اتخاذ نکرد؟ هیچ کس جواب این سوال را نمی‌داند.

به هر حال فرمول یک ایتالیا 2022 با پیروزی مکس ورشتپن از تیم ردبول به پایان رسید تا هلندی جوان ، بیشتر از همیشه به دومین قهرمانی جهان خود نزدیک شود. در ادامه با جدول جایگاه رانندگان در انتهای رقابت فرمول 1 مونزا در فصل 2022 همراه خواهیم بود.

مسابقه F1 2022 مونزا Italy

همچنین می‌توانید جدول امتیاز رانندگان را تا اینجای فصل 2022 F1 تماشا کنید.

فرمول یک ایتالیا 2022

رقابت فرمول یک بعدی فصل 2022 در تاریخ 10 مهر ماه در کشور سنگاپور و پیست « خلیج مارینا » برگزار خواهد شد. در انتهای کار از شما دعوت می‌کنیم که جذاب‌ترین بخش فرمول یک ایتالیا 2022 یعنی نمایش Air Show یا همان نمایش هوایی جذاب « پرچم ایتالیا » را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*