رونمایی Assassin's Creed Mirage

رونمایی از Assassin’s Creed Mirage با یک تریلر جذاب (با زیرنویس فارسی) + جزئیات تکمیلی

سرانجام یوبی سافت با نمایش یک تریلر جذاب به طور رسمی از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد. این بازی ماجرای گذشته یکی از شخصیت‌های آشنای این مجموعه را به روایت می‌کند.

پس از درز اطلاعات فراوان پیرامون نسخه بعدی از فرنچایز اساسینز کرید، یوبی سافت امروز سرانجام از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد. داستان بازی در بغداد اتفاق افتاده و بر روی شخصیت بسیم متمرکز است. زمان رخ دادن داستان بازی حدودا بیست سال پیش از ماجراهای نسخه والهالاست.

تریلر رونمایی از بازی Assassin’s Creed Mirage

تریلر بازی مراحل تبدیل شدن بسیم جوان از یک دزد به یک اساسین و نحوه عضو شدن او در گروه Hidden Ones را به تصویر می‌کشد. این تریلر جذاب را می‌توانید در ادامه مشاهده فرمایید:

به گفته سازندگان بازی برخی شخصیت‌های تاریخی در این بازی حضور خواهند داشت. با این وجود هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این شخصیت‌ها چه کسانی خواهند بود. علاوه بر این، شهره آغداشلو، بازیگر مطرح و ایرانی هالیوود نیز در این بازی صداپیشگی شخصیت روشن، مربی بسیم را بر عهده خواهد داشت.

این تریلر جدید البته چیزی از گیم پلی بازی را نمایش نمی‌دهد؛ اما در انتهای آن به این نکته اشاره می‌شود که کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند ماموریت چهل دزد را به عنوان یک هدیه از یوبی سافت دریافت کنند. این بازی همچنین یک نسخه کالکتور نیز خواهد داشت که مجموعه‌ای جذاب از هدایای منحصربفرد را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بازی اساسینز کرید سراب

بازی Assassin’s Creed Mirage در سال سال 2023 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی و پلتفرم لونای آمازون منتشر خواهد شد. با این وجود زمان دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست.

مطمئنا با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه این بازی اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای آگاهی از جدیدترین اخبار این بازی با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*