بازی Assassins Creed موبایل

بازی Assassin’s Creed Codename Jade برای موبایل معرفی شد

شرکت یوبی سافت در اقدامی غافلگیر کننده از بازی Assassin’s Creed Codename Jade برای موبایل رونمایی کرد که گرافیک خیره کننده‌ای دارد.

شرکت یوبی سافت در جریان مراسم «فوروارد» از چندین نسخه‌ی مختلف اساسینز کرید رونمایی کرد. یکی از این بازی‌ها برای عرضه روی موبایل ساخته شده است. این بازی با اسم رمز Jade که در چین باستان روایت می‌شود، به زودی بر روی سیستم عامل iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

تریلر مربوط به بازی را در زیر مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این تریلر به صورت In-Game ضبط شده و گرافیک گیم پلی اصلی را به تصویر می‌کشد که حقیقتا قابل تحسین است.

بازی Assassin’s Creed: Codename Jade برای موبایل و در سبک جهان باز است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مانند بسیاری دیگر از نسخه‌های اساسینز کرید، روی دیوار بزرگ چین به انجام حرکات پارکور بپردازند. همانطور که احتمالا متوجه شدید، این بازی هنوز نام رسمی ندارد و به عنوان پروژه Jade شناخته می‌شود. ضمن اینکه هنوز تاریخ انتشار رسمی آن هم مشخص نشده است.

در کنار معرفی از این بازی موبایل، شرکت یوبی‌سافت از نسخه‌ی Mirage هم رونمایی کرد که قرار است در سال 2023 منتشر شود. این نسخه‌ی اصلی، داستان کاراکتر «باسیم» را دنبال می‌کند که اولین بار در نسخه‌ی والهالا معرفی شد. طبق گفته‌ی سازندگان، اتفاقات Mirage، حدود 20 سال قبل از وقایع والهالا جریان دارد.

نسخه‌ی جدید در بغداد جریان دارد و یکی از نکات جالب آن، صداپیشگی شهره آغداشلو، بازیگر ایرانی در نقش «روشن»، مربی باسیم است.

ضمنا یوبی سافت جزئیاتی در مورد آخرین بسته‌ی الحاقی Valhalla و همچنین دو بازی جدید اساسینز کرید با اسم‌های رمز Red و Hexe ارائه کرد که بخشی از پلتفرم Assassin’s Creed Infinity خواهند بود. این دو بازی تا قبل از سال 2024 میلادی، راهی بازار نمی‌شوند.

به نظر شما یوبی سافت می‌تواند با بازی Assassin’s Creed Codename Jade در بازار پرسود بازی‌های موبایل دوام بیاورد؟